شما در تک فرش با هر نوع سلیقه رنگی انتخابی دارید

ما در تک فرش جدیدترین فرش‌های ترند را با کیفیت بالا و رنگ‌های متنوع ارائه می‌دهینن، تا با سبک زندگی خاص شما هماهنگی داشته باشد. انتخاب درست رنگ فرش، تصمیم گیری مهمی است و در این زمینه ما شما را راهنمایی می‌کنیم. اینجا تمامی گزینه های انتخاب رنگ فرش با نکاتی برای پیدا کردن رنگ مناسب برای فرش یا کناره‌ی جدید خود آورده شده است.

محبوب ترین رنگ های فرش

فرش آبی

هیچ چیز بهتر از یک فرش آبی نیست که به اتاق شما عمق می بخشد. رنگ آبی دارای تناژهای زیادی است که انعطاف بسیار بیشتری در طراحی دکوراسیون منزل شما می دهد. فرش‌های آبی آسمانی یا فرش‌های آبی یکدست می‌توانند به شما احساس آرامش، آرامش و همچنین قوی کنند. قالیچه‌های آبی یاقوت کبود با سبک مدرن مبلمان و الگوهای بالش‌های همسان ظاهری پیچیده می‌بخشند.

فرش طوسی

فرش های طوسی روشی همه کاره و شیک برای افزودن راحتی و جذابیت بصری به هر اتاق در خانه شما هستند. فرش‌های طوسی راهی عالی برای تزریق ظرافت به دکوراسیون شما هستند و می‌توان از آن‌ها به روش‌های مختلفی برای دستیابی به ظاهری متفاوت استفاده کرد. فرش‌های گرد طوسی برای ایجاد فضایی دنج و جذاب در اتاق‌های نشیمن ایده‌آل هستند، در حالی که کناره های طوسی برای افزودن حس تجمل به راهروها و ورودی‌ها عالی هستند. فرش‌های طوسی برای هر سبک اتاقی عالی هستند، خواه ظاهری مدرن داشته باشید یا احساس سنتی‌تر.

فرش طوسی
فرش قرمز

فرش قرمز

فرش های قرمز چه کوچک و چه بزرگ بسیار متنوع و زیبا هستند. فرش قرمز یک گزینه بسیار رایج به خصوص برای اتاق نشیمن و اتاق خواب است. ما رنگ های متنوعی از فرش های قرمز را در اندازه های مختلف ارائه می دهیم که برای دکوراسیون خانه های مدرن و سنتی مناسب هستند.

فرش سبز

سبز رنگ هماهنگی، تعادل و همچنین تجدید، طبیعت و انرژی است. سبز یک رنگ فرش جذاب و مناسب برای جلوه دادن به طراحی خانه شما برای تمام فصول است. برای داشتن یک فضای دنج و آرام استفاده از فرش های سبر رنگ انتخاب عالی بخواهد بود

فرش آبی
فرش مشکی

فرش مشکی

از فرش‌های مشکی می‌توان برای ایجاد طیف وسیعی از ظاهرها، از ظریف و پیچیده گرفته تا مدرن و شیک استفاده کرد. یک فرش مشکی را با مبلمان و دیوارهای سفید برای ظاهری کلاسیک ست کنید یا از فرش مشکی به عنوان یک قطعه برجسته استفاده کنید و آن را با رنگ‌ها یا طرح‌های روشن ست کنید تا حالتی جسورانه داشته باشید. فرش های مشکی همه کاره، شیک و آسان برای استفاده هستند. با کمی خلاقیت، آنها می توانند به شما کمک کنند تا هر اتاقی را در خانه خود تغییر دهید.

فرش صورتی

فرش های صورتی جلوه ای آرام و صاف را به هر اتاقی می بخشند. آنها می توانند به عنوان نقطه کانونی اصلی اتاق استفاده شوند. فرش های صورتی روشن مورد علاقه ما ساده ترین راه برای رنگ دادن به فضای شما هستند. شما می توانید رنگ های مختلفی از فرش های صورتی و کناره مانند رژگونه، صورتی تند، صورتی کم رنگ را در تک فرش پیدا کنید.

فرش صورتی
فرش نارنجی

فرش نارنجی

نارنجی رنگ گرمی است که انرژی مولد به هاله خانه می دهد و ما را به یاد خورشید می اندازد. حتی اگر رنگ نارنجی فرش یک سبک بسیار قاطعانه برای انتخاب یک اتاق به نظر می رسد، انتخاب رنگ نارنجی مناسب می تواند به جذاب ترین قطعه برای دکوراسیون خانه تبدیل شود.

فرش قهوه ای

قهوه ای یک رنگ طبیعی غنی است که شامل رنگ های اصلی مانند قرمز، زرد و آبی است. رنگ های خاکی فرش قهوه ای قدرت و عمق طبیعت را منعکس می کند. فرش های قهوه ای جایگزین مناسبی برای هماهنگی رنگ روشن و مبلمان چوبی خنثی هستند. کاملاً با دیوارهای سبز تیره، کاناپه‌های سنگی روشن و بالش‌های تک رنگ هماهنگ می‌شود.

فرش قهوه ای
فرش زرد

فرش زرد و طلایی

فرش‌های زرد و طلایی ظرافتی غنی به اتاق‌های سنتی یا با رنگ خنثی می‌بخشند، در حالی که فرش‌های زرد می‌توانند طعم واقعی را به دکوراسیون خانه مدرن بیاورند. این ساده ترین و جالب ترین راه برای افزودن سبکی جذاب به هر اتاق یا اتاق خواب است. فرش های زرد و طلایی ما را در اندازه ها و سبک های مختلف کشف کنید تا شخصیتی به فضای زندگی خود ببخشید.

فرش بنفش

رنگ بنفش نمادی از معنویت، سلطنت، تخیل است و رنگ ها و حالات مختلفی دارد. فرش بنفش یکدست انرژی به ارمغان می آورد، فرش قرمز مایل به بنفش یک گزینه عالی برای ظاهری گرم و فرش آبی مایل به بنفش راه خوبی برای محیطی پیچیده برای دکوراسیون خانه است.

فرش بنفش

فرش سفید

فرش های سفید قطعه ای عالی برای تمجید از هر دکوراسیون خانه ای است که جذابیت مینیمالیستی به ارمغان می آورد. فرش‌ها و رانرهای سفید و کرم با سادگی پیچیده بهترین انتخاب است. این بهترین راه برای مطابقت با هر سبک دکوراسیون منزل مانند بوهمی، خانه مزرعه، اسکاندیناوی و مدرن است.

فرش مولتی کالر

فرش های رنگارنگ می توانند قطعه ای جذاب برای اتاق شما باشند. اگر ترجیح می دهید در خانه به سبک رنگارنگ تزئین کنید، به فرش های چند رنگ ما نگاه کنید. فرش های رنگارنگ امروزی و با کیفیت ما برای الهام بخشیدن به شما ساخته شده اند و در اندازه های مختلف موجود هستند. فرش‌های رنگارنگ ما رو جستجو کنید و بهترین انتخاب را داشته باشید و پیدا کنید

فرش تمام رنگ
ورود | ثبت نام
شماره موبایل خود را وارد کنید

ورود شما به معنای پذیرش شرایط تک فرش و قوانین حریم‌خصوصی است

برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد