مجله تک فرش

بهترین فرش ماشینی کاشان کدام است ؟!

معرفی مشخص بهترین فرش ماشینی تولید شده در ایران
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
بهترین فرش ماشینی مال کجاست
  • نام کاشان همواره با بهترین فرش ماشینی در طول این چند سال اخیر گره خورده و در سرتاسر ایران فرش کاشان را به عنوان یکی از بهترین گزینه های خرید فرش ماشینی در نظر می‌گیرند. برند‌های مختلفی در سال‌های گذشته و در شهر کاشان شروع به فعالیت در زمینه بافت فرش کاشان نموده‌اند. اما سوال اینجاست که معتبرترین کارخانه فرش کاشان کدام است و بهترین مارک فرش ماشینی کاشان کدام می‌باشد؟ تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا با چند کارخانه فرش کاشان و بهترین برند فرش کاشان آشنا شوید.

    بهترین مارک فرش ماشینی کاشان

    • فرش محتشم کاشان
    • فرش مشهد اردهال کاشان
    • فرش قیطران
    • قالی سرام
    • فرش شاهکار صفویه
    • فرش پردیسان دلیجان
    • فرش عظیم زاده کاشان
    • فرش راوند کاشان
    • فرش پاتریس و….
    بهترین فرش ماشینی کاشان

    به راستی برترین فرش ماشینی کاشان کدام است ؟!

    راستش هیچ‌گاه پاسخ دقیقی برای پاسخ به این سوال وجود نداشته و ندارد. چرا که عوامل مختلفی هستند که تعیین می‌کنند، بهترین فرش ماشینی چه مارکی است. عواملی مثل شانه و تراکم فرش، الیاف استفاده شده برای بافت فرش، کیفیت برند تولید کننده، شرایط تولید، نحوه نگهداری در انبار و… تعیین می‌کنند کدام مارک فرش کاشان بهتره و آن را از کجا میشه خرید.

    (بهترین و مرغوب ترین انواع فرش کاشان – قالی کاشان از طریق فروشگاه‌های معتبر عرضه کننده فرش، قابل خریداری هستند) در حال حاظر با توجه به فضای رقابتی موجود در زمینه تولید فرش معتبر کاشان، اکثر شرکت های تولید کننده فرش سعی در تولید کالایی با کیفیت دارند. اما می‌توان با توجه به چند نکته، به با کیفیت بودن و مرغوب بودن یک فرش نسبت ب دیگری پی‌برد.

    بهترین مارک فرش ماشینی ایرانی

    الان دیگر می‌دانیم که بهترین فرش ماشینی مال کجاست پس بهتر است به این موضوع بپردازیم که بهترین فرش کاشان توسط چه برند‌هایی تولید می‌شوند؟ در حال حاظر در شهر کاشان بیش از 700 کارخانه و برند کوچک و بزرگ مشغول به تولید فرش ماشینی هستند، که اکثر این برندها در فضای رقابتی حال حاظر، تولیدات با کیفیت و خوبی را ارائه می‌نمایند‌. اما اگر بخواهیم لیستی از برندهای مطرح تولید کننده فرش کاشان و بهترین کارخانه فرش کاشان را معرفی کنیم باید به لیست زیر اشاره کنیم :
    • فرش محتشم کاشان
    • فرش مشهد اردهال کاشان
    • فرش قیطران
    • قالی سرام
    • فرش شاهکار صفویه
    • فرش سلیمان صباحی
    • فرش شاهکار آریایی
    • فرش کشمیر کاشان
    • فرش داریوش
    • فرش پایار
    • فرش عالی مقام
    • فرش پامچال
    • اسپادانا
    نکته مهم : برندهای نام برده شده در لیست فوق، طبق فیدبک‌ها و نظرات شما خریداران محترم انتخاب گردیده و این بدین معنی نیست که سایر تولید کننده های فرش ماشینی در ایران، تولیدات با کیفیتی ندارند.

    توصیه میکنیم این مقاله را هم بخوانید » ویژگی های مهم فرش ماشینی درجه یک چیست ؟

    بهترین فرش ماشینی کاشان

    رتبه بندی برند فرش ماشینی بر چه اساس صورت می‌گیرد؟

    1. شانه و تراکم دقیق و اصلی فرش
    2. فرش های دارای ضمانت و استاندارد ملی و تولید
    3. فرش های با کیفیت بافت بالا که توسط دستگاه بروز فرش ماشینی بافته و تولید شده اند
    4. فرش های دارای الیاف مرغوب و درجه یک

    توجه به این 4 نکته و انتخاب صحیح فرش بر اساس آن‌ها می‌تواند سبب انجام خریدی عالی و موفق برای شما مصرف کنندگان عزیز باشد. در واقع فرشی که دارای ویژگی‌های فوق باشد را می‌توان به عنوان بهترین فرش ماشینی کاشان انتخاب نمود.

    بهترین فرش ماشینی مشهد

    بریم به مشهد و شهر امام رضا ( ع ) ! جایی که بعد از کاشان بیشترین کارخانه فرش ماشینی در کشور ایران را دارد و یکی از پرچم داران تولید فرش ماشینی در ایران و حتی جهان می‌باشد. برندهای زمرد مشهد، شاهکار مشهد، نگین مشهد و فرش مشهد از معروف ترین شرکت‌های تولید کننده فرش در شهر مشهد هستند.
    بهترین فرش ماشینی کاشان

    بهترین فرش ماشینی چند شانه است ؟

    در مقالات قبلی به موضوع شانه و تراکم فرش ماشینی چیست ؟ پرداختیم و به طور کامل در مورد شانه و تراکم و نقش آن در فرش ماشینی صحبت نمودیم که توضیه می‌کنیم حتما بعد از مطالعه این مقاله، مطالب موجود در مقاله قبل را نیز مطالعه فرمایید.

    اگر بخواهیم در مورد این موضوع که بهترین فرش ماشینی چند شانه است صحبت کنیم باید از نظرات شما خریداران و فیدبک هایی که شما به ما داده اید استفاده کنیم. فرش 700 شانه همیشه بالاترین میزان محبوبیت را در بین خریداران فرش ماشینی داشته است. بنا به نظر شما، فرش های 700 شانه بهترین فرش ماشینی از نظر شانه تراکم هستند و اگر بخواهیم دلایل این موضوع را بیان کنیم باید به موارد زیر اشاره کنیم :

    • ترکیب بافت بهتر به نسبت سایر شانه و تراکم ها
    • ضخامت بسیار مناسب
    • قیمت مناسب تر

    جمع بندی

    در این مقاله مطالب مفیدی در رابه با بهترین فرش ماشینی مطرح نمودیم و شما را با انواعی از بهترین مارک فرش ماشینی کاشان آشنا نمودیم تا بتوانید به خرید بهترین فرش کاشان یا مشهد پرداخته و بر اساس رتبه بندی برند فرش ماشینی مناسب ترین گزینه را انتخاب نمایید. حال اگر می‌خواهید بدانید که قشنگ ترین فرش کاشان کدام است، پیشنهاد می‌کنیم به فروشگاه اینترنتی تک فرش سر بزنید.

    در این سایت، ویترین کاملی از انواع قالی معتبر کاشان را در طرح‌ها، رنگ‌ها و ابعاد مختلف مشاهده خواهید کرد که همگی با قیمت درب کارخانه و با کیفیت بافت عالی به فروش می‌رسند و شما عزیزان می‌توانید انواع فرش مدرن و زیبای موجود در سایت تک فرش را مشاهده کنید و پس از مقایسه قیمت‌ها، به خرید فرش آشپزخانه ، فرش اتاق خواب و انواع فرش‌های زیبا برای خانه یا محل کار خود بپردازید. همچنین در سایت تک فرش شرایط خرید اقساطی فرش نیز مهیا هست و از طرفی، خرید شما با ضمانت بازگشت وجه در صورت عدم رضایت به انجام خواهد رسید.

    میانگین امتیازات ۴ از ۵
    از مجموع ۲۵ رای
    5 دیدگاه
    1. فرش مشهد اصل بدون هیچ پسوند وپیشوند…. بهترینه
      من دوماهه تمام برند های فرش رو زیر ورو کردم وباز برگشتم سرفرش مشهد… یعنی فرشها هرچه تراکم شون بالاتره نازک‌تر ولی فرش مشهد 1500 شانه اش هم سنگین ودرجه یکه… احساس نمیکنی موکت زیر پاته… پدرم یه طرحش رو 25 ساله دارن وهنوز با روز اولش فرقی نکرده. خودم هم داشتم واسه تنوع عوضش کردم
      فقط یه ایراد داره اونم اینه که تنوع زیادی نداره وبه همون نقش‌های سنتی پای بنده….. اما واسه سنتی پسندا حرف نداره.

    2. فرش کاشان از هر برندی: فرش فرهی ، فرش یلدای کویر ، فرش مسجدی ، فرش بزرگمهر جز بهترین شرکت های فرش ماشینی محسوب می شود.

      1. سلام عزیزانم
        امیدوارم همتون خوب باشید . درخواستی دارم از دوستانی که نظر میدهند نظرشون دقیق باشد ان شاء الله چون بنده دارم نظرهای شما را به زبانهای دیگر ترجمه میکنم در برنامه های که در پیش دارم . متشکرم از همه تون .

    3. من خودم فرشام مشهد اردهال کاشان هستش اصلا راضی نیستم بعد سه سال کاملا مثل موکت شد الانم هفت سال و نیمه دارم انگار نشستی رو موکت ?
      فرش فرهیم دوتا دارم که تو راهرو انداختم ۱.۵ در ۳.۵ اونم اصلا جالب نبود سریع خواب و پرز فرش رفت عین موکت شد ?
      مامانم اسپادانا کاشان که روشم نوشته نگین گلستان کاشان داره با اینکه ۵ ساله که خریده دوبارم شسته عین روز اولشه نرم و خوشگل میشوری خیلی خوشگلتر میشه انقدر سنگینه که موقع شستن فکر میکردم ۹ متری فرش شش متری همش با مال خودم مقایسه میکردم اصلا قابل مقایسه نیست
      کلی بگم فرش فرحی و مشهد اردهال برای اتاق یا یه جای دنج که زیاد استفاده نمیشه بهتره نه وسط حال اینا تجربه های من بودن
      جاریم ۴ ساله نگین مشهد خریده اولش خیلی پرز داد ولی بعدش تموم شد ولی نرمه باز خوابشم نرفته البته هنوز نشسته

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    تلفن پشتیبانی 09338177908 | هر روز هفته از ساعت 8 صبح الی 18 پاسخ گوی شما هستیم

    فروشگاه اینترنتی تک فرش در سال 1394 و با هدف سهولت در خرید فرش ماشینی برای مردم نازنین ایران تاسیس شد , شما با ورود به تک فرش با انبوهی از طرح و نقش فرش ماشینی رو به رو خواهید شد و به راحتی می توانید فرش مورد نظر خود را مشاهده و خریداری نمایید . تک فرش, یک شهر فرش واقعی است که بواسطه حضور در شهر کاشان ( مرکز فرش ایران ) و همکاری را برندهای بزرگی همچون فرش محتشم , فرش لیلی , فرش برنتین , فرش مشهد اردهال , فرش داریوش , قالی سرام , فرش شاهکار صفویه , فرش شاهکار آریایی , فرش سبلان و … کاملترین ویترین فرش ماشینی را داشته باشد . شاید شما قصد داشته باشید برای فضای پذیرایی منزل خود فرش کلاسیک تهیه کنید و فرش های ماشینی با طرح های اصیل ایرانی را میپسندید پس فرش 1500 شانه , فرش 1200 شانه , فرش 1000 شانه , فرش 700 شانه و فرش های 500 شانه گزینه های خوبی برای شما هستند , و یا شاید به دنیال طرح های مدرن هستید و به فرش فانتزی مدرن علاقه مند هستید , از فرش طرح ترک , فرش چهل تکه ( پچ ورک )فرش آشپزخانه , فرش کهنه نما , فرش فرانسوی , فرش پرزبلند شگی , فرش مراکشی , گلیم , و گبه در سایت تک فرش دیدن کنید و طرح مورد را نظر خود را انتخاب و خریداری نمایید و همچنین اگر قصد دارید برای اتاق فرزند دلبندتان فرشی خریداری کنید حتما سری به فرش اتاق کودک در سایت تک فرش بزنید و زیباترین طرح فرش ها را مشاهده کنید . از مزیت های مهم تک فرش می توان به : خرید مستقیم فرش از کاشان با قیمت کارخانه , ارسال رایگان به سراسر کشور, و 7 روز ضمانت بازگشت وجه در صورت نارضایتی اشاره کرد.ما در مجموعه‌ی تک فرش جهت رفاه خرید فرش، خرید اقساطی فرش را نیز به مشتریان ارائه می‌دهیم


    کلیه حقوق این سایت متعلق به تیم تک فرش می باشد.    Copyright @2006 – 2022 Takfarsh.com

    ورود | ثبت نام
    شماره موبایل خود را وارد کنید

    ورود شما به معنای پذیرش شرایط تک فرش و قوانین حریم‌خصوصی است

    برگشت
    کد تایید را وارد کنید
    کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
    ارسال مجدد کد تا دیگر
    برگشت
    رمز عبور را وارد کنید
    رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
    برگشت
    رمز عبور را وارد کنید
    رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
    برگشت
    درخواست بازیابی رمز عبور
    لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
    برگشت
    کد تایید را وارد کنید
    کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
    ارسال مجدد کد تا دیگر
    ایمیل بازیابی ارسال شد!
    لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
    تغییر رمز عبور
    یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
    تغییر رمز با موفقیت انجام شد