مجله تک فرش

فرشی متناسب با دکوراسیون منزلتان انتخاب کنید

انتخاب درست فرش متناسب با دکوراسیون انتخاب درست فرش می تواند کاربرد عالی در درکوراسیون […]

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
فرشی را انتخاب کنید که با دکوراسیون خانه تان هماهنگ باشد.
  • انتخاب درست فرش متناسب با دکوراسیون

    انتخاب درست فرش می تواند کاربرد عالی در درکوراسیون داخلی خانه‌ی شما داشته باشد. علاوه بر بافت فرش، رنگ، جنس، ویژگی‌های ظاهری و موادی که در بافت فرش استفاده می شوند، همه فاکتورهای مهمی هستند که باید در انتخاب فرش در نظر گرفت. 

    یکی از ترفندهایی که تاثیر بسزایی در انتخاب صحیح فرش دارد، در نظر گرفتن تمام مواردی است تا فرش  متناسب با دکوراسیون داخلی خانه‌ی شما باشد. با در نظر گرفتن این موضوع، در اینجا چند نکته‌ی مهم وجود دارد که به شما کمک می کند فرش ایده ال خود را پیدا کنید تا به دکوراسیون خانه ی شما نیز بیاید.

    فرشی را انتخاب کنید که با دکوراسیون خانه تان هماهنگ باشد.

    کاربرد فرش در خانه

    اولین قدم برای خیدن فرشی مناسب و انتخاب درست فرش برای خانه‌ی خود این است که مشخص کنید هدف‌تان برای خرید فرش چیست و کاربرد فرش را در خانه مشخص کنید. 

    آیا سبک دکوراسیون داخلی برای شما اهمیت دارد؟ آیا می‌خواهید در دکوراسیون خود طراحی مینیمالیستی بیشتری دیده شود؟ ؟ ابتدا در نظر بگیرید که می‌خواهید در فضای  اتاق خود چه حس و حالی را ایجاد کنید. برای مثال ممکن است در اتاق نشیمن یا اتاق خواب، بخواهید احساس آرامش و راحتی  بیشتری وجود داشته باشد، در حالی که در اتاق مطالعه یا آشپزخانه، ممکن است بخواهید انرژی بیشتری باشد. 

    در نظر گرفتن طرح و الگوی فرش

    آیا تم کلی در دکوراسیون شما وجود دارد؟ اگر چنین است، در نظر بگیرید که چگونه می توانید با استفاده از یک فرش این را برجسته تر کنید. به عنوان مثال، اگر طرحی با الهام از سبک بوهمی برای فضای خود انتخاب کرده اید، ممکن است به فرش هایی با بافت سنگین از جمله منگوله ها، الگوهای قبیله ای، رنگ ها یا طرح تک رنگ نگاه کنید. 

    برای یک فضای داخلی به سبک اسکاندیا، می‌توانید به فرش‌های پوست گوسفند یا بافت‌های پشمالو و برای فضای معاصر، الگوهای هندسی طبیعی یا پاستلی و رنگ‌های روشن نگاه کنید.

    فرشی را انتخاب کنید که با دکوراسیون خانه تان هماهنگ باشد.

    در نظر گرفتن نقشه و الگوی فرش

    تصمیم گیری در مورد جایی که قرار است فرش خود را در آن جا پهن کنید و اندازه‌ای که نیاز دارید ممکن است نقش مهمی در طرحی که انتخاب می کنید داشته باشد. مهم است که محل قرارگیری را در نظر بگیرید، زیرا فرشی را که برای اتاق یا محیط‌های کوچک انتخاب می‌کنید با فرشی که برای محیط‌های بزرگ‌تر انتخاب می‌کنید، قطعاَ متفاوت است.

    این امر به ویژه در انتخاب فرشی که قصد دارید در زیر مبلمان خاصی پهن کنید، بسیار مهم است. فرش شما باید کمی بزرگ‌تر از وسیله‌ای باشد که روی آن قرار می‌گیرد. به عنوان مثال، اگر فرشی را برای قرار دادن در زیر میز ناهارخوری خود انتخاب می کنید، فرش باید حداقل چند سانتی متر بزرگ‌تر از خود رویه میز باشد. اگر سایز فرش کوچک‌تر از میز باشد، این می تواند نسبتاً عجیب به نظر برسد و در برخی موارد به جای هزینه کردن برای سایز بزرگ‌تر، سایز کوچک تر انتخاب کنید.

    با دقت فضایی را که می‌خواهید فرش خود را در آن قرار دهید اندازه‌گیری کنید و زمانی که به دنبال کفپوش مناسب فضای خود هستید، این اندازه‌ها را در دسترس خود نگه دارید.

    در نظر گرفتن رنگ بافت و جرئیات

    ممکن است تا زمانی که شروع به جستجوی به خرید فرش نکنید، درک دقیقی از آنچه که می خواهید، نداشته باشید؛ اما ارزش آن را دارد که جزئیات کوچک‌تر را قبل از گشتن برای خرید فرش در نظر بگیرید. علاوه بر سبک مورد علاقه‌تان، هر جزئیاتی را که دوست دارید و ممکن است بخواهید در فرش مورد نظرتان وجود داشته باشد را یادداشت کنید. این می تواند شامل عناصری مانند رنگ، بافت و نقشه‌ی فرش باشد. 

    ممکن است احساسات مختلفی نسبت به رنگ‌های خاص داشته باشید، یا دقیقا بدانید که به دنبال چه رنگ یا الگوی هستید، یا ممکن است ایده‌های متنوع و خاصی داشته باشید. 

    به موارد کاربردی فکر کنید

    در حالی که فرش‌ها عمدتاً به هدف تکمیل شدن دکوراسیون داخلی استفاده می‌شوند، در واقع می‌توانند کاربرد بسیار زیادی در خانه داشته باشد. فرشی که برای افزودن گرمای بیشتر، محافظت از کف‌های چوبی و ایجاد سطوح ضد لغزش ایده‌آل است، می‌تواند به عنوان وسیله‌ای واقعاً مفید به‌ویژه در خانه‌های شلوغ  و پر رفت و آمد باشد. 

    هنگام انتخاب فرش، اگر می خواهید عایق بیشتری به خانه‌ی خود اضافه کنید، مواد فرش را نیز در نظر بگیرید.

    همچنین مهم است که به ضخامت یک فرش نگاه کنید و به این فکر کنید که آیا به فرشی مخصوص یک محیط پر تردد نیاز دارید، یا اینکه بلعکس؛ بنابراین باتوجه به این موضوع، در انتخاب ضخامت فرش دقت کنید.

    سخن پایانی

    وقتی موارد فوق را در نظر می گیرید، پیدا کردن فرش مناسب برای ست کردن با دکوراسیون شما آسان است. اگر به دنبال الهام گرفتن از دکوراسیون و سبک‌های متنوع‌تر دیگری هستید، مجموعه‌ی فرش ما مجموعه‌ای فوق العاده از فرش‌ها را ارائه می دهد. حتی می‌توانید بر اساس سبک و همچنین رنگ جستجو کنید و تمام اطلاعات مورد نیاز شما به راحتی در دسترس است، از جمله موادی که فرش‌ها از آن بافته شده‌اند تا به شما در پیدا کردن فرش مناسب برای خانه‌تان کمک کنند.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    تلفن پشتیبانی 09338177908 | هر روز هفته از ساعت 8 صبح الی 18 پاسخ گوی شما هستیم

    فروشگاه اینترنتی تک فرش در سال 1394 و با هدف سهولت در خرید فرش ماشینی برای مردم نازنین ایران تاسیس شد , شما با ورود به تک فرش با انبوهی از طرح و نقش فرش ماشینی رو به رو خواهید شد و به راحتی می توانید فرش مورد نظر خود را مشاهده و خریداری نمایید . تک فرش, یک شهر فرش واقعی است که بواسطه حضور در شهر کاشان ( مرکز فرش ایران ) و همکاری را برندهای بزرگی همچون فرش محتشم , فرش لیلی , فرش برنتین , فرش مشهد اردهال , فرش داریوش , قالی سرام , فرش شاهکار صفویه , فرش شاهکار آریایی , فرش سبلان و … کاملترین ویترین فرش ماشینی را داشته باشد . شاید شما قصد داشته باشید برای فضای پذیرایی منزل خود فرش کلاسیک تهیه کنید و فرش های ماشینی با طرح های اصیل ایرانی را میپسندید پس فرش 1500 شانه , فرش 1200 شانه , فرش 1000 شانه , فرش 700 شانه و فرش های 500 شانه گزینه های خوبی برای شما هستند , و یا شاید به دنیال طرح های مدرن هستید و به فرش فانتزی مدرن علاقه مند هستید , از فرش طرح ترک , فرش چهل تکه ( پچ ورک )فرش آشپزخانه , فرش کهنه نما , فرش فرانسوی , فرش پرزبلند شگی , فرش مراکشی , گلیم , و گبه در سایت تک فرش دیدن کنید و طرح مورد را نظر خود را انتخاب و خریداری نمایید و همچنین اگر قصد دارید برای اتاق فرزند دلبندتان فرشی خریداری کنید حتما سری به فرش اتاق کودک در سایت تک فرش بزنید و زیباترین طرح فرش ها را مشاهده کنید . از مزیت های مهم تک فرش می توان به : خرید مستقیم فرش از کاشان با قیمت کارخانه , ارسال رایگان به سراسر کشور, و 7 روز ضمانت بازگشت وجه در صورت نارضایتی اشاره کرد.ما در مجموعه‌ی تک فرش جهت رفاه خرید فرش، خرید اقساطی فرش را نیز به مشتریان ارائه می‌دهیم


    کلیه حقوق این سایت متعلق به تیم تک فرش می باشد.    Copyright @2006 – 2022 Takfarsh.com

    ورود | ثبت نام
    شماره موبایل خود را وارد کنید

    ورود شما به معنای پذیرش شرایط تک فرش و قوانین حریم‌خصوصی است

    برگشت
    کد تایید را وارد کنید
    کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
    ارسال مجدد کد تا دیگر
    برگشت
    رمز عبور را وارد کنید
    رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
    برگشت
    رمز عبور را وارد کنید
    رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
    برگشت
    درخواست بازیابی رمز عبور
    لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
    برگشت
    کد تایید را وارد کنید
    کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
    ارسال مجدد کد تا دیگر
    ایمیل بازیابی ارسال شد!
    لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
    تغییر رمز عبور
    یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
    تغییر رمز با موفقیت انجام شد