مجله تک فرش

اصلی ترین مشکلات فرش و راه های غلبه بر آن

امروز قصد داریم راجع به اصلی ترین مشکلاتی که با فرش ها روبرو خواهید شد […]

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
فرش پلی پروپیلن چیست ؟
  • امروز قصد داریم راجع به اصلی ترین مشکلاتی که با فرش ها روبرو خواهید شد و چگونگی غلبه کردن بر آن‌ها صحبت کنیم و برخی از سوالاتی که مشتریان از ما می‌پرسند را با یکدیگر بررسی کنیم.

    من برای یک اتاق بسیار بزرگ به فرش نیاز دارم که به کاهش سر و صدا کمک کند. چگونه می توانم مناسب ترین فرش را انتخاب کنم؟

    فرش ها به طور طبیعی برای بهبود و کاهش صدا در یک اتاق، حتی در محیط های اداری بسیار بزرگ و باز بسیار عالی هستند. اما مطمئناً برخی از آن‌ها بهتر از دیگر محصولات مشابه‌شان هستند و بسیاری از تفاوت ها به پشتیبانی و نحوه‌ی تولید و بافت آن‌ها برمی گردد.

     به طور کلی ، فرشی با تراکم بیشتر از الیاف، به عنوان عایقی از صدا بسیار موثرتر خواهد بود. یکی از نقص های الیاف طبیعی به این معنی است که دارای طیف وسیعی از قطر و طول نخ است. همه این تغییرات جزئی کاهش صدا کمی موثرتر از سطح فرش صاف و به طور قابل ملاحظه ای بیشتر از یک کف سخت کمک می کند.

    در حالی که الیاف به کاهش صوتی کمک می کنند، پشت فرش نیز نقش مهمی ایفا می کند. در اتاق هایی که صندلی و سایر مبلمان قرار دارد  ، باید محاسبات مشابهی انجام دهید ، به یاد داشته باشید که صندلی ها را می توان هر روز چندین بار به جلو و عقب هل داد و جابه‌جا کرد.

    برای کاهش هرگونه اختلال احتمالی ناشی از جاروبرقی و تمیز کردن منظم، با فروشگاهی که فرش خود را تهیه کردید صحبت کنید تا فرشی را که در برابر گردوغبار مقاوم است، تهیه کنید. با سفارش و قرار دادن پادری در قسمت ورودی ها برای گرفتن خاک قبل از رسیدن به فرش، طول عمر فرش را بیشتر می‌شود. 

    برای داشتن نتایج و خریدی مطلوب و بهتر، اطمینان حاصل کنید که پادری‌هایی که تهیه می‌کنید با فرش‌هایتان چقدر فاصله دارد. در نهایت، به سراغ رنگ فرش بروید و رنگ ها را با دقت انتخاب کنید. فرش های طرح دار و سایه‌دار، لکه ها و گرد و غبار را به طور طبیعی پنهان می کنند و نیاز به جاروبرقی کمتری نسبت به فرش های روشن و رنگ روشن دارند.

    نحوه‌ی مدل دهی فرش در فضای اتاق خواب

    اگر فرشی را برای فضای زندگی خود در نظر می گیرید، در اینجا چند مثال خیره کننده با برای ارتقای دکوراسیون منزلتان آورده‌ایم. اگر عاشق طراحی خانه با رنگ‌های مختلف و با استفاده از اکسسوری‌های مختلف هستید، انتخاب فرش در رنگ‌های خنثی و ملایم، انتخاب ایده آلی است. این کار به جذاب شدن سایر وسایل دکوراسیون کمک می‌کند. 

    برای مشاهده‌ی بیشتر مدل های فرش می‌توانید به سایت ما سر بزنید. فرش‌ها‌ی رنگ گرم و خنثی یکی از بی نظیرترین و پیچیده ترین گزینه های کفپوش در بازار است. و مزایای‌ آن ها فقط به همین جا محدود نمی شود. همانطور که می‌‌دانید، انتخاب رنگ فرش خنثی در سایه ای و رنگی مشابه رنگ دیوارها به محو شدن خطوط بین سطوح کمک می کند و باعث می شود فضا به طور قابل ملاحظه ای بزرگ‌تر به نظر برسد و در عین حال انسجام را افزایش می دهد.

    فرش ها یکی از متنوع ترین کفپوش های اطراف شما هستند، همانطور که در این صفحه می‌خوانید. در حالی که انتخاب‌های فرش در رنگ خنثی به صاحبان خانه آزادی بیشتری در انتخاب می دهند تا از رنگهای پررنگ تر برای دیوارها استفاده کنند ، انتخاب فرش با رنگ های روشن نقش یک نقطه کانونی را ایفا می کند. انتخاب یک فرش قرمز منحصر به فرد مانند مثال زیر انرژی زیادی را وارد فضای شما می کند و احساس مثبتی را ایجاد می کند .

    فرش های پلی پروپیلن :

    همه ی آنچه باید در مورد فرش پلی پروپلین در 3 دقیقه بدانید.

    فرش و قتلیچه های پلی پروپیلن هر دو زیبا و کاربردی هستند. در این مقاله، با تمام دلایلی که فرش های پلی پروپیلن مناسب خانه شما هستند آشنا خواهید شد. . اگر قصد خرید فرش جدید را دارید و در جستجوی آن هستید، احتمالاً به فرش های پلی پروپیلن برخورده اید. اما فرش های پلی پروپیلن چیست و چرا یکی را برای خانه خود انتخاب می کنید؟ 

    به عنوان تولید کندده های فرش های سفارشی با الیاف طبیعی یا مواد مصنوعی، پلی پروپیلن یکی از الیاف های است که در بافت فرش ها به کار برده می شود. برای کمک به شما در تصمیم گیری در مورد اینکه آیا فرش پلی پروپیلن برای خانه ی شما یا فضای باز مناسب هستند یا خیر، ما پاسخ سوالات شما را در این صفحه می دهیم.

    فرش پلی پروپیلن چیست ؟

    فرش های پلی پروپیلن (همچنین به عنوان فرش اولفین نیز شناخته می شوند) شبیه سیزال طراحی شده اند، اما در واقع از الیاف مصنوعی ساخته شده اند. این الیاف پلی پروپیلن دقیقاً شبیه پشم ، سیزال و سایر الیاف فرش معمولی هستند. 

    این الیاف پس از تولید، به صورت ماشینی در فرش های منحصر به فردی در صنعت قالیبافی، بافته می شوند که تقریبا شبیه الیاف طبیعی هستند ، اما با مزایای خاص خودشان، توسط انسان ها بافته می شوند. به عنوان مثال، فرش های پلی پروپیلن برای راحتی بیشتر و انعطاف پذیری بالا طراحی شده اند و آن ها را به فرش های همه کاره ای تبدیل می کند که می توان در داخل و خارج از خانه استفاده کرد.

    آیا فرش های پلی پروپیلن نرم هستند؟

    پاسخ بله است! همانطور که می دانید، فرش ها به گونه ای طراحی شده اند که راحتی، زیبایی و عملکرد را به هر فضای تعیین شده اضافه کنند. با این حال، برخی از فضاها به راحتی یا عملکرد بیشتری نسبت به سایرین نیاز دارند (برای مثال آشپزخانه یا اتاق خانوادگی شما)، و الیافی که برای تولید فرش استفاده می شود تعیین می کند که چقدر به هدف خود می رسد. 

    فرش های پلی پروپیلن به گونه ای طراحی شده اند که نرم هستند و میزان راحتی مورد نیاز را ارائه می دهند، ظاهر و احساس الیاف طبیعی را دارند و عملکرد فوق العاده ای را ارائه می دهند. برای یافتن فرش پلی پروپیلن مناسب برای منزل یا فضای کاری خود ، گزینه های ما را بررسی کنید و برای بالابردن بیشتر طول عمر ان ها، زیر آن یک پد فرش اضافه کنید.

    آیا فرش های پلی پروپیلن دوام دارند؟

    بله، فرش های پلی پروپیلن با دوام هستند. فرش های پلی پروپیلن در شرایط آب و هوایی ، خط و خش ، بسیار مقاوم هستند و بسیار کم دچار فرسودگی و سایش می شوند. در واقع ، این انعطاف پذیری آن ها را به فرش های عالی برای فضاهای باز و بسته تبدیل می کند.

    چرا فرش های پلی پروپیلن برای باز و بسته انتخابی عالی هستند؟

    فرش های پلی پروپیلن بسیار مقاوم در برابر لکه شدن و کثیفی هستند و در صورت قرار گرفتن در معرض عناصر بیرونی کپک نمی زنند و یا محو نمی شوند. این باعث می شود آن ها انتخابی عالی برای فضاهای بیرونی و مناطق داخلی با رطوبت بالا، باشد. 

    اگر به دنبال تهیه ی یک فرش در اتاق خواب کودک خود، در زیرزمین یا بیرون در حیاط خود هستید، یک فرش پلی پروپیلن به شدت توصیه می شود. و اگر فرش های پلی پروپیلن شما کثیف شد، می توانید آن ها را به راحتی با یک شلنگ بشویید زیرا نیازی به نگرانی در مورد رطوبت اضافی نیست.

    فرش طبیعی انتخاب کنیم یا پلی پروپیلن ؟

    نحوه انتخاب فرش کار آسانی نیست که شامل مزایا و معایب زیادی می شود. وقتی صحبت از خانه شما می شود، باید ظاهر، احساس و عملکرد فرش را در نظر بگیرید تا بتوانید انتخاب درستی داشته باشید. اگر هنوز نمی توانید تصمیم بگیرید که چه فرشی برای خانه شما مناسب است  پس از در نظر گرفتن همه ی گزینه ها ، مقایسه کامل فرش های طبیعی و مصنوعی را بررسی کنید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    تلفن پشتیبانی 09338177908 | هر روز هفته از ساعت 8 صبح الی 18 پاسخ گوی شما هستیم

    فروشگاه اینترنتی تک فرش در سال 1394 و با هدف سهولت در خرید فرش ماشینی برای مردم نازنین ایران تاسیس شد , شما با ورود به تک فرش با انبوهی از طرح و نقش فرش ماشینی رو به رو خواهید شد و به راحتی می توانید فرش مورد نظر خود را مشاهده و خریداری نمایید . تک فرش, یک شهر فرش واقعی است که بواسطه حضور در شهر کاشان ( مرکز فرش ایران ) و همکاری را برندهای بزرگی همچون فرش محتشم , فرش لیلی , فرش برنتین , فرش مشهد اردهال , فرش داریوش , قالی سرام , فرش شاهکار صفویه , فرش شاهکار آریایی , فرش سبلان و … کاملترین ویترین فرش ماشینی را داشته باشد . شاید شما قصد داشته باشید برای فضای پذیرایی منزل خود فرش کلاسیک تهیه کنید و فرش های ماشینی با طرح های اصیل ایرانی را میپسندید پس فرش 1500 شانه , فرش 1200 شانه , فرش 1000 شانه , فرش 700 شانه و فرش های 500 شانه گزینه های خوبی برای شما هستند , و یا شاید به دنیال طرح های مدرن هستید و به فرش فانتزی مدرن علاقه مند هستید , از فرش طرح ترک , فرش چهل تکه ( پچ ورک )فرش آشپزخانه , فرش کهنه نما , فرش فرانسوی , فرش پرزبلند شگی , فرش مراکشی , گلیم , و گبه در سایت تک فرش دیدن کنید و طرح مورد را نظر خود را انتخاب و خریداری نمایید و همچنین اگر قصد دارید برای اتاق فرزند دلبندتان فرشی خریداری کنید حتما سری به فرش اتاق کودک در سایت تک فرش بزنید و زیباترین طرح فرش ها را مشاهده کنید . از مزیت های مهم تک فرش می توان به : خرید مستقیم فرش از کاشان با قیمت کارخانه , ارسال رایگان به سراسر کشور, و 7 روز ضمانت بازگشت وجه در صورت نارضایتی اشاره کرد.ما در مجموعه‌ی تک فرش جهت رفاه خرید فرش، خرید اقساطی فرش را نیز به مشتریان ارائه می‌دهیم


    کلیه حقوق این سایت متعلق به تیم تک فرش می باشد.    Copyright @2006 – 2022 Takfarsh.com

    ورود | ثبت نام
    شماره موبایل خود را وارد کنید

    ورود شما به معنای پذیرش شرایط تک فرش و قوانین حریم‌خصوصی است

    برگشت
    کد تایید را وارد کنید
    کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
    ارسال مجدد کد تا دیگر
    برگشت
    رمز عبور را وارد کنید
    رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
    برگشت
    رمز عبور را وارد کنید
    رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
    برگشت
    درخواست بازیابی رمز عبور
    لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
    برگشت
    کد تایید را وارد کنید
    کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
    ارسال مجدد کد تا دیگر
    ایمیل بازیابی ارسال شد!
    لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
    تغییر رمز عبور
    یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
    تغییر رمز با موفقیت انجام شد