مجله تک فرش

فرش و دکوراسیون سنتی

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
چگونه فضای اتاقهای خود را با فرش‌ ایرانی تزیین کنیم
  • دکوراسیون سنتی مانند طراحی های هندی فرصت مناسبی است تا به آن با فرش های دست بافت و فرش های ماشینی با طرح های سنتی، هارمونی زیبایی ببخشید.دکوراسیون سنتی برای فضای حال و پذیرایی بسیار مناسب است.

    پیش از هرچیز، لازم است زمانبندی مناسبی داشته باشید و بتوانید دسته بندی خوبی از تراکم و شلوغی سالن پذیرایی و در نظرگرفتن جای مناسب فرش به دست بیاوید.اکنون نوبت چیدمان فرش فرا رسیده است. پیشنهاد ما به شما فرش هایی  است تا به شما کمک کند بهترین طراحی داخلی را ایجاد کنید.

     

     

    ما به شما توصیه می کنیم که برای سالن پذیرایی از یک فرش با ابعاد بزرگ استفاده کنید و سپس مبلمان خود را روی آن بچینید.

    برای انتخابی راحتتر به شما توصیه می شود که طرح های فرش خود را با توجه به قاب ها و یا نقاشی های دیواری که در سالن نصب کرده اید فرش خود را انتخاب کنید تا با هم تطابق و همخوانی مناسبی داشته باشند.نکته ی بعدی، دکوراسیون اتاق خواب است، که یک سوم اوقات زندگی خود را در آن سپری می کنید.

    برای اتاق خواب به شما فرش را در ابعاد متوسط پیشنهاد می کنیم. بخش بیشتری از این فرش باید بیرون از تخت خواب و یک چهارم آن زیر تخت خواب قرار بگیرد.

     

    دکوراسیون اتاق غذاخوری یا میز ناهار خوری

    دو روش برای چیدمان فرش در این بخش وجود دارد.

    1- استفاده از کناره به عنوان رو میزی  

    2- استفاده از قالیچه یا فرش کوچک

    شما می توانید از کناره برای روی میز ناهار خوری و از قالیچه یا فرش برای زیر میز استفاده کنید.فقط توجه داشته باشید که فرشی که برای زیر میز استفاده می کنید باید بزرگتر از فضایی باشد که میز و صندلی ها روی آن قرار می گیرد تا از تاخوردگی آن جلوگیری شود.

    همچنین بهترین نوع فرش برای راهروها همان کناره می باشد. از کناره می توانید در آشپزخانه نیز استفاده کنید.

     

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    تلفن پشتیبانی 09338177908 | هر روز هفته از ساعت 8 صبح الی 18 پاسخ گوی شما هستیم

    فروشگاه اینترنتی تک فرش در سال 1394 و با هدف سهولت در خرید فرش ماشینی برای مردم نازنین ایران تاسیس شد , شما با ورود به تک فرش با انبوهی از طرح و نقش فرش ماشینی رو به رو خواهید شد و به راحتی می توانید فرش مورد نظر خود را مشاهده و خریداری نمایید . تک فرش, یک شهر فرش واقعی است که بواسطه حضور در شهر کاشان ( مرکز فرش ایران ) و همکاری را برندهای بزرگی همچون فرش محتشم , فرش لیلی , فرش برنتین , فرش مشهد اردهال , فرش داریوش , قالی سرام , فرش شاهکار صفویه , فرش شاهکار آریایی , فرش سبلان و … کاملترین ویترین فرش ماشینی را داشته باشد . شاید شما قصد داشته باشید برای فضای پذیرایی منزل خود فرش کلاسیک تهیه کنید و فرش های ماشینی با طرح های اصیل ایرانی را میپسندید پس فرش 1500 شانه , فرش 1200 شانه , فرش 1000 شانه , فرش 700 شانه و فرش های 500 شانه گزینه های خوبی برای شما هستند , و یا شاید به دنیال طرح های مدرن هستید و به فرش فانتزی مدرن علاقه مند هستید , از فرش طرح ترک , فرش چهل تکه ( پچ ورک )فرش آشپزخانه , فرش کهنه نما , فرش فرانسوی , فرش پرزبلند شگی , فرش مراکشی , گلیم , و گبه در سایت تک فرش دیدن کنید و طرح مورد را نظر خود را انتخاب و خریداری نمایید و همچنین اگر قصد دارید برای اتاق فرزند دلبندتان فرشی خریداری کنید حتما سری به فرش اتاق کودک در سایت تک فرش بزنید و زیباترین طرح فرش ها را مشاهده کنید . از مزیت های مهم تک فرش می توان به : خرید مستقیم فرش از کاشان با قیمت کارخانه , ارسال رایگان به سراسر کشور, و 7 روز ضمانت بازگشت وجه در صورت نارضایتی اشاره کرد.ما در مجموعه‌ی تک فرش جهت رفاه خرید فرش، خرید اقساطی فرش را نیز به مشتریان ارائه می‌دهیم


    کلیه حقوق این سایت متعلق به تیم تک فرش می باشد.    Copyright @2006 – 2022 Takfarsh.com

    ورود | ثبت نام
    شماره موبایل خود را وارد کنید

    ورود شما به معنای پذیرش شرایط تک فرش و قوانین حریم‌خصوصی است

    برگشت
    کد تایید را وارد کنید
    کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
    ارسال مجدد کد تا دیگر
    برگشت
    رمز عبور را وارد کنید
    رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
    برگشت
    رمز عبور را وارد کنید
    رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
    برگشت
    درخواست بازیابی رمز عبور
    لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
    برگشت
    کد تایید را وارد کنید
    کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
    ارسال مجدد کد تا دیگر
    ایمیل بازیابی ارسال شد!
    لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
    تغییر رمز عبور
    یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
    تغییر رمز با موفقیت انجام شد