مجله تک فرش

فرش آبی در دکوراسیون منزل؛ القای حس صداقت و وفاداری

آیا تا به حال به هنگام تغییر دکوراسیون منزل یا زمان خرید یک فرش جدید […]

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
فرش سرمه ای در دکوراسیون
  • آیا تا به حال به هنگام تغییر دکوراسیون منزل یا زمان خرید یک فرش جدید برای منزل، به تأثیر رنگ ها در محل زندگی تان و حسی که آن ها می توانند به ساکنین منتقل نمایند پی برده اید؟ آیا به ارتباط انتخاب رنگ وسایل با حالات روحی و سبک شخصیتی خود توجه کرده اید؟ بله درست است، ارتباط مستقیمی بین روحیه فرد و رنگ هایی که در چیدمان محل زندگی یا محل کارش استفاده می کند وجود دارد.

    مثلاً خرید و استفاده از فرش آبی در دکوراسیون می تواند نشان دهنده تمایل به آرامش، صداقت و وفاداری در فرد باشد. در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا با ویژگی های رنگ آبی و تأثیر فرش و سایر لوازم آبی رنگ در دکوراسیون منزل بیشتر از پیش آشنا شوید.

     

    پادکست تک فرش

     

     

    هماهنگ کردن فرش آبی در دکوراسیون با سایر اجزای منزل

    فرش آبی در دکوراسیون با چه مبلمان و اکسسوری هایی هماهنگ می شود؟ اگر بخواهیم به این سؤال پاسخ دهیم، ابتدا می بایست تکلیف چند پرسش دیگر را مشخص کنیم. پرسش هایی مانند اینکه سبک شخصیتی و علایق رنگی ساکنین منزل به چه صورت است؟ اصولاً چه سبک طراحی را می پسندند؟ آیا چیدمان و استفاده از وسایل با طرح های سنتی را ترجیح می دهند یا علاقه به بکارگیری وسایل به سبک مدرن دارند؟ وقتی پاسخ این پرسش ها مشخص شد، می توان به راحتی و با در نظر گرفتن اصول چیدمان و ترکیب رنگ ها در جذابیت دکوراسیون، به یک طرح مناسب و کامل رسید.

     

    فرش آبی در دکوراسیون

    رنگ آبی و خواص این رنگ

    وجود فرش آبی در دکوراسیون بسته به میزان روشنی یا تیرگی رنگ فرش می تواند بیانگر حالات مختلفی باشد. در این رابطه بهتر است کمی راجع به خصوصیات رنگ آبی صحبت کنیم. اساساً رنگ آبی در بازه رنگ های سرد محسوب می شود. این رنگ زیبا نماد ویژگی های بارز و مطلوبی همچون آرامش، صداقت، وفاداری، تقوا، اعتماد به نفس، هوش، ایمان، حقیقت طلبی، حکمت دوستی و … می باشد.

    خصوصیاتی که محدوده تیره یک رنگ دارد، با خصوصیات بخش روشن تر آن تا حدودی متفاوت است. مثلاً آبی تیره نشان دهنده قدرت و جدیت است و آبی روشن بیانگر آرامش، ملایمت و نرمی است. فرش آبی در دکوراسیون منزل نیز با توجه به روشنی یا تیرگی رنگ فرش می تواند احساسات مختلفی را در افراد ایجاد نماید.

     

     

    هماهنگ کردن فرش آبی با سایر اجزای دکوراسیون

     

    چند پیشنهاد در استفاده از فرش آبی در دکوراسیون و جذاب ساختن آن با سایر وسایل

    قبل از خرید فرش آبی برای منزل، توصیه می کنیم تن رنگ فرش مورد نظر را با توجه به ابعاد فضای چیدمان، سلیقه خود در رابطه با اینکه تمایل دارید پس از چیدمان منزل بازتر و روشن تر بنظر برسد یا خیر، رنگ و طرح سایر وسایل و … انتخاب نموده و اقدام به خرید نمایید.

    ترکیب فرش آبی در دکوراسیون منزل با مبلمان رنگ روشن مانند سفید یا صدفی، ترکیبی بسیار دلنشین و شیک را ایجاد خواهد کرد. بسیاری از نو عروسان نیز از این ترکیب برای دکوراسیون منزل جدید خود بهره گیری می نمایند.ترکیب فرش آبی در دکوراسیون با رنگ های شاد و گرم مانند صورتی نیز محیطی روشن و شادی آور را ایجاد خواهد کرد.

    همچنین از رنگ و طرح نقوشی که در فرش فیروزه ای شما به کار رفته اند می توانید برای انتخاب رنگ و طرح سایر وسایل مانند رو تختی ها یا رنگ پارچه گلدار برای مبلمان، ایده بگیرید.

    قابل ذکر است که ترکیب فرش آبی در دکوراسیون به عنوان یک رنگ سرد در کنار مبلمان یا کوسن های به رنگ زرد به عنوان رنگی گرم، ترکیبی بسیار مطلوب و دوست داشتنی و سرشار از حس صمیمیت را رقم خواهد زد.

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    تلفن پشتیبانی 09338177908 | هر روز هفته از ساعت 8 صبح الی 18 پاسخ گوی شما هستیم

    فروشگاه اینترنتی تک فرش در سال 1394 و با هدف سهولت در خرید فرش ماشینی برای مردم نازنین ایران تاسیس شد , شما با ورود به تک فرش با انبوهی از طرح و نقش فرش ماشینی رو به رو خواهید شد و به راحتی می توانید فرش مورد نظر خود را مشاهده و خریداری نمایید . تک فرش, یک شهر فرش واقعی است که بواسطه حضور در شهر کاشان ( مرکز فرش ایران ) و همکاری را برندهای بزرگی همچون فرش محتشم , فرش لیلی , فرش برنتین , فرش مشهد اردهال , فرش داریوش , قالی سرام , فرش شاهکار صفویه , فرش شاهکار آریایی , فرش سبلان و … کاملترین ویترین فرش ماشینی را داشته باشد . شاید شما قصد داشته باشید برای فضای پذیرایی منزل خود فرش کلاسیک تهیه کنید و فرش های ماشینی با طرح های اصیل ایرانی را میپسندید پس فرش 1500 شانه , فرش 1200 شانه , فرش 1000 شانه , فرش 700 شانه و فرش های 500 شانه گزینه های خوبی برای شما هستند , و یا شاید به دنیال طرح های مدرن هستید و به فرش فانتزی مدرن علاقه مند هستید , از فرش طرح ترک , فرش چهل تکه ( پچ ورک )فرش آشپزخانه , فرش کهنه نما , فرش فرانسوی , فرش پرزبلند شگی , فرش مراکشی , گلیم , و گبه در سایت تک فرش دیدن کنید و طرح مورد را نظر خود را انتخاب و خریداری نمایید و همچنین اگر قصد دارید برای اتاق فرزند دلبندتان فرشی خریداری کنید حتما سری به فرش اتاق کودک در سایت تک فرش بزنید و زیباترین طرح فرش ها را مشاهده کنید . از مزیت های مهم تک فرش می توان به : خرید مستقیم فرش از کاشان با قیمت کارخانه , ارسال رایگان به سراسر کشور, و 7 روز ضمانت بازگشت وجه در صورت نارضایتی اشاره کرد.ما در مجموعه‌ی تک فرش جهت رفاه خرید فرش، خرید اقساطی فرش را نیز به مشتریان ارائه می‌دهیم


    کلیه حقوق این سایت متعلق به تیم تک فرش می باشد.    Copyright @2006 – 2022 Takfarsh.com

    ورود | ثبت نام
    شماره موبایل خود را وارد کنید

    ورود شما به معنای پذیرش شرایط تک فرش و قوانین حریم‌خصوصی است

    برگشت
    کد تایید را وارد کنید
    کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
    ارسال مجدد کد تا دیگر
    برگشت
    رمز عبور را وارد کنید
    رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
    برگشت
    رمز عبور را وارد کنید
    رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
    برگشت
    درخواست بازیابی رمز عبور
    لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
    برگشت
    کد تایید را وارد کنید
    کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
    ارسال مجدد کد تا دیگر
    ایمیل بازیابی ارسال شد!
    لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
    تغییر رمز عبور
    یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
    تغییر رمز با موفقیت انجام شد