مجله تک فرش

ایده هایی ناب برای دکوراسیون اتاق خواب + عکس

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
ایده هایی ناب برای دکوراسیون اتاق خواب + عکس
  • آن گونه که تاریخ می گوید، اتاق خواب یکی از قسمتهای مهم خانه محسوب می شود. مردم باستان برای ساختن تخت خواب فاقد تکنولوژی  بودند و روی زمین می خوابیدند. این مقاله مطمئنا برای کسانی که در زمینه طراحی داخلی اتاق خواب مبتدی هستند مفید خواهد بود.

     

    در اینجا 30 طرح مدرن برای اتاق خواب در طرح های  مختلف در اختیار شما قرار داده ایم. بیایید نگاهی به آنها بیاندازیم.

     

     

    تزیین دیوار اتاق

    شما مجبور نیستید کل اتاق خود را دوباره رنگ کنید تا تنوع جدیدی به آن بدهید. رنگ های خنثی ممکن است پس از مدتی در اتاق خسته کننده به نظر برسد. اما کاغذ دیواری به خاطر طرح هایی که دارد فضای کوچک  اتاق را بزرگتر و مدرن جلوه می دهد.

     

     

    رنگ آمیزی یک دیوار اتاق

    دو راه وجود دارد که می توانید ظاهر اتاق خود را بهتر کنید. گاهی اوقات استفاده از کارهای سنتی و گاهی حتی یک تغییر در اتاق می تواند چشم انداز کل اتاق را تغییر دهد. چنین تغییری با افزودن یک رنگ متفاوت به یک طرف دیوار به دست می آید.

     

    استفاده از کاشی های دیواری

     

    استفاده از کاشی های دیواری

    اگر رنگ پس زمینه ی اتاق شما یک رنگ خنثی یا ساده باشد، آن را با کاشی کاری از سایه رنگهای روشن تر و یا تیره تر مطابق با رنگ دیوار اتاق خواب، ترکیب کنید.

     

     

    نقاشی دیوار اتاق خواب

    ایجاد ترکیبی غیر متعارف در اتاق خواب چشم انداز متفاوتی را فراهم می کند و باعث می شود اتاق خواب به سطح کاملا جدیدی از ثبات برسد. نقاشی روی دیوار نه تنها فضای خسته کننده را از بین می برد، بلکه به جزئیات اتاق اضافه می کند و زحمتی که شما برای دکوراسیون آن  کشیدید به خوبی نمایش می دهد.

     

     

    استفاده از قاب های دیواری

    شما مجبور نیستید کل اتاق خود را دوباره رنگ کنید تا به آن جلوه ی تازه ای بدهید، به جای اینکه  یک دیوار خالی بالای سرتان داشته باشید، برای آن قاب عکس یا تصاویری پرمعنا روی آن نصب کنید.

     

     

    استفاده از ساعت

    اگر شما یک اتاق با رنگ های خنثی و مبلمان سنتی و ساده دارید سعی کنید یک ساعت روی دیوار بسازید و با این کار به آن چشم انداز بهتری بدهید تا حواس به طور متعادل به همه ی قسمتهای اتاق متمرکز شود نه فقط یک نقطه.

     

     

    استفاده از تزیینات شیشه ای (کریستال)

    یکی از اهداف و برنامه های اصلی دکوراسیون خانه استفاده از کل مکان است. سعی کنید با استفاده از ورقه ها یا قطعات شیشه ای رنگارنگ در ابعاد و اندازه های متفاوت اتاق را تزیین کنید و شاهد فضای جادویی به وجود آمده باشید.

     

     

    استفاده از پرده های خوش آب و رنگ

    سعی کنید رنگ های غیر متعارف مانند  ترکیب رنگی که در طوطی می بینید ( سبزچمنی و آبی و نارنجی)  با طراحی پرده رنگ آبی یا بنفش که می تواند تفاوت زیادی دراتمسفر اتاق ایجاد کند.

     

     

    استفاده از یک صندلی چرمی در اتاق خواب

    اگر یک اتاق کلاسیک دارید، سعی کنید مبلی چرمی به آن اضافه کنید. وجود چرم، جلوه ای کلاسیک و با شکوه  به کل اتاق می دهد. سعی کنید رنگ های غیر متعارفی مانند سبز چمنی و آبی کاربنی و  یا نارنجی استفاده کنید و آنها را باهم ست کنید.

    اگر اتاقی با کاغذ دیواری چاپ شده دارید، می توانید فرشی با رنگ مشابه آن تهیه کنید. ممکن است کمی اغراق آمیز به نظر بیاید اما به خوبی جواب می دهد و شوق واقعی شما را در اتاق به نمایش بگذارد.

     

     

    استفاده از فرش شبیه به کاغذ دیواری

    اگر اتاقی با کاغذ دیواری چاپ شده دارید، می توانید فرش با رنگ مشابه آن تهیه کنید. ممکن است کمی اغراق آمیز به نظر بیاید اما به خوبی جواب می دهد و شوق واقعی شما را در اتاق به نمایش بگذارد.

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    تلفن پشتیبانی 09338177908 | هر روز هفته از ساعت 8 صبح الی 18 پاسخ گوی شما هستیم

    فروشگاه اینترنتی تک فرش در سال 1394 و با هدف سهولت در خرید فرش ماشینی برای مردم نازنین ایران تاسیس شد , شما با ورود به تک فرش با انبوهی از طرح و نقش فرش ماشینی رو به رو خواهید شد و به راحتی می توانید فرش مورد نظر خود را مشاهده و خریداری نمایید . تک فرش, یک شهر فرش واقعی است که بواسطه حضور در شهر کاشان ( مرکز فرش ایران ) و همکاری را برندهای بزرگی همچون فرش محتشم , فرش لیلی , فرش برنتین , فرش مشهد اردهال , فرش داریوش , قالی سرام , فرش شاهکار صفویه , فرش شاهکار آریایی , فرش سبلان و … کاملترین ویترین فرش ماشینی را داشته باشد . شاید شما قصد داشته باشید برای فضای پذیرایی منزل خود فرش کلاسیک تهیه کنید و فرش های ماشینی با طرح های اصیل ایرانی را میپسندید پس فرش 1500 شانه , فرش 1200 شانه , فرش 1000 شانه , فرش 700 شانه و فرش های 500 شانه گزینه های خوبی برای شما هستند , و یا شاید به دنیال طرح های مدرن هستید و به فرش فانتزی مدرن علاقه مند هستید , از فرش طرح ترک , فرش چهل تکه ( پچ ورک )فرش آشپزخانه , فرش کهنه نما , فرش فرانسوی , فرش پرزبلند شگی , فرش مراکشی , گلیم , و گبه در سایت تک فرش دیدن کنید و طرح مورد را نظر خود را انتخاب و خریداری نمایید و همچنین اگر قصد دارید برای اتاق فرزند دلبندتان فرشی خریداری کنید حتما سری به فرش اتاق کودک در سایت تک فرش بزنید و زیباترین طرح فرش ها را مشاهده کنید . از مزیت های مهم تک فرش می توان به : خرید مستقیم فرش از کاشان با قیمت کارخانه , ارسال رایگان به سراسر کشور, و 7 روز ضمانت بازگشت وجه در صورت نارضایتی اشاره کرد.ما در مجموعه‌ی تک فرش جهت رفاه خرید فرش، خرید اقساطی فرش را نیز به مشتریان ارائه می‌دهیم


    کلیه حقوق این سایت متعلق به تیم تک فرش می باشد.    Copyright @2006 – 2022 Takfarsh.com

    ورود | ثبت نام
    شماره موبایل خود را وارد کنید

    ورود شما به معنای پذیرش شرایط تک فرش و قوانین حریم‌خصوصی است

    برگشت
    کد تایید را وارد کنید
    کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
    ارسال مجدد کد تا دیگر
    برگشت
    رمز عبور را وارد کنید
    رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
    برگشت
    رمز عبور را وارد کنید
    رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
    برگشت
    درخواست بازیابی رمز عبور
    لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
    برگشت
    کد تایید را وارد کنید
    کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
    ارسال مجدد کد تا دیگر
    ایمیل بازیابی ارسال شد!
    لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
    تغییر رمز عبور
    یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
    تغییر رمز با موفقیت انجام شد