مجله تک فرش

پاسخ به 5 سوال مهمه قبل از خرید فرش

امروز قصد داریم درمورد 5 نکته ی بسیار مهم خرید فرش که ممکن است هنگام خرید آن برای شما سوال شده باشد، صحبت کنیم. با دنبال کردن ما و خواندن این مقاله، خرید فرش برای شما بسیار آسان تر خواهد شد.
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
پاسخ به 5 سوال قبل از خرید فرش
  • امروز قصد داریم درمورد 5 نکته‌ی بسیار مهم درمورد فرش که ممکن است هنگام خرید آن برای شما سوال شده باشد، صحبت کنیم. با دنبال کردن ما و خواندن این مقاله، خرید فرش برای شما بسیار آسان‌تر خواهد شد.

    سبک

    اولین موردی که می‌خواهیم راجع به آن صحبت کنیم، سبک فرش است. برای اینکه ببینید چه سبکی را برای فضای خانه یا اداری خود بیشتر می‌‍پسندید، می‌توانید از انواع مختلف برنامه‌های طراحی دکوراسیون مثل پینترست یا از سایت‌های مختلف طراحی کمک بگیرید تا با سبک مورد علاقه‌ی خودتان بیشتر آشنا شوید. 

    3 عکس متفاوت که بیشتر مطابق سلیقه‌ی شما می باشد را انتخاب کنید و از بین این عکس‌ها می‌توانید به این پی ببرید که به چه سبک، رنگ و دکوراسیونی بیشتر علاقمند هستید؛ با پیش بردن این روش، کار شما برای خرید آسان‌تر خواهد شد.

    هزینه

    دومین مورد، میزان بودجه‌ای است که شما درنظر گرفته‌اید. این مورد یک موضوع تقریباَ سخت و دشواری برای اغلب افراد می‌باشد که چه مقدار باید برای خرید فرش هزینه کنند و بیشتر مردم در این مورد اطلاعی ندارند. 

    قبل خرید فرش‌تان، حتماَ در نظر بگیرید که چه میزان می‌خواهید برای آن هزینه کنید و همچنین بودجه‌ی خودتان را نیز در نظر بگیرید. اگر می‌خواهید تمام اتاق خود را فرش کنید، قطعاً هزینه‌ای که باید در نظر بگیرید متفاوت است با هزینه‌ای که برای یک فرش کوچک در نظر گرفته اید.

    اندازه

    اندازه‌های بسیار متنوعی برای خرید فرش وجود دارد که ما همیشه به مشتریان، فرش‌هایی که به اندازه‌ی کافی بزرگ باشد را پیشنهاد می‌کنیم؛ چراکه فرش‌های بزرگ به اتاق جلوه‌ی بازتر و آزادتری میبخشد. 

    بنابراین حتما قبل از خرید فرش مناسب فضای خانه‌تان، حتما با متر به صورت دستی، کل فضای اتاق را دقیق و مشخص اندازه گیری کنید و تمام اندازه‌ها را در نظر داشته باشید یا یادداشت کنید. باید هنگام اندازه‌گیری، اندازه‌ی مبل و صندلی‌ها را نیز در نظر بگیرید تا متوجه شوید به چه سایز فرشی نیاز دارید.

    مواد و الیاف فرش

    مورد 4، انتخاب مواد و الیاف انتخابی شما در فرش می باشد. در این قسمت اطلاعات زیادی در این موضوع برای شما آورده ایم که به راحتی می توانید هر فرشی برای اتاق خواب، ورودی یا حتی فضای بیرونی خانه تان با هر جنس و متریالی که خواستید، می‌توانید تهیه کنید؛ 

    برای مثال برای قسمت ورودی خانه، بهتر است فرش‌هایی که از جنس پلی استر هست را انتخاب کنید، چراکه فرش‌های پلی استر به راحتی قابل شستشو هستند؛ پس برای این قسمت حتماَ فرشی را انتخاب کنید که هم مناسب قسمت ورودی و هم فضای بیرون خانه باشد تا بهترین کابرد را داشته باشد. 

    برای قسمت پذیرایی یا نشیمن، فرش با هر نوع جنس و متریالی می‌تواند مناسب باشد، ولی بهتر است مقدار رفت و آمد را در این قسمت از خانه در نظر بگیرید و اینکه آیا در خانه کودک یا حیوانات خانگی وجود دارد یا خیر، نکته‌ی مهمی می‌باشد. 

    همچنین فرش‌هایی با الیاف پلی پروپلین و ابریشم، یکی از عالی‌ترین انواع فرش‌ها برای این قسمت از خانه می‌باشند. فرش‌های ابریشم طول عمر بسیار بالایی دارند و جلوه‌ی لوکسی نیز به خانه می بخشند. 

    با استفاده از فرش‌های پلی پروپلین برای قسمت پذیرایی بسیار احساس راحتی خواهید کرد و تمیز شدن و نگهداری این نوع فرش‌ها بسیار آسان می باشد؛ همچنین از تنوع نقشه و رنگ های بسیار بالایی برخوردار است. 

    با پهن کردن فرش‌های ابریشم در قسمت پذیرایی، زیر پاهایتان احساس نرم و راحتی خواهید داشت. فرش های ابریشم نیز به راحتی تمیز می شوند و در تمیز کردن آن باید بسیار دقت کنید.

    جنس فرش اتاق خواب

    انتخاب فرش اتاق خواب به این بستگی دارد که چه نوع کفپوشی برای اتاق خواب‌تان دارید. اگر کفپوش سخت و چوبی دارید، از هر نوع فرشی با هر جنسی می توانید انتخاب کنید. نکته ی مهم‌تر در این قسمت این است که فرش های ویسکوز و ابریشم بسیار زیبا و مجلل هستند، اما تمیز کردن و نگهداری آن‌ها ممکن است کمی سخت باشد. 

    جذب بالایی دارد لکه و کثیفی روی آن‌ها مشخص می‌باشد پس هنگامی که فرش‌های ویسکوز تهیه می‌کنید، حتماَ در نگهداری آن دقت کنید.

    میانگین امتیازات ۴ از ۵
    از مجموع ۶ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    تلفن پشتیبانی 09338177908 | هر روز هفته از ساعت 8 صبح الی 18 پاسخ گوی شما هستیم

    فروشگاه اینترنتی تک فرش در سال 1394 و با هدف سهولت در خرید فرش ماشینی برای مردم نازنین ایران تاسیس شد , شما با ورود به تک فرش با انبوهی از طرح و نقش فرش ماشینی رو به رو خواهید شد و به راحتی می توانید فرش مورد نظر خود را مشاهده و خریداری نمایید . تک فرش, یک شهر فرش واقعی است که بواسطه حضور در شهر کاشان ( مرکز فرش ایران ) و همکاری را برندهای بزرگی همچون فرش محتشم , فرش لیلی , فرش برنتین , فرش مشهد اردهال , فرش داریوش , قالی سرام , فرش شاهکار صفویه , فرش شاهکار آریایی , فرش سبلان و … کاملترین ویترین فرش ماشینی را داشته باشد . شاید شما قصد داشته باشید برای فضای پذیرایی منزل خود فرش کلاسیک تهیه کنید و فرش های ماشینی با طرح های اصیل ایرانی را میپسندید پس فرش 1500 شانه , فرش 1200 شانه , فرش 1000 شانه , فرش 700 شانه و فرش های 500 شانه گزینه های خوبی برای شما هستند , و یا شاید به دنیال طرح های مدرن هستید و به فرش فانتزی مدرن علاقه مند هستید , از فرش طرح ترک , فرش چهل تکه ( پچ ورک )فرش آشپزخانه , فرش کهنه نما , فرش فرانسوی , فرش پرزبلند شگی , فرش مراکشی , گلیم , و گبه در سایت تک فرش دیدن کنید و طرح مورد را نظر خود را انتخاب و خریداری نمایید و همچنین اگر قصد دارید برای اتاق فرزند دلبندتان فرشی خریداری کنید حتما سری به فرش اتاق کودک در سایت تک فرش بزنید و زیباترین طرح فرش ها را مشاهده کنید . از مزیت های مهم تک فرش می توان به : خرید مستقیم فرش از کاشان با قیمت کارخانه , ارسال رایگان به سراسر کشور, و 7 روز ضمانت بازگشت وجه در صورت نارضایتی اشاره کرد.ما در مجموعه‌ی تک فرش جهت رفاه خرید فرش، خرید اقساطی فرش را نیز به مشتریان ارائه می‌دهیم


    کلیه حقوق این سایت متعلق به تیم تک فرش می باشد.    Copyright @2006 – 2022 Takfarsh.com

    ورود | ثبت نام
    شماره موبایل خود را وارد کنید

    ورود شما به معنای پذیرش شرایط تک فرش و قوانین حریم‌خصوصی است

    برگشت
    کد تایید را وارد کنید
    کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
    ارسال مجدد کد تا دیگر
    برگشت
    رمز عبور را وارد کنید
    رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
    برگشت
    رمز عبور را وارد کنید
    رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
    برگشت
    درخواست بازیابی رمز عبور
    لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
    برگشت
    کد تایید را وارد کنید
    کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
    ارسال مجدد کد تا دیگر
    ایمیل بازیابی ارسال شد!
    لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
    تغییر رمز عبور
    یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
    تغییر رمز با موفقیت انجام شد