مجله تک فرش

استفاده از قالیچه هاي دستباف در حمام : بله یا خیر ؟

این یکی از موضوعات بحث برانگیز است که آیا می توان از قالیچه هاي دستباف در حمام استفاده نمود یا نه ؟
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
فرش در حمام
  • این یکی از موضوعات بحث برانگیز است که آیا می توان از فرش دستباف در حمام استفاده نمود یا نه ؟ در حالی که بسیاری از صاحبخانه ها از این ایده حمایت می کنند، اما دیگران بر این باورند که اتاقی پر از رطوبت و احتمال آسیب به فرش، جای مناسبی برای قالیچه نیست. 

    اکنون این سوال پیش می آید که آیا باید از قالیچه های دستباف در حمام استفاده نمود یا نه؟ اگر شما هم از آن دسته افراد هستید که نمی دانید این ایده خوبی است یا نه، در ادامه حقایقی را برای شما بازگو می کنیم که می تواند در تصمیم گیری به شما کمک کند

    فرش داخل حمام

    پشم و رطوبت

    همگان بر این باورند که پشم از آن دسته الیاف است که می تواند در برابر مقدار زیادی رطوبت مقاومت نماید. پشم همچنین ماده ای بادوام است، و همین امر باعث شده تا برای محیط حمام که فضایی مرطوب و سرد است، مناسب باشد. در واقع، قالیچه های دست باف از جمله بادوام ترین فرش هایی هستند که هر کس می تواند داشته باشد، و به همین دلیل می توان از انها در محیط هایی مانند آشپزخانه و حمام استفاده نمود.

    از سویی تمیز نمودن پشم بار راحت تر از الیاف کم دوام تر مانند ابریشم و پنبه است. قالیچه های پشمی دستباف را می توان به راحتی و بدون نگرانی از رطوبت و نمانکی محیط، در حمام مورد استفاده قرار داد چرا که الیاف پشم امکان گردش هوا را بسیار موثر تر از الیاف مصنوعی فراهم می کند

    فرش برای داخل حمام

    چرا استفاده از قالیچه های دستباف بهترین گزینه برای استفاده در حمام هستند؟

    از آنجا که فضای حمام معمولا مرطوب و خیس است، استفاده از قالیچه های پشمی بهترین گزینه برای استفاده در این مکان ها می باشد، چرا که الیاف پشم بسیار با دوام بوده و به راحتی تمیز می شود. چه شما بخواهید از یک قالیچه کوچک در جلوی سینک استفاده نمایید و چه بخواهید محدوده رختکن را ، به منظور ایجاد فاصله بصری، با استفاده از یک قالیچه بزرگتر بپوشانید، بی شک این قالیچه پشمی دستباف است که شما عاشق آن خواهید شد و بهترین گزینه باری حمام خواهد بود. 

    به راحتی می توانید با تکاندن آن را تمییز نموده و دوباره سر جای خود بازگردانید، ضمن اینکه پشم با جذب رطوبت پاهای شما را گرم نگه می دارد. قالیچه دستباف یک گزینه مقرون به صرفه نسبت به کفپوش هایی هستند که به صورت سنتی در حمام ها مورد استفاده قرار می گیرند؛ اگر چه کفپوش های حمام ارزانتر از قالیچه های دستباف هستند، اما این مواد زود خراب شده و شما مجبور به تعویض آنها خواهید شد. 

    و به همین سبب هزینه استفاده از این مواد بی دوام بسیار بیشتر از یک قالیچه دستباف خواهد شد. تمیزکاری و نگهداری قالیچه دستباف بسیار راحت تر است و همین امر باعث می شود در دراز مدت شما صرفه جویی بیشتری در هزینه ها داشته باشید. یکبار آن را خریداری می نمایید و برای همیشه از ان استفاده می کنید.

    فرش برای داخل حمام

    طرح و اندازه مناسب را براي حمام خود انتخاب نمایید

    طبق معمول، قبل از خرید قالیچه ، فضای خود را اندازه گیری کنید. حمام ها، به دلیل اندازه های کوچکتر و همینطور وجود وسایل و تجهیزاتی همچون توالت، دوش و وان در آنها، می توانند گول زننده باشند.  اگر فضای زیادی در اختیار ندارید، می توانید از یک قالیچه کوچک در جلوی وان و یا دوش استفاده نمایید. در هنگام انتخاب قالیچه های دستباف، الگوی رنگی فضای خود را مد نظر داشته باشید، به طوری که الگوی رنگی فضای شما را تکمیل نموده و فضای یکدست ایجاد نماید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    تلفن پشتیبانی 09338177908 | هر روز هفته از ساعت 8 صبح الی 18 پاسخ گوی شما هستیم

    فروشگاه اینترنتی تک فرش در سال 1394 و با هدف سهولت در خرید فرش ماشینی برای مردم نازنین ایران تاسیس شد , شما با ورود به تک فرش با انبوهی از طرح و نقش فرش ماشینی رو به رو خواهید شد و به راحتی می توانید فرش مورد نظر خود را مشاهده و خریداری نمایید . تک فرش, یک شهر فرش واقعی است که بواسطه حضور در شهر کاشان ( مرکز فرش ایران ) و همکاری را برندهای بزرگی همچون فرش محتشم , فرش لیلی , فرش برنتین , فرش مشهد اردهال , فرش داریوش , قالی سرام , فرش شاهکار صفویه , فرش شاهکار آریایی , فرش سبلان و … کاملترین ویترین فرش ماشینی را داشته باشد . شاید شما قصد داشته باشید برای فضای پذیرایی منزل خود فرش کلاسیک تهیه کنید و فرش های ماشینی با طرح های اصیل ایرانی را میپسندید پس فرش 1500 شانه , فرش 1200 شانه , فرش 1000 شانه , فرش 700 شانه و فرش های 500 شانه گزینه های خوبی برای شما هستند , و یا شاید به دنیال طرح های مدرن هستید و به فرش فانتزی مدرن علاقه مند هستید , از فرش طرح ترک , فرش چهل تکه ( پچ ورک )فرش آشپزخانه , فرش کهنه نما , فرش فرانسوی , فرش پرزبلند شگی , فرش مراکشی , گلیم , و گبه در سایت تک فرش دیدن کنید و طرح مورد را نظر خود را انتخاب و خریداری نمایید و همچنین اگر قصد دارید برای اتاق فرزند دلبندتان فرشی خریداری کنید حتما سری به فرش اتاق کودک در سایت تک فرش بزنید و زیباترین طرح فرش ها را مشاهده کنید . از مزیت های مهم تک فرش می توان به : خرید مستقیم فرش از کاشان با قیمت کارخانه , ارسال رایگان به سراسر کشور, و 7 روز ضمانت بازگشت وجه در صورت نارضایتی اشاره کرد.ما در مجموعه‌ی تک فرش جهت رفاه خرید فرش، خرید اقساطی فرش را نیز به مشتریان ارائه می‌دهیم


    کلیه حقوق این سایت متعلق به تیم تک فرش می باشد.    Copyright @2006 – 2022 Takfarsh.com

    ورود | ثبت نام
    شماره موبایل خود را وارد کنید

    ورود شما به معنای پذیرش شرایط تک فرش و قوانین حریم‌خصوصی است

    برگشت
    کد تایید را وارد کنید
    کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
    ارسال مجدد کد تا دیگر
    برگشت
    رمز عبور را وارد کنید
    رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
    برگشت
    رمز عبور را وارد کنید
    رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
    برگشت
    درخواست بازیابی رمز عبور
    لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
    برگشت
    کد تایید را وارد کنید
    کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
    ارسال مجدد کد تا دیگر
    ایمیل بازیابی ارسال شد!
    لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
    تغییر رمز عبور
    یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
    تغییر رمز با موفقیت انجام شد