مجله تک فرش

رنگ فرش مناسب برای مبلمان قرمز

انتخاب فرش مناسب برای اتاق نشیمن کار ساده‌ای نیست! در بیشتر موارد، ازقبل اثاثیه‌ای دارید […]

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
رنگ فرش مناسب برای مبلمان قرمز
  • انتخاب فرش مناسب برای اتاق نشیمن کار ساده‌ای نیست! در بیشتر موارد، ازقبل اثاثیه‌ای دارید که برای کار به آنها نیاز پیدا می‌کنید و بی‌گمان تمایل دارید که فرش شما، درکنار مبلمان‌تان شگفت‌انگیز به نظر برسد ! 

    اگر مبلمان قرمز دارید، پیدا کردن یک فرش مناسب می‌تواند مشکل باشد، اما نگران نباشید، ما برای کمک به شما اینجا هستیم. اکنون می‌خواهیم نگاهی به بهترین فرش‌هایی بیندازیم که مناسب مبلمان قرمز هستند، تا برای پیدا کردن بهترین گزینه به شما کمک کنیم !

    1. قالیچه‌ طرح‌دار به رنگ قرمز آجری و بژ

    رنگ فرش مناسب برای مبلمان قرمز

    با ست کردن این قالیچه طرحدار قرمز آجری و بژ با مبلمان قرمز، کمی گرما و هیجان به اتاق نشیمن خود بیاورید. طرح این فرش شیک، به صورت مشبک‌های جلب توجه کننده‌ای از مربع‌های متحدالمرکز چهارگوش با رنگ‌های گرم است که توجه را به سمت محل نشیمن شما جلب می‌کند. 

    نگهداری از این فرش راحت است و برای کسانی که کودک یا حیوان خانگی دارند، گزینه‌ای عالی است. جارو کردن آن آسان و در برابر کپک، قارچ، رنگ‌پریدگی و لک شدن نیز مقاوم است، بنابراین تا مدتها، به همان خوبی نو به نظر می‌رسد!

    2. قالیچه رنگارنگ گل و بته‌دار

    رنگ فرش مناسب برای مبلمان قرمز

    اگر می‌خواهید ظاهری به سبک بوهو در اتاق نشیمن خود ایجاد کنید، این قالیچه رنگی گل‌وبته‌دار را امتحان کنید. این فرش با رنگ‌های روشن و طرح گل خیره کننده، گرما و زندگی را به محل زندگی شما وارد می‌کند. 

    این فرش با مبلمان قرمز به خوبی تناسب دارد، زیرا شامل انواع رنگ‌ها از جمله سبز، قرمز و رگه­ هایی از رنگ زرد و آبی با پیش‌زمینه رنگ عاجی (کرمی) است. گلهای قرمز کاملاً با رنگ قرمز مبلمان پیوند داده شده‌اند!

    3. فرش قرمزلاکی و بژ گلدار

    رنگ فرش مناسب برای مبلمان قرمز

    این قالیچه لاکی و بژ گلدار زیبا، کاملاً با مبلمان‌ای قرمز در اتاق نشیمنی به سبک خانه‌های روستایی هماهنگ است! این فرش با برجسته‌نمایی رنگ قرمزی که با رنگ قرمز مبلمان پیوند خورده، نقش‌ و نگار برگ گیاهان را به تصویر می‌کشد، حال آنکه رنگهای بژ/طلایی رنگ آن را متعادل می‌کند و این اطمینان را می‌دهد که این رنگ خیلی غالب نیست.

    4. قالیچه کهنه‌نما با اشکال هندسی

    رنگ فرش مناسب برای مبلمان قرمز

    به جای چسبیدن به یک رنگ، فرشهای طرح‌دار می‌توانند گزینه خوبی برای ست شدن با مبلمان قرمز باشند. اگر فرشی با طرح رنگارنگ انتخاب می‌کنید، مطمئن شوید که رنگ قرمز هم در آن گنجانده شده باشد. چون این اطمینان را به شما می‌دهد که مکمل خوبی برای مبلمان قرمزتان است و به خوبی با اتاق تناسب پیدا کرده و ظاهر زیبای یکپارچه‌ای به آن می بخشد. 

    این فرش هندسی رنگ پریده و کهنه نما، کاملا با مبلمان‌های قرمز ست شده، فضا را آرام‌بخش کرده و محلی مناسب برای نشستن ایجاد می‌کند.

    5. قالیچه‌ای با بافت خاکستری

    رنگ فرش مناسب برای مبلمان قرمز

    فرش با بافت خاکستری، خیلی به مبلمان قرمز می‌آید. این رنگ ناپیدا، بدون اینکه از چشمگیر بودن اثاثیه شما بکاهد، برای کمک به محل نشیمن شما نتیجه‌بخش است. اگرچه این فرش ساده است، اما فضایی از مد قدیمی بسیار شیک را ایجاد می‌کند که با اثاثیه هماهنگی دارد. 

    فرش‌ها با بافت بخصوص نیز، راهی عالی برای افزودن ابعادی دیگر به فضای شما هستند و احساس خوبی در زیر پا دارند!

    5. قالیچه‌ای با بافت خاکستری

    رنگ فرش مناسب برای مبلمان قرمز

    فرش‌های سنتی به سبک ایرانی، به طور فوق‌العاده‌ای با مبلمان های قرمز ست می‌شوند، مخصوصاً اگر از رنگی گرم از خانواده قرمز، طلایی و خنثی استفاده شود.

    این فرش‌های ماندگار، هرگز از مد نمی‌افتند و با اکثر سبکهای چیدمان ست می‌شوند، حتی اگر قصد تغییر مبلمان یا سایر وسایل منزل خود را داشته باشید، فرش ایرانی همچنان عالی به نظر می‌رسد!

    7. فرش هندسی مدرن اواسط قرن بیستم

    رنگ فرش مناسب برای مبلمان قرمز

    برای اینکه فضایی مدرن و اصیل مربوط به اواسط قرن داشته باشید، درکنار مبل قرمز خود، یک فرش هندسی پرطمطراق را مورداستفاده قرار دهید. طرح باجلوه این فرش، با مبل قرمز روشن به خوبی هماهنگ است و ظاهری چشمگیر بوجود می‌آورد که واقعاً توجه شما را به خود جلب می‌کند.

    فرش‌های مدرن مربوط به اواسط قرن، به دلیل داشتن طرح‌های رنگی پرجلوه و طراحی سبک‌پردازی شده، با مبل‌های قرمز بسیار هماهنگ هستند طوری که چشم ها را به قسمت نشیمن شما جلب می کنند.

    8. فرش با الیاف طبیعی خنثی

    رنگ فرش مناسب برای مبلمان قرمز

    فرش‌ های خنثی واقعاً به مبلمان قرمز می‌آیند، زیرا مانع ازغالب بودن بیش از حد رنگ قرمز می‌شوند. فرشهای با الیاف طبیعی ساخته شده از موادی چون جوت (کناف هندی) و کنف، رنگهای گرم دارند که مکمل خوبی برای رنگ قرمز محسوب می‌شوند.

    فرشهای با الیاف طبیعی بسیار مقاوم هستند، بنابراین انتخابی عالی برای مناطق پر رفت و آمد است. اگرچه ممکن است این فرشها زمخت به نظر برسند، اما در زیر پا حس خوبی دارند و برای محل زندگی شما نیز انتخابی سازگار با محیط زیست هستند!

    9. فرش آزورین به سبک قدیمی

    رنگ فرش مناسب برای مبلمان قرمز

    فرش آزورین به سبک قدیمی و مجلل، کاملاً با مبلمان قرمز همخوانی دارد. نقوش ظریف و پیچیده، به فرش حالتی زنانه می‌بخشد، ضمن این که ته رنگ‌های آبی که در تضاد با رنگهای ملایم قرمز است، همه چیز را به زیبایی به هم ارتباط می‌دهد.

    این فرش به طرز ماهرانه‌ای کهنه‌نما شده و ظاهری کاملاً قدیمی به آن داده است. اگرچه به نظر می‌رسد این فرش کهنه است، اما درمقابل فرسودگی مقاومت‌پذیر بوده و برای محلهای پر رفت و آمد در خانه های شلوغ مناسب است.

    سخن پایانی

    اگر مردد بوده‌اید که فرش چه رنگی با مبلمان قرمز تناسب دارد، امیدوارم این ایده‌ها برای شما الهام بخش بوده باشند!

    رنگ‌های خنثی و خاکستری همیشه با رنگ قرمز به خوبی ست می‌شوند، بنابراین اگر چیزی را دوست دارید که خیلی رنگارنگ نباشد، الیاف طبیعی با بافت درشت را امتحان کنید. این امر بدون اینکه خیلی کلافه­کننده باشد، به اتاق شما بافت و عمق خواهد داد.

    از طرف دیگر، اگر خواستار رنگ و نقش هستید، مطمئن شوید فرشی که انتخاب کرده‌اید، رگه‌های قرمز دارد، در حالت ایده آل میزان تیرگی رنگ آن به رنگ مبلمان شما باشد. این همه چیز را به هم پیوند می‌دهد و ظاهری منسجم در اتاق نشیمن شما ایجاد می‌کند!

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    تلفن پشتیبانی 09338177908 | هر روز هفته از ساعت 8 صبح الی 18 پاسخ گوی شما هستیم

    فروشگاه اینترنتی تک فرش در سال 1394 و با هدف سهولت در خرید فرش ماشینی برای مردم نازنین ایران تاسیس شد , شما با ورود به تک فرش با انبوهی از طرح و نقش فرش ماشینی رو به رو خواهید شد و به راحتی می توانید فرش مورد نظر خود را مشاهده و خریداری نمایید . تک فرش, یک شهر فرش واقعی است که بواسطه حضور در شهر کاشان ( مرکز فرش ایران ) و همکاری را برندهای بزرگی همچون فرش محتشم , فرش لیلی , فرش برنتین , فرش مشهد اردهال , فرش داریوش , قالی سرام , فرش شاهکار صفویه , فرش شاهکار آریایی , فرش سبلان و … کاملترین ویترین فرش ماشینی را داشته باشد . شاید شما قصد داشته باشید برای فضای پذیرایی منزل خود فرش کلاسیک تهیه کنید و فرش های ماشینی با طرح های اصیل ایرانی را میپسندید پس فرش 1500 شانه , فرش 1200 شانه , فرش 1000 شانه , فرش 700 شانه و فرش های 500 شانه گزینه های خوبی برای شما هستند , و یا شاید به دنیال طرح های مدرن هستید و به فرش فانتزی مدرن علاقه مند هستید , از فرش طرح ترک , فرش چهل تکه ( پچ ورک )فرش آشپزخانه , فرش کهنه نما , فرش فرانسوی , فرش پرزبلند شگی , فرش مراکشی , گلیم , و گبه در سایت تک فرش دیدن کنید و طرح مورد را نظر خود را انتخاب و خریداری نمایید و همچنین اگر قصد دارید برای اتاق فرزند دلبندتان فرشی خریداری کنید حتما سری به فرش اتاق کودک در سایت تک فرش بزنید و زیباترین طرح فرش ها را مشاهده کنید . از مزیت های مهم تک فرش می توان به : خرید مستقیم فرش از کاشان با قیمت کارخانه , ارسال رایگان به سراسر کشور, و 7 روز ضمانت بازگشت وجه در صورت نارضایتی اشاره کرد.ما در مجموعه‌ی تک فرش جهت رفاه خرید فرش، خرید اقساطی فرش را نیز به مشتریان ارائه می‌دهیم


    کلیه حقوق این سایت متعلق به تیم تک فرش می باشد.    Copyright @2006 – 2022 Takfarsh.com

    ورود | ثبت نام
    شماره موبایل خود را وارد کنید

    ورود شما به معنای پذیرش شرایط تک فرش و قوانین حریم‌خصوصی است

    برگشت
    کد تایید را وارد کنید
    کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
    ارسال مجدد کد تا دیگر
    برگشت
    رمز عبور را وارد کنید
    رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
    برگشت
    رمز عبور را وارد کنید
    رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
    برگشت
    درخواست بازیابی رمز عبور
    لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
    برگشت
    کد تایید را وارد کنید
    کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
    ارسال مجدد کد تا دیگر
    ایمیل بازیابی ارسال شد!
    لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
    تغییر رمز عبور
    یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
    تغییر رمز با موفقیت انجام شد