مجله تک فرش

محیط خانه ی خود را با یک فرش مدرن قرون وسطی زیباتر کنید.

مدرن اواسط قرن یک جنبش طراحی آمریکایی است که در دوران پس از جنگ جهانی دوم پدیدار شد. اصطلاح قرون وسطی مدرن به توصیف یک جنبشی که در دهه 1950 آغاز شد، اشاره می شود.
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
محیط خانه ی خود را با یک فرش مدرن قرون وسطی زیباتر کنید.
  • مدرن اواسط قرن یک جنبش طراحی آمریکایی است که در دوران پس از جنگ جهانی دوم پدیدار شد. اصطلاح قرون وسطی مدرن به توصیف یک جنبشی که در دهه 1950 آغاز شد، اشاره می شود. بسیاری از مردم طرفدار سبک مدرن در قرن وسطی هستند، زیرا می توان آن را در سبک هاو موارد مختلف یافت. 

    می توان گفت تمرکز مردم امروزه اغلب بر روی فرش های مدرن در قرون وسطی است. در این صفحه با ما همراه باشید تا بیشتر با انواع مختلف فرش های سبک مدرن قرون وسطی آشنا شوید.

    محیط خانه ی خود را با یک فرش مدرن قرون وسطی زیباتر کنید.

    سبک قرون وسطی چیست؟

    جنبش مدرن قرن میانه بازتاب آمریکایی از جنبش های بین المللی بود. آثار لوکوربوزیه ، فلورانس نول و لودویگ میس وان در روکر در آن نمایش داده شده است. جزء آمریکایی در شکل خود بیشتر ارگانیک و کمتر رسمی بود. 

    این سبک بیش از هر نوع دیگری مرتبط با سبک بین المللی می باشد. معماری قرون وسطی اغلب در سازه های مسکونی برای آوردن مدرنیسم به حومه شهر مورد استفاده قرار می گرفت. این سبک بر استفاده از پلان ها و پنجره ها استفاده می شده است که امکان وارد شدن و خارج شدن نور طبیعی را می داد.

    محیط خانه ی خود را با یک فرش مدرن قرون وسطی زیباتر کنید.

    نحوه انتخاب اندازه مناسب فرش مدرن قرون وسطی

    هنگام خرید فرش برای محیط مورد نظرتان، رایج ترین اشتباه می تواند انتخاب سایز بسیار کوچک برای اتاق باشد. در اغلب مواردی که چنین اشتباهی رخ می دهد، مردم در نهایت، هزینه های قابل توجهی را برای کفپوش های جدید با سطح سخت هزینه می کنند و شاید به فکرشان هم نرسد که برای پوشاندن زیبایی کف فرش را روی آن قرار دهند. 

    این یک نگرانی رایج است. به جای پنهان کردن کف زیر آن، فرش مناسب محیط شما توجه را به آن جلب کرده و جذابیت آن را افزایش می دهد. توصیه های پیشنهادی ما این می باشد که فرش را بسته به نوع مبلمان و نه اندازه اتاق انتخاب کنید. 

    در نتیجه، مهم ترین قاعده ای که هنگام انتخاب اندازه ی فرش مناسب باید به خاطر داشته باشید این است که قرار دادن مبلمان را بر اندازه اتاق اولویت دهید. این روش به ویژه هنگام تصمیم گیری در مورد محل قرار دادن فرش در اتاق خواب، اتاق غذاخوری یا اتاق نشیمن اهمیت دارد.

    محیط خانه ی خود را با یک فرش مدرن قرون وسطی زیباتر کنید.

    راهنمای انتخاب اندازه فرش

    برخی از اندازه های استاندارد در مورد فرش وجود دارد و اندازه و شکل های متنوعی از این نوع فرش موجود می باشد. به طور کلی، فرش در سه یا چهار اندازه اصلی از تولید کننده در دسترس خواهد بود. هنگام جستجوی فرش، اندازه های موجود را بررسی کنید تا مطمئن شوید که فرش مورد نظر شما در اندازه دلخواه شما موجود می باشد یا خیر. 

    به طور معمول، اگر فرش محل مورد نظر خود را به صورت سفارشی تهیه کرده اید و از فروشگاه های آنلاین آن را سفارش داده اید، محتما دقت کنید که آن را با مشخصات دقیق خود تهیه کنید. این یک مورد مهم و قابل توجه در خرید و تهیه ی فرش شما برای محیط مورد نظرتان است، به ویژه اگر اتاق شما نیاز به اندازه غیر استاندارد دارد. 

    در حال حاضر، ما افرادی را می بینیم که به دنبال اندازه فرش های خود بر اساس نیازهای خود هستند ، نگران این هستند که چگونه فرش خود را متناسب با اندازه و بزرگی اتاق خود تهیه کنند، بنابراین در اینجا اطلاعاتی برای کمک به آنها وجود دارد: علاوه بر اندازه و ابعاد اتاق، حتما باید اندازه ی تخت خواب خود را در نظر داشته باشید. 

    تخت خواب ها انواع مختلفی دارند و در انتخاب سایز فرش مناسب برای اتاق خواب مهم می باشند. نکته ای که در مورد این نوع فرش قرون وسطی توجه خواهید کرد این واقعیت است که در اندازه های مختلف موجود است، همانطور که قبلاً در مقاله اشاره کردیم.

    منبع :

    https://www.homedit.com/mid-century-modern-rug/

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    تلفن پشتیبانی 09338177908 | هر روز هفته از ساعت 8 صبح الی 18 پاسخ گوی شما هستیم

    فروشگاه اینترنتی تک فرش در سال 1394 و با هدف سهولت در خرید فرش ماشینی برای مردم نازنین ایران تاسیس شد , شما با ورود به تک فرش با انبوهی از طرح و نقش فرش ماشینی رو به رو خواهید شد و به راحتی می توانید فرش مورد نظر خود را مشاهده و خریداری نمایید . تک فرش, یک شهر فرش واقعی است که بواسطه حضور در شهر کاشان ( مرکز فرش ایران ) و همکاری را برندهای بزرگی همچون فرش محتشم , فرش لیلی , فرش برنتین , فرش مشهد اردهال , فرش داریوش , قالی سرام , فرش شاهکار صفویه , فرش شاهکار آریایی , فرش سبلان و … کاملترین ویترین فرش ماشینی را داشته باشد . شاید شما قصد داشته باشید برای فضای پذیرایی منزل خود فرش کلاسیک تهیه کنید و فرش های ماشینی با طرح های اصیل ایرانی را میپسندید پس فرش 1500 شانه , فرش 1200 شانه , فرش 1000 شانه , فرش 700 شانه و فرش های 500 شانه گزینه های خوبی برای شما هستند , و یا شاید به دنیال طرح های مدرن هستید و به فرش فانتزی مدرن علاقه مند هستید , از فرش طرح ترک , فرش چهل تکه ( پچ ورک )فرش آشپزخانه , فرش کهنه نما , فرش فرانسوی , فرش پرزبلند شگی , فرش مراکشی , گلیم , و گبه در سایت تک فرش دیدن کنید و طرح مورد را نظر خود را انتخاب و خریداری نمایید و همچنین اگر قصد دارید برای اتاق فرزند دلبندتان فرشی خریداری کنید حتما سری به فرش اتاق کودک در سایت تک فرش بزنید و زیباترین طرح فرش ها را مشاهده کنید . از مزیت های مهم تک فرش می توان به : خرید مستقیم فرش از کاشان با قیمت کارخانه , ارسال رایگان به سراسر کشور, و 7 روز ضمانت بازگشت وجه در صورت نارضایتی اشاره کرد.ما در مجموعه‌ی تک فرش جهت رفاه خرید فرش، خرید اقساطی فرش را نیز به مشتریان ارائه می‌دهیم


    کلیه حقوق این سایت متعلق به تیم تک فرش می باشد.    Copyright @2006 – 2022 Takfarsh.com

    ورود | ثبت نام
    شماره موبایل خود را وارد کنید

    ورود شما به معنای پذیرش شرایط تک فرش و قوانین حریم‌خصوصی است

    برگشت
    کد تایید را وارد کنید
    کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
    ارسال مجدد کد تا دیگر
    برگشت
    رمز عبور را وارد کنید
    رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
    برگشت
    رمز عبور را وارد کنید
    رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
    برگشت
    درخواست بازیابی رمز عبور
    لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
    برگشت
    کد تایید را وارد کنید
    کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
    ارسال مجدد کد تا دیگر
    ایمیل بازیابی ارسال شد!
    لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
    تغییر رمز عبور
    یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
    تغییر رمز با موفقیت انجام شد