مجله تک فرش

چگونه با فرش فضای اتاق را بزرگتر نشان دهیم ؟!

اکثر مردم حداقل یک اتاق کوچک در خانه ی خود دارند که می خواهند بزرگ تر نشان داده شود. حتی اگر از لحاظ ابعاد، اتاق بزرگتری نداشته باشید، روش هایی است که از طریق آن می توانید فضای اتاق را بزرگ تر نشان دهید. فرش یکی از آن روش ها می باشد.
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
چگونه با فرش فضای اتاق را بزرگتر نشان دهیم ؟!
  • نکات انتخاب فرش

    اکثر مردم حداقل یک اتاق کوچک در خانه ی خود دارند که می خواهند بزرگ تر نشان داده شود. حتی اگر از لحاظ ابعاد، اتاق بزرگتری نداشته باشید، روش هایی است که از طریق آن می توانید فضای اتاق را بزرگ تر نشان دهید. فرش یکی از آن روش ها می باشد. 

    اگر یک فرش بزرگ که سرتاسر سطح زمین را می پوشاند یا یک قالیچه ی کوچک باشد، حتما باید ی فرش مناسب با اندازه و سایز مناسب انتخاب کنید. انتخاب فرش درست و منتاسب برای فضای شما، م ی تواند حس وبی به فضای اتاق شما القا کند و فضا را بزرگ تر نشان دهد. 

    در این قسمت ما چند نکته آورده ایم تا با استفاده از این نکته ها می توانید اتاق خود را بزرگ تر نشان دهید. پس در این صفحه با ما همراه باشید.

    یکی از روش های کلیدی چگونگی استفاده از فرش برای بزرگ تر نشان دادن اتاق استفاده از اندازه ی مناسب و صحیح فرش است. یک اشتباه رایج در طراحی دکوراسیون که اغلب افراد انجام می دهند این است که فرش یا هر نوع کفپوش دیگری را که انتخاب می کنند خیلی کوچک است و باعث می شود اتاق منفصل به نظر برسد و در این صورت است که اتاق کوچک تر به نظر می رسد.

    اندازه دقیق فرش که برای اتاق شما مطلوب است به عوامل و فاکتورهای مختلفی بستگی دارد، از جمله نحوه یقرار دادن مبلمان شما. همیشه به یاد داشته باشید که تمام مبلمان یک اتاق باید بالای فرش قرار بگیرند. اگر دستیابی به این امر ممکن نیست، حداقل پایه های جلویی مبلمان را روی فرش قرار دهید.

    رنگ

    اکثر مردم با این ایده آشنا هستند که رنگ های روشن به اتاق کمک می کند تا فضای اتاق بزرگ تر از رنگ های تیره به نظر برسد. این بدان معنا نیست که شما حتما باید فرش هایی با رنگ سفید و خیلی روشن برای خانه ی خود انتخاب کنید و در خانه ی خود پهن کنید. 

    همچنین استفاده از رنگ های روشن تر موردعلاقه ی خودتان او ز رنگ دلخواه در فضای خانه به گسترش بصری فضا کمک می کند. همچنین، رنگ های روشن تر نور خورشید (یا نور مصنوعی) را بیشتر از رنگ های تیره منعکس می کنند، بنابراین افزایش نور نیز در فضا، به بازتر و بزرگ تر دیده شدن فضا بیشتر کمک می کند.

    الگو

    اگر می خواهید نقشه یا الگویی روی فرش یا قالیچه ی خود داشته باشید یا می خواهید فرشی طرح دار انتخاب کنید، مطمئن شوید که اندازه ی الگو متناسب با اندازه ی اتاق و فضای شما باشد. در قاعده ی کلی معمولاٌ فرش با الگو و نقشه های بزرگ تر برای اتاق های بزرگ تر می باشد. 

    با این حال ، این قانون با سنگ نوشته نشده است و بیشتر به میزان فضای قابل مشاهده کف بستگی دارد. به عنوان مثال ، یک اتاق کوچک که مبلمان زیادی در آن جا قرار ندارد، می توان در آن جا فرشی با الگو و نقش های بیشتری در آن جا قرار داد، در حالی که یک فضای بزرگ که با مبلمان زیادی پر شده است ممکن است نیاز به یک فرشی با نقشه و الگوهای کم تری نیاز داشته باشد. 

    پوشش کف شما جزء مهمی از دکوراسیون اتاق شما است و می تواند تأثیر زیادی بر فضای کلی اتاق داشته باشد. انتخاب پوشش مناسب کف می تواند به بزرگ تر نشان داده شدن فضا کمک کند.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    تلفن پشتیبانی 09338177908 | هر روز هفته از ساعت 8 صبح الی 18 پاسخ گوی شما هستیم

    فروشگاه اینترنتی تک فرش در سال 1394 و با هدف سهولت در خرید فرش ماشینی برای مردم نازنین ایران تاسیس شد , شما با ورود به تک فرش با انبوهی از طرح و نقش فرش ماشینی رو به رو خواهید شد و به راحتی می توانید فرش مورد نظر خود را مشاهده و خریداری نمایید . تک فرش, یک شهر فرش واقعی است که بواسطه حضور در شهر کاشان ( مرکز فرش ایران ) و همکاری را برندهای بزرگی همچون فرش محتشم , فرش لیلی , فرش برنتین , فرش مشهد اردهال , فرش داریوش , قالی سرام , فرش شاهکار صفویه , فرش شاهکار آریایی , فرش سبلان و … کاملترین ویترین فرش ماشینی را داشته باشد . شاید شما قصد داشته باشید برای فضای پذیرایی منزل خود فرش کلاسیک تهیه کنید و فرش های ماشینی با طرح های اصیل ایرانی را میپسندید پس فرش 1500 شانه , فرش 1200 شانه , فرش 1000 شانه , فرش 700 شانه و فرش های 500 شانه گزینه های خوبی برای شما هستند , و یا شاید به دنیال طرح های مدرن هستید و به فرش فانتزی مدرن علاقه مند هستید , از فرش طرح ترک , فرش چهل تکه ( پچ ورک )فرش آشپزخانه , فرش کهنه نما , فرش فرانسوی , فرش پرزبلند شگی , فرش مراکشی , گلیم , و گبه در سایت تک فرش دیدن کنید و طرح مورد را نظر خود را انتخاب و خریداری نمایید و همچنین اگر قصد دارید برای اتاق فرزند دلبندتان فرشی خریداری کنید حتما سری به فرش اتاق کودک در سایت تک فرش بزنید و زیباترین طرح فرش ها را مشاهده کنید . از مزیت های مهم تک فرش می توان به : خرید مستقیم فرش از کاشان با قیمت کارخانه , ارسال رایگان به سراسر کشور, و 7 روز ضمانت بازگشت وجه در صورت نارضایتی اشاره کرد.ما در مجموعه‌ی تک فرش جهت رفاه خرید فرش، خرید اقساطی فرش را نیز به مشتریان ارائه می‌دهیم


    کلیه حقوق این سایت متعلق به تیم تک فرش می باشد.    Copyright @2006 – 2022 Takfarsh.com

    ورود | ثبت نام
    شماره موبایل خود را وارد کنید

    ورود شما به معنای پذیرش شرایط تک فرش و قوانین حریم‌خصوصی است

    برگشت
    کد تایید را وارد کنید
    کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
    ارسال مجدد کد تا دیگر
    برگشت
    رمز عبور را وارد کنید
    رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
    برگشت
    رمز عبور را وارد کنید
    رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
    برگشت
    درخواست بازیابی رمز عبور
    لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
    برگشت
    کد تایید را وارد کنید
    کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
    ارسال مجدد کد تا دیگر
    ایمیل بازیابی ارسال شد!
    لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
    تغییر رمز عبور
    یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
    تغییر رمز با موفقیت انجام شد