مجله تک فرش

رنگ فرش مناسب برای مبلمان سفید

فرش چه رنگی با مبلمان سفید ست می‌شود؟ ممکن است پاسخ این سوال تا زمانی […]

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
رنگ فرش مناسب برای مبلمان سفید
  • فرش چه رنگی با مبلمان سفید ست می‌شود؟ ممکن است پاسخ این سوال تا زمانی ساده باشد که بخواهید فرش را بخرید، درست آن زمان است که می‌بینید همه رنگی به آن می‌آید. ما سراغ منابع زیادی رفتیم تا بهترین طرح را برای ست کردن فرش با مبلمان سفید پیدا کنیم.

    رنگهای فرشهای زیادی به رنگ سفید می‌آیند. در اینجا لیست کوتاهی از موارد برگزیده را می‌بینید:

    1. آبی و کرم ملایم طرح‌دار
    2. بژ خنثی
    3. آبی سرمه ای
    4. سبز
    5. نقوش حیوانات
    6. طرح ته رنگ کهربایی
    7. خاکستری روشن
    8. خاکستری تیره
    9. سفید

    بیایید کمی عمیق‌تر به انتخاب رنگ فرش، برای مبلمان سفیدتان بپردازیم.

    چه فرشهایی با مبلمان‌های سفید عالی می‌شوند؟

    در یک اتاق، معمولا مبلمان‌های سفید خیلی خودنمایی می‌کنند. بسته به بقیه چیزهایی که برای ست کردن با این مبلها انتخاب می‌کنید، راه‌های طرح‌پردازی متفاوت زیادی وجود دارد. آیا فرشی که انتخاب می‌کنید باعث این تفاوت می‌شود؟ قطعاً همینطور است. فرش و مبل سفید شما در کنار هم، می‌توانند گویای اهداف شما در آن فضا باشند. بیایید نگاهی به چند عکس بیندازیم که نمونه‌هایی عالی از ترکیب نه فرش و مبلمان سفید هستند.

    1. فرش آبی کرم ملایم طرح دار با مبل سفید چندتکه‌ای

    فرش آبی با مبلمان سفید

    اگر به دنبال اتاقی هستید که فضایی آرام و نیروبخش داشته باشد، چرا به دنبال فرشی نباشید که رنگ های ملایم و سرد را در کنار سفید به کار می‌گیرد. این اتاق روشن و دلباز، با رنگهایی با تنالیته سفید و در کنار وسایلی چون گیاهان، کوسن‌ها و این فرش طرحدار با رنگ ملایم (به طور چشمگیری) در معرض نمایش قرار می‌گیرد. کل فضا فقط تازگی و آرامش را فریاد می‌زند.

    این قالیچه ایرانی همان نوع احساس را به شما می‌دهد. رنگهای ملایم و مات آبی و برنز با پیش زمینه کرم، به راحتی سبک بالا را بازآفرینی می‌کنند.

    2. فرش بژ خنثی با مبلمان‌ای سفید

    فرش بژ با مبلمان سفید

    اگر عاشق رنگ‌های گرم و درعین حال خنثی هستید، فرش بژ ملایم را انتخاب کنید تا به مبلمان سفیدتان بیاید. اینجاست که فرش و دیوارها، مکمل مبلمان می‌شوند. وسایل چوبی با رنگهای گرم، و کوسن‌هایی که دارای رنگهای ملایم هستند، ظاهر هماهنگی را ایجاد می‌کنند. برای اینکه فضای شما چنین ظاهری داشته باشد، یک فرش کرکی یا یکی از فرش‌های طبیعی نوع سیسلی را انتخاب کنید.
    یک فرش بژ با بافت متراکم، نیز خیلی به مبلمان سفید می‌آید.

    3. فرش‌های سرمه‌ای (و تمام طیف‌های آبی)، با مبلمان‌های سفید عالی به نظر می‌رسند

    فرش سرمه ای با مبلمان سفید

    آبی و سفید یک ترکیب رنگی زنده است. این ترکیب رنگ، مانند برخورد اقیانوس با ماسه‌های کارائیب است. و انتخاب هرکدام از رنگهای سرمه‌ای، فیروزه ای یا آبی کم‌رنگ مایل به سبز یا هر رنگ آبی، برای مبل‌های سفید عالی است.

    وقتی روی مبلمان استراحت می‌کنید، این فرش آبی و کرم که گویی پرزهای آن از شاخه­ های درهم پیچیده تاک بوجود آمده، حس خوشایندی در زیر پا ایجاد می‌کند. این رنگ آبی معتدل، مطمئناً با مبلمان سفید شما بسیار هماهنگ خواهد بود.

    4. ست بودن فرشهای سبز و مبل‌های سفید

    فرش سبز با مبلمان سفید

    سبز رنگی است که به دکور تجدیدحیات می‌بخشد. اینجاست که یک اتاق سبز پررنگ، تاحدودی فضای بیرون را برای این اتاق آفتابگیر با درخشش عالی به ارمغان می‌آورد. چند گلدان سبز که با سلیقه قرار داده شده، ارتباطی بین فرش و بقیه فضا ایجاد می‌کند. فرش سبز رنگ، نقش خوبی را در مقابل آرامش و سکون مبل سفید بازی می‌کند. این قالیچه با طرحهای نورافشانی شده سبز، می‌تواند به ایجاد سبک بالا کمک کند.

    5. فرش با طرح حیوانات و مبل سفید، ترکیبی شیک ایجاد می‌کنند

    مبل‌های سفید برای روشنی خانه‌هایی به سبک ساحلی بسیار عالی هستند، اما برای خانه‌های مدرن و جلب توجه کننده نیز عالی به نظر می‌رسند. اگر فرشی چشمگیر را با اثاثیه براق، منحصر به فرد، و نورپردازی مدرن ست کنید، مبل سفیدتان خودنمایی می‌کند. در این اتاق، فرشی مصنوعی با طرح گورخری که در گوشه‌ای پهن شده، با فضای غیرمعمول، تناسب خوبی دارد.

    این فرش با طرح مصنوعی گورخری می تواند به شما در دستیابی به سبکی که در بالا گفته شد، کمک کند.

    6. ته‌ رنگهای کهربایی با رنگ سفید، برای سبک کلاسیک عالی هستند

    اگر شما عاشق خانه‌ای کلاسیک هستید، ممکن است فرشی را در نظر داشته باشید که الهام گرفته از رگه­‌های کهربایی جنوب آسیا باشد. فرش کهربایی که با رنگ های پرزرق وبرق بافته شده، به هر اتاقی غنا می بخشد و کاملاً به مبل سفید می‌آید.

    اینجاست که یک چیز مدرن، با این رنگ کهربایی، رنگ کلاسیک به خود می‌گیرد.

    7. خاکستری روشن همیشه گزینه‌ای عالی برای مبلمان سفید است

    فرش طوسی با مبلمان سفید

    درست مانند فرش خاکستری روشن، فرش ذغالی هم انتخابی مناسب برای مبلمان سفید ماست. این رنگ بیش از رنگ خاکستری روشن جلب توجه می‌کند و با رگه­­­ هایی از رنگ مشکی در اتاق، فوق‌العاده به نظر می‌رسد. به ویژه که عاشق قاب عکس سیاه و سفید باشکوهی در بالای مبل هم باشیم. این فرش ذغالی، شباهت زیادی به آن چیزی دارد که در عکس بالایی ما نشان داده شده است. این فرش ذغالی، شباهت زیادی به آن چیزی دارد که در عکس بالایی ما نشان داده شده است.

    9. فراموش نکنیم که فرش سفید چقدر به مبلمان سفید می‌آید

    فرش طوسی با مبلمان سفید

    اگر عاشق خطوط فوق العاده تمیز و ظاهری روشن و نیروبخش هستید، مبلمان سفید خود را با یک فرش سفید ست کنید. این یک ترکیب کلاسیک است که شما را ناامید نمی‌کند (مگر اینکه سگهای بزرگی داشته باشید که پنجه‌هایشان گل آلود باشد، آن وقت است که فقط سراغ رنگ تیره تر می‌روید). این فرش پرزدار نرم و سفید، انتخابی عالی است.

    چگونه می‌توانم مبلمان سفید خود را تزئین کنم؟

    همانطور که بدون شک از عکس‌های بالا متوجه شده‌اید، قرار دادن کوسنها، روشی عالی برای رنگارنک کردن مبلمان سفید شماست. این نکته را در نظر بگیرید که با استفاده از کوسن‌ها، رنگ فرش یا دیوار هنری خود را انتخاب کنید. روکش‌های مبل راه دیگری برای راحتی و دلپذیر نشان دادن مبل سفید شماست. این روکش زیبای خاکستری روشن، برای فضای داخلی سفید و خاکستری امروز مناسب است.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    تلفن پشتیبانی 09338177908 | هر روز هفته از ساعت 8 صبح الی 18 پاسخ گوی شما هستیم

    فروشگاه اینترنتی تک فرش در سال 1394 و با هدف سهولت در خرید فرش ماشینی برای مردم نازنین ایران تاسیس شد , شما با ورود به تک فرش با انبوهی از طرح و نقش فرش ماشینی رو به رو خواهید شد و به راحتی می توانید فرش مورد نظر خود را مشاهده و خریداری نمایید . تک فرش, یک شهر فرش واقعی است که بواسطه حضور در شهر کاشان ( مرکز فرش ایران ) و همکاری را برندهای بزرگی همچون فرش محتشم , فرش لیلی , فرش برنتین , فرش مشهد اردهال , فرش داریوش , قالی سرام , فرش شاهکار صفویه , فرش شاهکار آریایی , فرش سبلان و … کاملترین ویترین فرش ماشینی را داشته باشد . شاید شما قصد داشته باشید برای فضای پذیرایی منزل خود فرش کلاسیک تهیه کنید و فرش های ماشینی با طرح های اصیل ایرانی را میپسندید پس فرش 1500 شانه , فرش 1200 شانه , فرش 1000 شانه , فرش 700 شانه و فرش های 500 شانه گزینه های خوبی برای شما هستند , و یا شاید به دنیال طرح های مدرن هستید و به فرش فانتزی مدرن علاقه مند هستید , از فرش طرح ترک , فرش چهل تکه ( پچ ورک )فرش آشپزخانه , فرش کهنه نما , فرش فرانسوی , فرش پرزبلند شگی , فرش مراکشی , گلیم , و گبه در سایت تک فرش دیدن کنید و طرح مورد را نظر خود را انتخاب و خریداری نمایید و همچنین اگر قصد دارید برای اتاق فرزند دلبندتان فرشی خریداری کنید حتما سری به فرش اتاق کودک در سایت تک فرش بزنید و زیباترین طرح فرش ها را مشاهده کنید . از مزیت های مهم تک فرش می توان به : خرید مستقیم فرش از کاشان با قیمت کارخانه , ارسال رایگان به سراسر کشور, و 7 روز ضمانت بازگشت وجه در صورت نارضایتی اشاره کرد.ما در مجموعه‌ی تک فرش جهت رفاه خرید فرش، خرید اقساطی فرش را نیز به مشتریان ارائه می‌دهیم


    کلیه حقوق این سایت متعلق به تیم تک فرش می باشد.    Copyright @2006 – 2022 Takfarsh.com

    ورود | ثبت نام
    شماره موبایل خود را وارد کنید

    ورود شما به معنای پذیرش شرایط تک فرش و قوانین حریم‌خصوصی است

    برگشت
    کد تایید را وارد کنید
    کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
    ارسال مجدد کد تا دیگر
    برگشت
    رمز عبور را وارد کنید
    رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
    برگشت
    رمز عبور را وارد کنید
    رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
    برگشت
    درخواست بازیابی رمز عبور
    لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
    برگشت
    کد تایید را وارد کنید
    کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
    ارسال مجدد کد تا دیگر
    ایمیل بازیابی ارسال شد!
    لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
    تغییر رمز عبور
    یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
    تغییر رمز با موفقیت انجام شد