مجله تک فرش

همه چیز در رابطه با فرش قیطران و تاریخچه آن

تاریخچه فرش قطران و معرفی انواع فرش های این شرکت
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
فرش قیطران
  • آیا شما هم نمی‌توانید تصمیم نهایی خود را برای خرید جدیدترین طرح فرش قیطران بگیرید؟ و انتخاب فقط یک طرح‌ فرش قیطران برایتان مشکل است؟ بله درکتان می‌کنیم، زیبایی و تنوع بالای این فرش‌ها معمولا کار را برای همه سخت می‌کند.

    ولی با دیدن طرح و مدل انواع فرش قیطران و مقایسه تصاویر آن‌ها در کنار هم احتمالا کارتان کمی راحت‌تر می‌شود؛ در نهایت می‌توانید با توجه به نیاز و سلیقه خود یکی از آن‌ها را انتخاب‌ کنید، پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

    تاریخچه فرش قیطران

    فرش قیطران با بیش ازسی سال سابقه در تولید انواع فرش ماشینی، فعالیت خود را با چشم انداز مجموعه یکپارچه نخ تا فرش، آغاز نموده است.

    ممکن است برایتان سوال باشد که اصلا اصالت فرش قیطران مال کجاست ؟!  در پاسخ به این سوال باید گفت: کارخانه فرش قیطران در زمینی به مساحت 55000 متر مربع در شهرک صنعتی سلیمان صباحی بیدگلی در شمال کاشان بنا نهاده شد.

    خط تولید ریسندگی قیطران با استفاده از مجهزترین و پیشرفته ترین تجهیزات و ماشین آلات تمام اتوماتیک ریسندگی نخ و رنگرزی الیاف، آغاز به کار نموده است‌.

    شرکت فرش قیطران کاشان از بدو تاسیس با استفاده از مرغوبترین تاو‌های اکریلیک، سعی داشته به تولید نخ اکریلیک با بالاترین ظرافت، لطافت و کیفیت بپردازد.

    در حال حاضر نمونه‌هایی از جدید ترین فرش قیطران به شرح زیر است:

    • فرش‌های گل برجسته
    • فرش‌های ابریشمی
    • فرش‌های میکرواکریلیک

    افتخارات کسب شده‌ی شرکت قیطران

    • نخ‌های به کار رفته در فرش‌قیطران کاشان بسیار ظریف هستند زیرا تولید ظریف ترین نخ اکریلیک با نمره 50 الی60 جهت ارائه‌ی اولین فرش1500شانه جهان متعلق به قالی قیطران است.
    • درسال 1392 با توسعه و گسترش خط تولید بافت، فرش ماشینی قیطران به عنوان اولین تولید کننده فرش 1000 شانه در جهان شناخته شد.
    • همچنین درسال 1394 با تولید فرش 1200شانه با تراکم 3600،  فعالیت خود را توسعه بخشید و اقدام به اشتغال زایی نمود. در این سال بیش از ۵۰۰ نفر نیروی کار جذب کارخانه فرش قیطران شدند.
    • این مجموعه همواره سعی در ارتقای کیفیت محصولات خود داشته است. همین امر موجب شد در سال 1395 موفق به دریافت استاندارد جهانی سلامت محصول (OEKO-TEX) گردد و موفق به کسب سمت تنها دارنده این استاندارد در صنعت فرش ایران بشود.
    • شرکت فرش قیتران در سال 1395 اقدام به احداث واحد ریسندگی و خرید پیشرفته ترین ماشین آلات ریسندگی روز دنیا نمود.
    • در سال 1396 اقدام به خرید اولین دستگاه بافندگی 1500 شـانه نمود. با آغاز تولید این محصول به عنوان اولین تولید کننده فرش 1500 شانه در جهان معرفی گردید.
    • فرش قیطران با سابقه طولانی در امر صادرات و توسعه تجارت بین المللی توانسته است محصولات خود را به بیش از 67 کشور جهان صادر نماید. این امر موجب شد که برای سه سال متوالی مفتخر به دریافت تندیس صادرکننده نمونه ملی شود.
    • در سال 1397 خط ریسندگی قیطران نیز به بهره برداری رسید.
    • تلاش مدیران و پرسنل کوشای قیطران فرش برای حفظ درجه کیفی محصولات و رعایت استاندارد‌های لازم در سطح ملی و بین المللی، منجر به کسب افتخار دریافت تندیس واحد نمونه استاندارد سال1397 گردید.
    • شرکت فرش قیطران از بدو تاسیس با در اختیار داشتن بزرگترین واحد طراحی فرش با دقت هرچه بیشتر سعی در جلب رضایت مشتری و برآورده سازی نیازهای آن‌ها داشته است.

    اهداف کارخانه فرش قیطران

    این کارخانه همواره برای تولید محصول خود، اهداف و معیارهای با ارزشی داشته است‌. از جمله:

    • انتخاب پالت های رنگی جذاب و متناسب با ذوق و سلیقه‌ی مشتریان برای زیبایی هر چه بیشتر طرح های فرش قیطران  
    • استفاده از مواد اولیه مرغوب برای افزایش کیفی محصولات خود، طبق بالا ترین استاندارد‌های ملی و بین المللی
    • ایجاد تنوع در بافت رنگ و طرح و متن فرش برای همه سلیقه ها
    • ارایه مدل های جدید و به روز
    • عرضه گسترده و ارایه روش های آسان جهت خرید فرش قیطران


    برای کسب اطلاعات بیشتر و دیدن انواع مدل فرش قیطران جدید، لیست قیمت فرش قیطران، ابعاد هر یک از مدل‌ها و تماشای عکس فرش قیطران می‌توانید به سایت تک فرش رجوع کنید. در فروشگاه اینترنتی تک فرش انواعی از بهترین و با کیفیت‌ترین فرش‌های مدرن مثل فرش آشپزخانه، فرش کهنه نما، فرش اتاق خواب، فرش اداری و… موجود هستند. 

    همه محصولات تک فرش دارای اصالت، کیفیت و ضمانت بوده و از طرفی می‌توانید آن‌ها را با قیمت درب کارخانه خریداری نمایید. خرسندیم که با تکیه به عنایات و الطاف الهی توانسته ایم محصولاتی با درجه کیفی عالی را تولید و عرضه نماییم.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۶ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    تلفن پشتیبانی 09338177908 | هر روز هفته از ساعت 8 صبح الی 18 پاسخ گوی شما هستیم

    فروشگاه اینترنتی تک فرش در سال 1394 و با هدف سهولت در خرید فرش ماشینی برای مردم نازنین ایران تاسیس شد , شما با ورود به تک فرش با انبوهی از طرح و نقش فرش ماشینی رو به رو خواهید شد و به راحتی می توانید فرش مورد نظر خود را مشاهده و خریداری نمایید . تک فرش, یک شهر فرش واقعی است که بواسطه حضور در شهر کاشان ( مرکز فرش ایران ) و همکاری را برندهای بزرگی همچون فرش محتشم , فرش لیلی , فرش برنتین , فرش مشهد اردهال , فرش داریوش , قالی سرام , فرش شاهکار صفویه , فرش شاهکار آریایی , فرش سبلان و … کاملترین ویترین فرش ماشینی را داشته باشد . شاید شما قصد داشته باشید برای فضای پذیرایی منزل خود فرش کلاسیک تهیه کنید و فرش های ماشینی با طرح های اصیل ایرانی را میپسندید پس فرش 1500 شانه , فرش 1200 شانه , فرش 1000 شانه , فرش 700 شانه و فرش های 500 شانه گزینه های خوبی برای شما هستند , و یا شاید به دنیال طرح های مدرن هستید و به فرش فانتزی مدرن علاقه مند هستید , از فرش طرح ترک , فرش چهل تکه ( پچ ورک )فرش آشپزخانه , فرش کهنه نما , فرش فرانسوی , فرش پرزبلند شگی , فرش مراکشی , گلیم , و گبه در سایت تک فرش دیدن کنید و طرح مورد را نظر خود را انتخاب و خریداری نمایید و همچنین اگر قصد دارید برای اتاق فرزند دلبندتان فرشی خریداری کنید حتما سری به فرش اتاق کودک در سایت تک فرش بزنید و زیباترین طرح فرش ها را مشاهده کنید . از مزیت های مهم تک فرش می توان به : خرید مستقیم فرش از کاشان با قیمت کارخانه , ارسال رایگان به سراسر کشور, و 7 روز ضمانت بازگشت وجه در صورت نارضایتی اشاره کرد.ما در مجموعه‌ی تک فرش جهت رفاه خرید فرش، خرید اقساطی فرش را نیز به مشتریان ارائه می‌دهیم


    کلیه حقوق این سایت متعلق به تیم تک فرش می باشد.    Copyright @2006 – 2022 Takfarsh.com

    ورود | ثبت نام
    شماره موبایل خود را وارد کنید

    ورود شما به معنای پذیرش شرایط تک فرش و قوانین حریم‌خصوصی است

    برگشت
    کد تایید را وارد کنید
    کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
    ارسال مجدد کد تا دیگر
    برگشت
    رمز عبور را وارد کنید
    رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
    برگشت
    رمز عبور را وارد کنید
    رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
    برگشت
    درخواست بازیابی رمز عبور
    لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
    برگشت
    کد تایید را وارد کنید
    کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
    ارسال مجدد کد تا دیگر
    ایمیل بازیابی ارسال شد!
    لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
    تغییر رمز عبور
    یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
    تغییر رمز با موفقیت انجام شد