مجله تک فرش

فرش‌های سیاه و سفید که چینش هر اتاقی را زیباتر می‌کنند

فرش های سیاه و سفید مانند بازیکنان آزاد یا لیبرو در تیم رنگ ها می باشند. ممکن است فکر کنید که این مدل از طرح ها بر اساس رنگ‌های ساده الگو سازی شده اند و اتاق شما را با کنتراست متمایز خود بد شکل می کنند. اگر رنگ های روشن را ترجیح می دهید، فکر فرش های سیاه و سفید را از سر بیرون کنید. اما در حقیقت این فرش‌ها یک ترکیب درخشانی را به اتاق اضافه می کنن که واقعاً منحصربه ‌فرد است. در حالی که برخی از مردم وقتی حرف از سیاه و سفید می شود یاد طرح گورخری می افتند، فرش های این سبک در اشکال و طرح های محتلف می توانند با هر سبکی کار متناسب شوند.
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
فرش‌هایی با الگوی سیاه و سفید که چینش هر اتاقی را زیباتر می‌کنند
  • فرش های سیاه و سفید مانند بازیکنان آزاد یا لیبرو در تیم رنگ ها می باشند. ممکن است فکر کنید که این مدل از طرح ها بر اساس رنگ‌های ساده الگو سازی شده اند و اتاق شما را با کنتراست متمایز خود بد شکل می کنند. اگر رنگ های روشن را ترجیح می دهید، فکر فرش های سیاه و سفید را از سر بیرون کنید. اما در حقیقت این فرش‌ها یک ترکیب درخشانی را به اتاق اضافه می کنن که واقعاً منحصربه ‌فرد است. در حالی که برخی از مردم وقتی حرف از سیاه و سفید می شود یاد طرح گورخری می افتند، فرش های این سبک در اشکال و طرح های محتلف می توانند با هر سبکی کار متناسب شوند.

    فرش های سیاه و سفید یک همخوانی باورنکردنی را با محیط از خود بروز می دهند. آنها می توانند نقش رنگ های خنثی در اتاقی باشند که به رنگین کمانی از طرح ها را در خورد جای داده است، یا می توانند نقش منحصر به فردی را در یک اتاق با طرح های خنثی ایفا کنند. اگر اتاق شما خیلی تاریک است و به نور بیشتری نیاز دارد، خطوط مشکی روی فرش سفید می تواند روشنایی رنگ سفید را برجسته تر کند. اما اگر اتاق شما نیاز به تغییر خاصی دارد، رنگ مشکی می تواند حال و هوای بقیه اتاق را متغییر جلوه بدهد.

    فرش سیاه و سفید با طرح های مینیمالیستی

    قالیچه های سیاه و سفید قابلیت ملایم نشان دادن خود در میان طرح ها را دارند. اگر اتاق خنثی یا اتاقی با طراحی مدرن و مینیمالیستی دارید، یک فرش سیاه و سفید می تواند خطوط منظم و برجسته ای ایجاد کند که به خوبی با بقیه فضای شما هماهنگ می شود، بدون اینکه فضای سنگین یا برجسته ای ایجاد کند. 

    فرش‌های سیاه و سفید نیز مانند نقاشی‌های زغال می‌توانند بخش‌هایی از الگوی چیدمان اتاق شما را بدون ایجاد انحراف ذهنی از طرح اصلی با هم ترکیب کند. این فرش انتزاعی هوای بارانی که در تک فرش موجود می باشد، رنگ سیاه و سفید را با هم ترکیب می‌کند و عناصر انتزاعی را در اتاقی به سبک مینیمالیستی با هم هماهنگ می‌کند. 

    اگر ترجیح می‌دهید خطوط بیشتری را در اتاقی به سبک معاصر خود داشته باشید، این فرش مشکی با طرح میله‌های موازی نامنظم جلوه خاص و بیشتری به اتاق می‌بخشد، فضا را گرم نشاننمی دهد ولی دکوراسیون اتاق شما را تحت تأثیر قرار می دهد. میله های نا منظم اشکال منحصر به فردی را ایجاد می کنند و روی هر خط و زاویه شاخص نمای خاصی هویدا می شود.

    فرش سیاه و سفید که با رنگ دیگری هماهنگ شده است

    جایی که سیاه و سفید و قرمز هست می تواند اتاق شما باشد.فرش‌های سیاه و سفید به برجسته نشان دادن رنگ‌های زنده مانند قرمز یا نارنجی کمک می‌کنند. اگر یک قطعه خاص با رنگ روشن دارید، آن را با یک فرش سیاه و سفید ست کنید. رنگ های زنده با ریتم متنی سیاه و سفید از بین نمی روند. در واقع، کنتراست رنگ شما را، مانند صورتی، زرد، سبز یا آبی، شاداب تر می کند. 

    الگوهای ساده سیاه و سفید را با الگوهای رنگارنگ پیچیده تر روی مبل، تختخواب یا نقاشی های روی دیوار خود ست کنید. این فرش مشکی لانه زنبوری منگوله دار که در تک فرش یافت می شود از خطوط ساده و برجسته برای ایجاد الگوی هندسی خود استفاده می کند. رنگ های روشن مانند زرد یا بنفش مایل به قرمز را به دکوراسیون خود اضافه کنید و از این رنگ ها را با پس زمینه سیاه و سفید لذت ببرید. حتی رنگ‌های تیره‌تر یا رنگ های لایت نیز زمانی که با با گروه سیاه وسفید که هماهنگ می شوند برجستگی بیشتر دارند

    فرش سیاه و سفید: رنگین کمانی از طرح ها

    بیشتر مردم هنگامی که حرف از سیاه و سفید زده می شود، ممکن است زمینه های شطرنجی کلاسیک سیاه و سفید را که از غذاخوری ها و آشپزخانه های اواسط قرن بیستم مد شده بود، به یاد بیاورند. در حالی که یک گورخر با خطوط راه راه خود شناخته می شود، فرش های سیاه و سفید لازم نیست فقط به صورت شطرنجی و یا راه راه عرضه شوند. بسیاری از سبک های مختلف فرش می توانند در رنگ های سیاه و سفید تولید شوند.

    • فرش های مراکشی : فرش مراکشی می توانند در انواع سیاه و سفید، با بافت هایی که دوست دارید ارائه شوند. اگر به دنبال منگوله و ریشه هستید، این فرش منگوله ای مشبک مراکشی را در تک فرش ببینید.
    • فرش‌های طرح نواری : این فرش‌ها سیاه و سفید را به بهترین حالت ارایه می دهند، اما به سبکی ملایم که اتاق را تحت تأثیر قرار نمی‌دهد. آنها همچنین می توانند از دور خاکستری به نظر برسند و درجه دیگری از عمق را به دکوراسیون شما ببخشند.
    • قالیچه هایی با طرح حیوانات : اگر به دنبال چیزی خارج از روال معمول هستید، می توانید یک قالیچه راه راه گورخری پوست مصنوعی تهیه کنید تا جنسی جدید و جذب کننده در اتاق خود داشته باشید. این فرش قابل شستشو کلارا زبرا را از تک فرش تهیه کنید.

    فرش های سیاه و سفید روی صحنه می روند

    اگر به دنبال یک جنس جسورانه جدید و گرافیکی هستید، یک قالیچه سیاه و سفید می تواند محوری دراماتیک باشد که شخصیت شما را در دکوراسیون اتاق به تصویر می کشد. چشم ها محسور فرش سیاه و سفید شما خواهد شد. فرش های سیاه و سفید چه یک الگوی مدرن و چه یک اثر هنری پیاده شده در فرش  می تواند خود را معرفی کند و به نقطه کانونی توجه شما در طراحی تبدیل شود. فرش هایی مانند این فرش سیاه و سفید با طرح افعی که در تک فرش یافت می شود، جذابیت و انحصار را به اتاق شما می آورد. با مطاله و اگاهی از طرح های زغالی وقار و زیابیی طراحی در کف اتاق شما چیزی کم نخواهد داشت.

    منبع : rugsusa

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    تلفن پشتیبانی 09338177908 | هر روز هفته از ساعت 8 صبح الی 18 پاسخ گوی شما هستیم

    فروشگاه اینترنتی تک فرش در سال 1394 و با هدف سهولت در خرید فرش ماشینی برای مردم نازنین ایران تاسیس شد , شما با ورود به تک فرش با انبوهی از طرح و نقش فرش ماشینی رو به رو خواهید شد و به راحتی می توانید فرش مورد نظر خود را مشاهده و خریداری نمایید . تک فرش, یک شهر فرش واقعی است که بواسطه حضور در شهر کاشان ( مرکز فرش ایران ) و همکاری را برندهای بزرگی همچون فرش محتشم , فرش لیلی , فرش برنتین , فرش مشهد اردهال , فرش داریوش , قالی سرام , فرش شاهکار صفویه , فرش شاهکار آریایی , فرش سبلان و … کاملترین ویترین فرش ماشینی را داشته باشد . شاید شما قصد داشته باشید برای فضای پذیرایی منزل خود فرش کلاسیک تهیه کنید و فرش های ماشینی با طرح های اصیل ایرانی را میپسندید پس فرش 1500 شانه , فرش 1200 شانه , فرش 1000 شانه , فرش 700 شانه و فرش های 500 شانه گزینه های خوبی برای شما هستند , و یا شاید به دنیال طرح های مدرن هستید و به فرش فانتزی مدرن علاقه مند هستید , از فرش طرح ترک , فرش چهل تکه ( پچ ورک )فرش آشپزخانه , فرش کهنه نما , فرش فرانسوی , فرش پرزبلند شگی , فرش مراکشی , گلیم , و گبه در سایت تک فرش دیدن کنید و طرح مورد را نظر خود را انتخاب و خریداری نمایید و همچنین اگر قصد دارید برای اتاق فرزند دلبندتان فرشی خریداری کنید حتما سری به فرش اتاق کودک در سایت تک فرش بزنید و زیباترین طرح فرش ها را مشاهده کنید . از مزیت های مهم تک فرش می توان به : خرید مستقیم فرش از کاشان با قیمت کارخانه , ارسال رایگان به سراسر کشور, و 7 روز ضمانت بازگشت وجه در صورت نارضایتی اشاره کرد.ما در مجموعه‌ی تک فرش جهت رفاه خرید فرش، خرید اقساطی فرش را نیز به مشتریان ارائه می‌دهیم


    کلیه حقوق این سایت متعلق به تیم تک فرش می باشد.    Copyright @2006 – 2022 Takfarsh.com

    ورود | ثبت نام
    شماره موبایل خود را وارد کنید

    ورود شما به معنای پذیرش شرایط تک فرش و قوانین حریم‌خصوصی است

    برگشت
    کد تایید را وارد کنید
    کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
    ارسال مجدد کد تا دیگر
    برگشت
    رمز عبور را وارد کنید
    رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
    برگشت
    رمز عبور را وارد کنید
    رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
    برگشت
    درخواست بازیابی رمز عبور
    لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
    برگشت
    کد تایید را وارد کنید
    کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
    ارسال مجدد کد تا دیگر
    ایمیل بازیابی ارسال شد!
    لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
    تغییر رمز عبور
    یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
    تغییر رمز با موفقیت انجام شد