مجله تک فرش

فرش زیر تختخواب : چینش رویایی اتاق خواب

آنچه که بیشتر مردم در خصوص سلامتی با آن هم نظر هستند یک خواب خوب شبانه می باشد که به شما کمک می کند زندگی روزمره خود را نظم بهتری ببخشید.کارشناسان می گویند داشتن یک محل خواب راحت، یک گذران شبانه خوب و ساعات منظم که برای خواب در نظر گرفته شده است می تواند در کیفیت خواب شما تاثیر داشته باشد،طراحی اتاق خواب شما، از پنجره‌ها گرفته تا فرش‌های زیر تخت، می‌تواند به ایجاد محیطی مناسب برای یک خواب کامل هشت ساعته کمک زیادی بکند.
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
فرش زیر تختخواب : چینش رویایی اتاق خواب
  • آنچه که بیشتر مردم در خصوص سلامتی با آن هم نظر هستند یک خواب خوب شبانه می باشد که به شما کمک می کند زندگی روزمره خود را نظم بهتری ببخشید.کارشناسان می گویند داشتن یک محل خواب راحت، یک گذران شبانه خوب و ساعات منظم که برای خواب در نظر گرفته شده است می تواند در کیفیت خواب شما تاثیر داشته باشد،طراحی اتاق خواب شما، از پنجره‌ها گرفته تا فرش‌های زیر تخت، می‌تواند به ایجاد محیطی مناسب برای یک خواب کامل هشت ساعته کمک زیادی بکند. 

    اتاق خوابی که با چیدمان مناسب و لطافت خود چشم را بنوازد، شما را به سمت رختخواب می کشاند، به خصوص اگر برای یافتن انگیزه هر شب تلاش می کنید. اگر مشکل خوابیدن ندارید، یک فرش می‌تواند مکانی راحت را برای شما فراهم کند تا در حالی که از پنجره به بیرون نگاه می‌کنید و یک فنجان قهوه می‌نوشید، با دنیای بی نهایت بیداری هماهنگ شوید. 

    فرش‌هایی که زیر تخت قرار می گیرند باید بافت و طرحی داشته باشند که به بهترین شکل با اتاق خواب شما مطابقت داشته باشد، از طرفی باید با اندازه تخت و اندازه اتاق شما نیزهمخوانی داشته باشد و به اندازه ای از تخت بیرون زده باشد که با طراحی اتاق خواب شما هماهنگ بشود. یک فرش می تواند در کنار تخت شما قرار بگیرد، قسمتی از آن زیر و قسمتی بیرون باشد، یا اینکه تخت در وسط آن قرار گیرد. اگر اتاق خواب شما دارای کف چوبی سخت یا سطحی لغزنده است، فرش های زیر تخت می توانند به عنوان محافظ کف اتاق و میله های تخت استفاده بشود.

    فرش مناسب: نه زیاد سفت و نه خیلی نرم

    جنسی را استفاده کنید که اول صبح دوست دارید روی آن راه بروید 

    همیشه اولین فرشی را که متناسب با اندازه تخت شماست را انتخاب نکنید. 

    هیچ‌کس سردی اول صبح کف اتاق خواب را دوست ندارد، به خصوص در زمستان که هنوز اتاق تاریک است و زنگ ساعت شما به صدا در می‌آید. با دقت فرشی را انتخاب کنید که الیاف آن می تواند گرما را جذب کرده و هنگام بیدار شدن یک روز خوب برای اول هفته آرامی را برای شما رقم بزند. فرش‌های پشمی یا کرکی را با یک لحاف به همان طرح برای تخت خود ست کنید، یا مواد متفاوتی را انتخاب کنید که با فرش‌های زیر تخت متضاد باشد. لازم نیست فقط فرشی را انتخاب کنید که با سایز تخت شما مناسب باشد: بسیاری از فرش‌ها در اندازه‌های مختلف، از کوچک تا بزرگ، دایره‌ای و بسیار بزرگ هستند.

    فرش های شگی : نهایت احساس نرمی زیر پاهای شما می باشند، فرش های شگی مانند فرش فلوکاتی یا فرش مراکشی ، فضایی از گرما و آرامش را برای اتاق خواب شما ایجاد می کنند. این فرش‌ها می‌توانند با رنگ سفید طبیعی خود با لحاف‌ یا هر رنگ دیگری که شما انتخاب می کنید هماهنگ شود.

    فرش های پشمی : همه فرش های پشم طبیعی نرم و در عین حال نیروبخش هستند (مانند لاته). این فرش‌ها می‌توانند مانند ژاکت پشمی مورد علاقه شما عمل کنند و با بافت درشت و بافت کرکی‌شان، شما را برای ادامه ی روز آماده کنند.

    فرش های الیاف طبیعی : الیافی مانند جوت و جلبک های دریایی می توانند برای بیدار شدن در صبح به شما انگیزه بدهند. قبل از شروع روز می توانید با قدم گذاشتن روی الیاف آن ها طلوع خورشید را نگاه کنید.

    فرش هایی با اندازه مناسب: نه خیلی بزرگ، نه خیلی کوچک

    اندازه فرش برای تخت های بزرگ ونسبتا بزرگ ممکن است مشکل به نظر برسد، اما لزوما این طور نیست . بیشتر تخت های کوچک 1.20*1.80 هستند، در حالی که بیشتر تخت های بزرگ یک و در 2 هستند. اگر اتاق خواب بزرگی دارید می توانید یک فرش بزرگ تهیه کنید یا فرشی پیدا کنید که فقط دو یا سه اینچ از تخت بزرگتر باشد. اگر می خواهید روی فرش آینه و دراور هم قرار دهید، فرش بزرگتر متناسب با نیاز شما خواهد بود. برای یک تخت سایز بزرگ ، یک فرش 9 متر و برای اتاق خواب کوچکتر، یک فرش شش متری برای مرکز یا یک فرش  چهارمتری برای دور تخت انتخاب کنید. حتی فرش‌های بزرگ‌تر می‌توانند تخت بزرگ و میزهای کوچک را در خود جای دهند.

    تخت شما مهمترین قسمت اتاق خواب است: پتو، لحاف، و پارچه های طرح دار رنگی آن را به خانه کوچک شما تبدیل می کنند. شما قبلاً سبک مورد علاقه خود را برای تختخواب انتخاب کرده اید، بنابراین اکنون می توانید فرشی را در زیر تخت قرار دهید که بتواند اتاق خواب شما را متفاوت و چشم نواز کند. 

    لحاف تک رنگ یا کلاسیک را با پرده های اتاق خواب و فرش سنتی ایرانی هماهنگ کنید. اگر دو الگوی مجزا می خواهید، طرحی متنوع را انتخاب کنید و الگویی را پیدا کنید که با طرح لحاف شما تضاد نداشته باشد. فرش های با رنگ لایت که نقش آنها به راحتی قابل تشخیص نیست نیز می توانند ایده های جدید و موضوعات جدیدی را وارد فضای شما کنند.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    تلفن پشتیبانی 09338177908 | هر روز هفته از ساعت 8 صبح الی 18 پاسخ گوی شما هستیم

    فروشگاه اینترنتی تک فرش در سال 1394 و با هدف سهولت در خرید فرش ماشینی برای مردم نازنین ایران تاسیس شد , شما با ورود به تک فرش با انبوهی از طرح و نقش فرش ماشینی رو به رو خواهید شد و به راحتی می توانید فرش مورد نظر خود را مشاهده و خریداری نمایید . تک فرش, یک شهر فرش واقعی است که بواسطه حضور در شهر کاشان ( مرکز فرش ایران ) و همکاری را برندهای بزرگی همچون فرش محتشم , فرش لیلی , فرش برنتین , فرش مشهد اردهال , فرش داریوش , قالی سرام , فرش شاهکار صفویه , فرش شاهکار آریایی , فرش سبلان و … کاملترین ویترین فرش ماشینی را داشته باشد . شاید شما قصد داشته باشید برای فضای پذیرایی منزل خود فرش کلاسیک تهیه کنید و فرش های ماشینی با طرح های اصیل ایرانی را میپسندید پس فرش 1500 شانه , فرش 1200 شانه , فرش 1000 شانه , فرش 700 شانه و فرش های 500 شانه گزینه های خوبی برای شما هستند , و یا شاید به دنیال طرح های مدرن هستید و به فرش فانتزی مدرن علاقه مند هستید , از فرش طرح ترک , فرش چهل تکه ( پچ ورک )فرش آشپزخانه , فرش کهنه نما , فرش فرانسوی , فرش پرزبلند شگی , فرش مراکشی , گلیم , و گبه در سایت تک فرش دیدن کنید و طرح مورد را نظر خود را انتخاب و خریداری نمایید و همچنین اگر قصد دارید برای اتاق فرزند دلبندتان فرشی خریداری کنید حتما سری به فرش اتاق کودک در سایت تک فرش بزنید و زیباترین طرح فرش ها را مشاهده کنید . از مزیت های مهم تک فرش می توان به : خرید مستقیم فرش از کاشان با قیمت کارخانه , ارسال رایگان به سراسر کشور, و 7 روز ضمانت بازگشت وجه در صورت نارضایتی اشاره کرد.ما در مجموعه‌ی تک فرش جهت رفاه خرید فرش، خرید اقساطی فرش را نیز به مشتریان ارائه می‌دهیم


    کلیه حقوق این سایت متعلق به تیم تک فرش می باشد.    Copyright @2006 – 2022 Takfarsh.com

    ورود | ثبت نام
    شماره موبایل خود را وارد کنید

    ورود شما به معنای پذیرش شرایط تک فرش و قوانین حریم‌خصوصی است

    برگشت
    کد تایید را وارد کنید
    کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
    ارسال مجدد کد تا دیگر
    برگشت
    رمز عبور را وارد کنید
    رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
    برگشت
    رمز عبور را وارد کنید
    رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
    برگشت
    درخواست بازیابی رمز عبور
    لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
    برگشت
    کد تایید را وارد کنید
    کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
    ارسال مجدد کد تا دیگر
    ایمیل بازیابی ارسال شد!
    لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
    تغییر رمز عبور
    یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
    تغییر رمز با موفقیت انجام شد