مجله تک فرش

چرا فرش های پشمی یکی از بهترین انتخاب ها برای آشپزخانه و حمام می باشد ؟

اکثر مردم نمی خواهند روی فرش قطره ای بریزد یا ذره ای از خاک به فرش های خانه شان برسد، زیرا آن ها را به دلیل زیبایی و ارزشی که دارند خریداری کرده اند و ما این را درک می کنیم. درست مانند خرید یک ماشین جدید و محافظت بیش از حد از رنگ آن همانطور که می خواهید فرش شما کاملاً تمیز بماند.
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
چرا فرش های پشمی یکی از بهترین انتخاب ها برای آشپزخانه و حمام می باشد ؟
  • اکثر مردم نمی خواهند روی فرش قطره ای بریزد یا ذره ای از خاک به فرش های خانه شان برسد، زیرا آن ها را به دلیل زیبایی و ارزشی که دارند خریداری کرده اند و ما این را درک می کنیم. درست مانند خرید یک ماشین جدید و محافظت بیش از حد از رنگ آن همانطور که می خواهید فرش شما کاملاً تمیز بماند.

    ما آن را درک می کنیم. اما ما می خواهیم باین موضوع را اطلاع دهیم که پهن کردن فرش در مکان هایی از خانه ی شما که مستعد رطوبت و کثیف شدن است، بهتر است. با انتخاب یک فرشی که مناسب این فضاها می باشد، ظاهر و احساس آشپزخانه و حمام خود را تغییر دهید. فرش های پشمی میتواند انتخاب مناسبی برای آشپزخانه و پادری برای حمام می باشد.

    چگونه فرش های پشمی برای اتاق هایی که مرطوب و مستعد کثیف شدن هستند مناسب اند؟

    چرا فرش های پشمی یکی از بهترین انتخاب ها برای آشپزخانه و حمام می باشد ؟

    دوام و ماندگاری فرش های پشمی

    می توانید فرش هایی را تهیه کنید که از انواع مختلف مواد ساخته شده اند، اما فرش های دستباف پشمی یکی از مقاوم ترین آن ها می باشد. به همین دلیل است که از فرش های پشمی اغلب در خانه هایی با تردد و رفت و امد زیاد استفاده می شود. فرش های بافته شده از الیاف ظریف تر مثل ابریشم نمی توانند دوام زیادی داشته باشند. با این حال، مواد با کیفیت پایین مانند الیاف های مصنوعی نیز می توانند منجر به خراب شدن سریعتر فرش شوند.

    در نظر بگیرید که هر روز چقدر از آشپزخانه و حمام خود استفاده می کنید. فرش ها و قالیچه های شما باید آنقدری با دوام باشند تا بتوانند همه ی این موارد را تحمل کنند. پشم یا حتی ترکیب پشم با الیاف دیگری این دوام را تضمین می کند. فرش های بافته شده از پشم می توانند برای نسل ها دوام و ماندگاری داشته باشند.

    پشم به آسانی تمیز می شود .

    پشم یکی از آسان ترین ماده ی فرش برای تمیز کردن است. از تهیه ی فرش هایی با الیاف ابریشم و مواد مصنوعی برای آشپزخانه و حمام خودداری کنید، زیرا پاک کردن این لکه ها از این مواد دشوار می باشد. اکثر لکه ها را می توان به صورت نقطه ای تمیز کرد.  فقط مطمئن شوید که در صورت وجود رطوبت اضافی بعد از تمیز کردن، اجازه دهید فرش خشک شود.

    رطوبت

    الیاف پشم بیشتر از الیاف دیگری هوا از ان عبور می کند، به همین دلیل است که می تواند رطوبت را به خوبی کنترل کند. این ویزگی باعث می شود که انتخاب مناسبی برای حمام و آشپزخانه باشد. همچنین حساسیت کمتری نسبت به دما و رطوبت دارد که این دو قسمت از تجربه خانه شما را تغییر می دهد.

    محل قرار دادن فرش های پشمی

    حمام : یک یا چند فرش جلوی سینک دستشویی بسته به اندازه ی فرش و حمام شما. همچنین می توانید یک فرش بزرگتر را در مرکز قرار دهید .

    آشپزخانه :  اکثر آشپزخانه ها دو یا چند فرش کوچک در جلوی قسمت اصلی قرار می دهند. اما باتوجه به سلیقه ی خودتان می توانید یک یا چند قطعه فرش کوچک را به جای آن قرار دهید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    تلفن پشتیبانی 09338177908 | هر روز هفته از ساعت 8 صبح الی 18 پاسخ گوی شما هستیم

    فروشگاه اینترنتی تک فرش در سال 1394 و با هدف سهولت در خرید فرش ماشینی برای مردم نازنین ایران تاسیس شد , شما با ورود به تک فرش با انبوهی از طرح و نقش فرش ماشینی رو به رو خواهید شد و به راحتی می توانید فرش مورد نظر خود را مشاهده و خریداری نمایید . تک فرش, یک شهر فرش واقعی است که بواسطه حضور در شهر کاشان ( مرکز فرش ایران ) و همکاری را برندهای بزرگی همچون فرش محتشم , فرش لیلی , فرش برنتین , فرش مشهد اردهال , فرش داریوش , قالی سرام , فرش شاهکار صفویه , فرش شاهکار آریایی , فرش سبلان و … کاملترین ویترین فرش ماشینی را داشته باشد . شاید شما قصد داشته باشید برای فضای پذیرایی منزل خود فرش کلاسیک تهیه کنید و فرش های ماشینی با طرح های اصیل ایرانی را میپسندید پس فرش 1500 شانه , فرش 1200 شانه , فرش 1000 شانه , فرش 700 شانه و فرش های 500 شانه گزینه های خوبی برای شما هستند , و یا شاید به دنیال طرح های مدرن هستید و به فرش فانتزی مدرن علاقه مند هستید , از فرش طرح ترک , فرش چهل تکه ( پچ ورک )فرش آشپزخانه , فرش کهنه نما , فرش فرانسوی , فرش پرزبلند شگی , فرش مراکشی , گلیم , و گبه در سایت تک فرش دیدن کنید و طرح مورد را نظر خود را انتخاب و خریداری نمایید و همچنین اگر قصد دارید برای اتاق فرزند دلبندتان فرشی خریداری کنید حتما سری به فرش اتاق کودک در سایت تک فرش بزنید و زیباترین طرح فرش ها را مشاهده کنید . از مزیت های مهم تک فرش می توان به : خرید مستقیم فرش از کاشان با قیمت کارخانه , ارسال رایگان به سراسر کشور, و 7 روز ضمانت بازگشت وجه در صورت نارضایتی اشاره کرد.ما در مجموعه‌ی تک فرش جهت رفاه خرید فرش، خرید اقساطی فرش را نیز به مشتریان ارائه می‌دهیم


    کلیه حقوق این سایت متعلق به تیم تک فرش می باشد.    Copyright @2006 – 2022 Takfarsh.com

    ورود | ثبت نام
    شماره موبایل خود را وارد کنید

    ورود شما به معنای پذیرش شرایط تک فرش و قوانین حریم‌خصوصی است

    برگشت
    کد تایید را وارد کنید
    کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
    ارسال مجدد کد تا دیگر
    برگشت
    رمز عبور را وارد کنید
    رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
    برگشت
    رمز عبور را وارد کنید
    رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
    برگشت
    درخواست بازیابی رمز عبور
    لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
    برگشت
    کد تایید را وارد کنید
    کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
    ارسال مجدد کد تا دیگر
    ایمیل بازیابی ارسال شد!
    لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
    تغییر رمز عبور
    یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
    تغییر رمز با موفقیت انجام شد