مجله تک فرش

مدل فرش آشپزخانه جدید ارزان مناسب عروس

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
مدل فرش آشپزخانه جدید ارزان مناسب عروس
  •  

    در کنار دیگر اقلام موجود در آشپزخانه , فرش آشپزخانه یکی از مواردی است که زیبایی خاصی به دکوراسیون آشپزخانه شما می دهد و انتخاب صحیح و مناسب آن می تواند خیال شما را از زیبایی و قشنگی آشپزخانه راحت کند , در این مطلب در مجله اینترنتی تک فرش علاوه بر معرفی مدل فرش آشپزخانه جدید و ارزان میپردازیم به مواردی که باید موقع خرید فرش آشپزخانه به آن ها دقت شود.

    انتخاب فرش آشپزخانه

      اگر می‌خواهید چه یک فرش کوچکی مخصوص جلوی سینک در آشپزخانه تهیه کنید، چه یک کناره بین کابینت‌ها و اوپن جهت تکمیل کردن دکوراسیون داخلی خانه‌ی خود انتخاب ‌کنید، مطمعناَ این را می‌دانید که فرش آشپزخانه یک روش عالی جهت افزودن رنگ، بافت و راحتی به آشپزخانه‌ی شما می‌باشد. اگر فرش درست و مناسبی برای آشپزخانه انتخاب کنید، می تواند فضای آشپزخانه را دلبازتر کند و همچنین بزرگ‌تر نشان دهد. در این قسمت نکات مهمی که باید قبل از خرید فرش آشپزخانه در نظر بگیرید را آورده‌ایم.

    الیاف فرش آشپزخانه:

    الیاف نایلون:

    الیاف نایلون یک مواد مصنوعی است و برای آشپزخانه یک انتخاب ایده آل می‌باشد. این مواد بسیار مقاوم است و همچنین کثیفی را زیاد جذب نمی‌کند و تمیز کردن آن آسان است. این فرش در برابر لکه شدن مقاوم و بهترین الیاف فرش آشپزخانه برای فضای شلوغ است!

    الیاف پلی استر:

    الیاف پلی استر نوع دیگری از الیافی است که در بافت فرش آشپزخانه استفاده می‌شود. این نوع فرش‌ها در محو کردن لکه‌ها خوب عمل می‌کند و همچنین بسیار آسان و سریع خشک می‌شود. سطح جذب پایینی در لکه‌ها وآب دارد، پس برای آشپزخانه مناسب می‌باشد، اما پاک کردن لکه های روغنی از پلی استر بسیار دشوار است. فرش‌هایی که با این الیاف بافته می‌شوند، همه ماشینی هستند و معمولاَ در برخی موارد با الیاف دیگری ترکیب می شود، اما از نظر ظاهر به الیاف پشم نزدیک است.

    الیاف پلی پروپیلن:

    پلی پروپلین یک الیاف مصنوعی است که در تولید فرش ماشینی بکار می‌رود، اما به همین دلیل در برابر لکه و سایش الیافی مقاوم است. هنگام کثیف شدنش، می توان آن را با یک محلول سفید کننده جزئی تمیز کرد.

    الیاف بامبو:

    فرش بامبو یکی دیگر از الیاف طبیعی بادوام است که می توان از مزایای آن استفاده کرد. بسیار سخت و بادوام است و با درخشندگی که دارد زیبایی خاصی می بخشد. این فرش یکی دیگر از فرش‌هایی است که برای آشپزخانه مناسب می‌باشد.

    چگونگی اندازه‌گیری فرش آشپزخانه

    2 × 3، 3 × 5، 4 × 6، مناسب برای یک فرش کوچک آشپزخانه که آن را در مقابل سینک یا اجاق گاز قرار دهید.

    5×8، 6×9، 8×10، انتخاب این اندازه فرش برای فضاهای بزرگ مناسب میباشد. می‌توانید فرش خود را در وسط اشپزخانه قرار دهید.

    کناره آشپزخانه یک انتخاب عالی برای جلوی سینک یا اجاق گاز در یک آشپزخانه بلند و باریک است. همچنین می توانید بین کابینت آشپزخانه و اوپن قرار دهید.

    مدل فرش آشپزخانه

     

    خرید این فرش در تک فرش

     

    1 : کیفیت و قابلیت شستشو

    آشپزخانه یکی از محل های پر رفت و آمد منازل هستند,جایی است که محل شستشوی ظروف و … است پس بیش از توجه به نوع مدل فرش آشپزخانه باید دقت کرد که فرشی که انتخاب میکنید کیفیت مناسب را برای استفاده در آشپزخانه داشته باشد
    چرا که همان طور که پیش گفتیم آشپزخانه محل شستشوی ظروف است و احتمال اینکه آب به روی فرش بریزد بسیار زیاد است پس اگر فرشی که انتخاب میکند دارای کیفیت مناسب نباشد به مرور زمان دچار پوسیدگی میشود و مجبور خواهید بود خیلی زود فرش را تعویض کنید

    مدل فرش آشپزخانه

     

    خرید این فرش از تک فرش

     

    2 : نوع فرش آشپزخانه

    معمولاً کف آشپزخانه در ایران کاشی یا سرامیک است. این کف پوشها سفت و سخت هستند. پهن کردن فرش بر روی این کف پوش های سخت بستر نرم تری ایجاد می کند و فشار کمتری به پاها وارد می کند. پس مهم است موقع انتخاب مدل فرش آشپزخانه مورد نظر به این موضوع هم دقت کنید که بافت فرش مورد چیست ؟ بافتی نرم و لطیف است یا بافتی سفت و سخت مثل گلیم فرش ؟

    مدل فرش آشپزخانه

     

    خرید این فرش در تک فرش

     

    3 : طرح و رنگ بندی

    از میان انواع مدل فرش آشپزخانه , انتخاب نوع مناسب متناسب با دکوراسیون منزل شما امری مهم و غیرقابل انکار است.ولی چیزی که بسیار مهم است موقع انتخاب فرش مناسب آشپزخانه ست بودن نوع رنگ بندی فرش با سایز اقلام موجود در دکوراسیون و آشپزخانه منزل شما است.

    انتخاب فرش آشپزخانه در شکل‌‌های متنوع

    گرد، مربع، نیم دایره یا مستطیل از پر فروش‌ترین شکل‌های فرش می‌باشد. شکل قالیچه ای که برای آشپزخانه انتخاب می کنید بر ظاهر نهایی شما تأثیر می گذارد. فرش های مربع و مستطیل به دلایل خوبی گزینه های محبوبی هستند: این اشکال همه کاره معمولاً تقریباً در هر فضایی به خوبی قرار می گیرند. فرش های نیم دایره یا هلالی شکل اغلب در جلوی سینک آشپزخانه برای راحتی بیشتر استفاده می شود. فرش های گرد را می‌توان به راحتی در مرکز شپزخانه قرار داد. همچنین می‌توانید از آن‌ها در زیر میز استفاده کنید تا فضای آشپزخانه را بهتر مشخص کنید.

    مدل فرش آشپزخانه

     

    خرید این فرش از تک فرش

    نکات مهم انتخاب فرش آشپزخانه:

    آشپزخانه محل پخت و پز،  خوردن غذا و رفت و آمد می‌باشد؛ بنابراین بیشتر در معرض کثیفی و ریخت و پاش مواد غذایی می‌باشد. پس هنگام انتخاب فرش آشپزخانه بهتر است فرش‌های شگی، پرز بلند و رنگ روشن تهیه نکنید. فرش‌های شگی ریشه‌های بلندی دارد و با ریختن ذرات روی آن، تمیز کردنش بسیار دشوار است و فرش را باید چندین بار تکاند.

    یکی دیگر از مواردی که در خرید فرش آشپزخانه مهم است، استفاده از فرش‌هایی که پشت آن‌ها پلاستیکی است یا استفاده از پد زیرفرش جهت جلوگیری از سر خوردن و جمع شدن فرش می‌باشد.

    میانگین امتیازات ۴ از ۵
    از مجموع ۴ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    تلفن پشتیبانی 09338177908 | هر روز هفته از ساعت 8 صبح الی 18 پاسخ گوی شما هستیم

    فروشگاه اینترنتی تک فرش در سال 1394 و با هدف سهولت در خرید فرش ماشینی برای مردم نازنین ایران تاسیس شد , شما با ورود به تک فرش با انبوهی از طرح و نقش فرش ماشینی رو به رو خواهید شد و به راحتی می توانید فرش مورد نظر خود را مشاهده و خریداری نمایید . تک فرش, یک شهر فرش واقعی است که بواسطه حضور در شهر کاشان ( مرکز فرش ایران ) و همکاری را برندهای بزرگی همچون فرش محتشم , فرش لیلی , فرش برنتین , فرش مشهد اردهال , فرش داریوش , قالی سرام , فرش شاهکار صفویه , فرش شاهکار آریایی , فرش سبلان و … کاملترین ویترین فرش ماشینی را داشته باشد . شاید شما قصد داشته باشید برای فضای پذیرایی منزل خود فرش کلاسیک تهیه کنید و فرش های ماشینی با طرح های اصیل ایرانی را میپسندید پس فرش 1500 شانه , فرش 1200 شانه , فرش 1000 شانه , فرش 700 شانه و فرش های 500 شانه گزینه های خوبی برای شما هستند , و یا شاید به دنیال طرح های مدرن هستید و به فرش فانتزی مدرن علاقه مند هستید , از فرش طرح ترک , فرش چهل تکه ( پچ ورک )فرش آشپزخانه , فرش کهنه نما , فرش فرانسوی , فرش پرزبلند شگی , فرش مراکشی , گلیم , و گبه در سایت تک فرش دیدن کنید و طرح مورد را نظر خود را انتخاب و خریداری نمایید و همچنین اگر قصد دارید برای اتاق فرزند دلبندتان فرشی خریداری کنید حتما سری به فرش اتاق کودک در سایت تک فرش بزنید و زیباترین طرح فرش ها را مشاهده کنید . از مزیت های مهم تک فرش می توان به : خرید مستقیم فرش از کاشان با قیمت کارخانه , ارسال رایگان به سراسر کشور, و 7 روز ضمانت بازگشت وجه در صورت نارضایتی اشاره کرد.ما در مجموعه‌ی تک فرش جهت رفاه خرید فرش، خرید اقساطی فرش را نیز به مشتریان ارائه می‌دهیم


    کلیه حقوق این سایت متعلق به تیم تک فرش می باشد.    Copyright @2006 – 2022 Takfarsh.com

    ورود | ثبت نام
    شماره موبایل خود را وارد کنید

    ورود شما به معنای پذیرش شرایط تک فرش و قوانین حریم‌خصوصی است

    برگشت
    کد تایید را وارد کنید
    کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
    ارسال مجدد کد تا دیگر
    برگشت
    رمز عبور را وارد کنید
    رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
    برگشت
    رمز عبور را وارد کنید
    رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
    برگشت
    درخواست بازیابی رمز عبور
    لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
    برگشت
    کد تایید را وارد کنید
    کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
    ارسال مجدد کد تا دیگر
    ایمیل بازیابی ارسال شد!
    لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
    تغییر رمز عبور
    یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
    تغییر رمز با موفقیت انجام شد