مجله تک فرش

چقدر وقت یکبار خانه ی خود را باید جارو بکشیم؟

موقع نظافت و تمیزی، هر خانه دار استانداردهای خود را دارد. کمی بهم ریختگی و مقداری گرد و غبار، برای بضی ها زیاد مشکل بزرگی به حساب نمی آید، درحالی که برخی خوابشان نمی برد تا زمانی که همه چیز تر و تمیز و سرجای خودش باشد.
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
چقدر وقت یکبار خانه ی خود را باید جارو بکشیم؟
  • موقع نظافت و تمیزی، هر خانه دار استانداردهای خود را دارد. کمی بهم ریختگی و مقداری گرد و غبار، برای بضی ها زیاد مشکل بزرگی به حساب نمی آید، درحالی که برخی خوابشان نمی برد تا زمانی که همه چیز تر و تمیز و سرجای خودش باشد. 

    با این حال ، اگر تا به حال به این فکر کرده اید که چند بار باید در هفته جارو برقی بکشید تا هر نوع کفپوش در خانه خود را تمیزترین شکل باشد و شرایط بهداشتی را حفظ کنید ، ما پاسخش را داریم. پس در این صفحه با ما همراه باشید.

    سطح کف خانه، از هرنوع کفی که باشد، ممکن است از محیط بیرون گرد و غبار یا داخل خانه از حیوانات خانگی ، ریختن ذرات غذا و غیره کثیف شود. کف کثیف نه تنها ناخوشایند است ، بلکه اگر بیش از حد کثیف شود و به تمیزی آن اعتنایی نکنید، این کثیفی بطور دائمی باقی می ماند و باعث فرسوده شدن فرش ها می شود. 

    گرد و غبار و باکتری بیش از حد می تواند برای سیستم تنفسی شما مضر باشد و ذرات غذا می توانند باعث رشد کپک شوند.

    در حالی که می توان با جارو زدن یا پاک کننده های متنوع ، گرد و غبار کف ها را تمیز کرد. جارو برقی یکی از بهترین وسیله ها برای تمیز کردن است بی آنکه هیچ لکه ای ظاهر شود. 

    همانطور که از جارو برقی برای تمیز کردن سطح های سخت استفاده می شود، برای سطح فرش و قالی هم می توان استفاده کرد و آن ها را به بهترین نحو جارو کشید به گونه ای که هیچ گرد و غباری در هوا پخش نشود.

    چقدر وقت یکبار خانه ی خود را باید جارو بکشیم؟

    چند وقت یکبار باید جارو برقی بکشم؟

    اینکه چندبار در هفته باید جارو کشید، به تعداد افراد در خانه ، شغل شما و نوع و تعداد حیوانات خانگی بستگی زیادی دارد. اما به طور معمول کف و فرش ها را باید حداقل دو بار در هفته و کف های سطح سخت مانند کاشی ، چوب سخت حداقل یک بار در هفته جارو  شوند.

    اگر حیوانات خانگی دارید ، بهتر است که تمام سطح فرش ها و کفپوش ها را هر روز در هفته جارو شوند تا گرد و غبار و خاک را به خود جذب نکنند. 

    ممکن است اتاق هایی که مانند ورودی ها ، محل های پر رفت و آمد و آشپزخانه ها که از ترافیک بالایی برخوردار هستند ، نیاز به جاروبرقی مکرر داشته باشند. در حالی که اتاق های مهمان یا اتاق های غذاخوری رسمی با نظافت هفتگی خوب خواهند بود.

    چند نکته برای جاروبرقی کارآمد تر:

    • در حالی که فرش ها حداقل باید دو بار در هفته جارو برقی شوند ، فراموش نکنید که آنها را بردارید و کف آن را هفتگی جارو بکشید.
    • سعی کنید از جاروهای برند و خوب استفاده کنید.
    • محفظه ی داخلی جارو را مرتباً تمیز کنید تا با ظرفیت کامل کار کند.
    • اگر خانه چند طبقه دارید ، در صورت امکان در هر طبقه یک جارو برقی داشته باشید. این کار باعث تمیز کردن بیشتر و مکرر می شود.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    تلفن پشتیبانی 09338177908 | هر روز هفته از ساعت 8 صبح الی 18 پاسخ گوی شما هستیم

    فروشگاه اینترنتی تک فرش در سال 1394 و با هدف سهولت در خرید فرش ماشینی برای مردم نازنین ایران تاسیس شد , شما با ورود به تک فرش با انبوهی از طرح و نقش فرش ماشینی رو به رو خواهید شد و به راحتی می توانید فرش مورد نظر خود را مشاهده و خریداری نمایید . تک فرش, یک شهر فرش واقعی است که بواسطه حضور در شهر کاشان ( مرکز فرش ایران ) و همکاری را برندهای بزرگی همچون فرش محتشم , فرش لیلی , فرش برنتین , فرش مشهد اردهال , فرش داریوش , قالی سرام , فرش شاهکار صفویه , فرش شاهکار آریایی , فرش سبلان و … کاملترین ویترین فرش ماشینی را داشته باشد . شاید شما قصد داشته باشید برای فضای پذیرایی منزل خود فرش کلاسیک تهیه کنید و فرش های ماشینی با طرح های اصیل ایرانی را میپسندید پس فرش 1500 شانه , فرش 1200 شانه , فرش 1000 شانه , فرش 700 شانه و فرش های 500 شانه گزینه های خوبی برای شما هستند , و یا شاید به دنیال طرح های مدرن هستید و به فرش فانتزی مدرن علاقه مند هستید , از فرش طرح ترک , فرش چهل تکه ( پچ ورک )فرش آشپزخانه , فرش کهنه نما , فرش فرانسوی , فرش پرزبلند شگی , فرش مراکشی , گلیم , و گبه در سایت تک فرش دیدن کنید و طرح مورد را نظر خود را انتخاب و خریداری نمایید و همچنین اگر قصد دارید برای اتاق فرزند دلبندتان فرشی خریداری کنید حتما سری به فرش اتاق کودک در سایت تک فرش بزنید و زیباترین طرح فرش ها را مشاهده کنید . از مزیت های مهم تک فرش می توان به : خرید مستقیم فرش از کاشان با قیمت کارخانه , ارسال رایگان به سراسر کشور, و 7 روز ضمانت بازگشت وجه در صورت نارضایتی اشاره کرد.ما در مجموعه‌ی تک فرش جهت رفاه خرید فرش، خرید اقساطی فرش را نیز به مشتریان ارائه می‌دهیم


    کلیه حقوق این سایت متعلق به تیم تک فرش می باشد.    Copyright @2006 – 2022 Takfarsh.com

    ورود | ثبت نام
    شماره موبایل خود را وارد کنید

    ورود شما به معنای پذیرش شرایط تک فرش و قوانین حریم‌خصوصی است

    برگشت
    کد تایید را وارد کنید
    کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
    ارسال مجدد کد تا دیگر
    برگشت
    رمز عبور را وارد کنید
    رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
    برگشت
    رمز عبور را وارد کنید
    رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
    برگشت
    درخواست بازیابی رمز عبور
    لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
    برگشت
    کد تایید را وارد کنید
    کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
    ارسال مجدد کد تا دیگر
    ایمیل بازیابی ارسال شد!
    لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
    تغییر رمز عبور
    یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
    تغییر رمز با موفقیت انجام شد