مجله تک فرش

‎آیا فرش گرد برای خانه شما مناسب است؟

اگر به دنبال یک فرش جدید برای خانه ی خود هستید، احتمالاً به سبک‌ها، شکل‌ها، طرح‌ها و موارد دیگر نگاه کرده‌اید. ممکن است تا به حال به نظرتان آمده باشد که انتخاب یک فرش جدید کار ساده ای است، اما با این همه گزینه، چگونه می‌دانید که کدام شکل در فضای شما بهتر عمل می‌کند؟ ‎
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
‎آیا فرش گرد برای خانه شما مناسب است؟
  • اگر به دنبال یک فرش جدید برای خانه‌ی خود هستید، احتمالاً به سبک‌ها، شکل‌ها، طرح‌ها و موارد دیگر نگاه کرده‌اید. ممکن است تا به حال به نظرتان آمده باشد که انتخاب یک فرش جدید کار ساده ای است، اما با این همه گزینه، چگونه می‌دانید که کدام شکل در فضای شما بهتر عمل می‌کنند.  ‎

    در حالی که بسیاری از صاحب خانه‌ها فرش‌های مستطیلی سنتی را انتخاب می‌کنند، صاحب خانه‌های بیشتری هم، ظاهر منحصربه‌فرد یک فرش گرد را انتخاب می‌کنند. 

    فرش‌های گرد می‌توانند دکوراسیون و مبلمان منزل شما را به گونه‌ای برجسته کنند که خانه‌ی شما را شبیه به مدل‌های مجله‌ی دکوراسیون داخلی کند. تنها مشکل این است که بدانید چه زمانی یک فرش گرد را با توجه به لبه‌های آن انتخاب کنید. 

    ‎در مورد فرش‌های گرد و اینکه آیا باید آن را به خانه‌ی خود اضافه کنید یا خیر بیشتر مطالعه کنید :

    ‎فرش گرد چیست؟

    جای تعجب نیست که فرش‌های گرد دقیقاً همان چیزی هستند که شما تصور می کنید؛ بله. همان فرش های دایره‌ای شکل هستند. فرش گرد را می‌توان مثل بسیاری از فرش‌های دیگر از موادی مثل پلی پروپیلن، جوت، پشم، پلی استر و غیره تولید کرد. این نوع فرش‌ها در طیف گسترده‌ای از اندازه و طرح‌ها موجود هستند، به این معنی که اگر می‌خواهید یک فرش گرد برای خانه‌ی خود تهیه کنید، گزینه‌های نامحدودی وجود دارد.

    ‎آیا فرش گرد برای فضای خانه‌ی من مناسب است یا نه؟

    ‎هنگام انتخاب و چیدن دکوراسیون خانه‌ی خود، جهت انتخاب هر وسیله‌ای، دقت و توجه فراوانی به خرج می‌دهید. قطعاَ سعی می‌کنید مبلمان مناسبی را برای راحتی خانواده خود و همچنین متناسب با زیبایی منزل خود انتخاب کنید. دکور دیوار شامل آثار و تابلوهای هنری است و قاب عکس‌هایی با خاطرات عالی. شما حتی رنگ دیوارها را به طور خاص انتخاب کردید تا به حس منحصر به فرد خانه ی خود بیافزایید.

    ‎بهتر است فرش یا قالیچه‌هایی را که برای خانه‌ی خود تهیه می‌کنید، با بقیه‌ی وسایل خانه‌ی شما نیز همخوانی داشته باشد. به همین دلیل است که باید فرشی را انتخاب کنید که کاملاً با فضا، رنگ‌ها، دکور و حتی هدف اتاقی که در آن قرار دارد مطابقت داشته باشد. بنابراین، چه زمانی یک فرش گرد انتخاب مناسبی برای یک اتاق است؟

    ‎چه زمانی فرش های گرد بهترین انتخاب برای اتاق هستند؟

    فرش‌های گرد یکی از بهترین انتخاب‌ها برای یک اتاق هستند. چند نمونه از این موارد را در زیر بررسی کنید:

    ‎در فضاهای کوچک یا آپارتمان

    ‎فرش‌های گرد در فضاهای کوچک‌تر بسیار عالی به نظر می‌رسند، زیرا نسبت به فرش‌های مستطیلی یا مربعی می‌توانند فضای کمتری را اشغال کنند. کاربرد فرش‌های گرد پوشاندن تنها بخشی از فضای کف فضا است. 

    ‎برای قسمت‌های کوچک یک ساختمان مانند حمام یا شاید یک فضای اداری کوچک، یک فرش گرد می‌تواند مقدار مناسبی از فضای کف را بپوشاند و در عین حال فضای باز را در اطراف زمین برای هر چیزی که نمی‌خواهید روی فرش بنشینید ایجاد کند. فرش‌های گرد نیز برای آپارتمان‍‌های کوچک مانند آپارتمان‌های استودیویی مناسب هستند، زیرا فضای زیادی از کف را اشغال نمی‌کنند.

    ‎به عنوان یک قاعده‌ی کلی، طراحان به شما خواهند گفت که یک فرش گرد در فضای کوچک‌تری که مربع‌تر از مستطیل شکل است، بهتر است.

    ‎در اتاق هایی با دیوارهای منحنی

    ‎اتاق‌هایی با دیوارهای منحنی یک ویژگی منحصر به فرد در خانه شما است، به این معنی که باید تا حد امکان به آن روی آن تاکید کنید. بهترین راه برای تأکید بر انحنای اتاق، افزودن یک فرش دایره‌ای به دکوراسیون است.

    ‎می‌توانید یک فرش دایره‌ای بزرگ را مستقیماً برای مرکز اتاق انتخاب کنید. اگر اتاقی بزرگ است، حتی می‌توانید دو یا سه فرش گرد کوچک با اندازه‌های مختلف در نقاط مختلف اتاق قرار دهید. در صورت تمایل، این اتاق خاص را به عنوان “اتاق گرد” شما متمایز می‌کند.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    تلفن پشتیبانی 09338177908 | هر روز هفته از ساعت 8 صبح الی 18 پاسخ گوی شما هستیم

    فروشگاه اینترنتی تک فرش در سال 1394 و با هدف سهولت در خرید فرش ماشینی برای مردم نازنین ایران تاسیس شد , شما با ورود به تک فرش با انبوهی از طرح و نقش فرش ماشینی رو به رو خواهید شد و به راحتی می توانید فرش مورد نظر خود را مشاهده و خریداری نمایید . تک فرش, یک شهر فرش واقعی است که بواسطه حضور در شهر کاشان ( مرکز فرش ایران ) و همکاری را برندهای بزرگی همچون فرش محتشم , فرش لیلی , فرش برنتین , فرش مشهد اردهال , فرش داریوش , قالی سرام , فرش شاهکار صفویه , فرش شاهکار آریایی , فرش سبلان و … کاملترین ویترین فرش ماشینی را داشته باشد . شاید شما قصد داشته باشید برای فضای پذیرایی منزل خود فرش کلاسیک تهیه کنید و فرش های ماشینی با طرح های اصیل ایرانی را میپسندید پس فرش 1500 شانه , فرش 1200 شانه , فرش 1000 شانه , فرش 700 شانه و فرش های 500 شانه گزینه های خوبی برای شما هستند , و یا شاید به دنیال طرح های مدرن هستید و به فرش فانتزی مدرن علاقه مند هستید , از فرش طرح ترک , فرش چهل تکه ( پچ ورک )فرش آشپزخانه , فرش کهنه نما , فرش فرانسوی , فرش پرزبلند شگی , فرش مراکشی , گلیم , و گبه در سایت تک فرش دیدن کنید و طرح مورد را نظر خود را انتخاب و خریداری نمایید و همچنین اگر قصد دارید برای اتاق فرزند دلبندتان فرشی خریداری کنید حتما سری به فرش اتاق کودک در سایت تک فرش بزنید و زیباترین طرح فرش ها را مشاهده کنید . از مزیت های مهم تک فرش می توان به : خرید مستقیم فرش از کاشان با قیمت کارخانه , ارسال رایگان به سراسر کشور, و 7 روز ضمانت بازگشت وجه در صورت نارضایتی اشاره کرد.ما در مجموعه‌ی تک فرش جهت رفاه خرید فرش، خرید اقساطی فرش را نیز به مشتریان ارائه می‌دهیم


    کلیه حقوق این سایت متعلق به تیم تک فرش می باشد.    Copyright @2006 – 2022 Takfarsh.com

    ورود | ثبت نام
    شماره موبایل خود را وارد کنید

    ورود شما به معنای پذیرش شرایط تک فرش و قوانین حریم‌خصوصی است

    برگشت
    کد تایید را وارد کنید
    کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
    ارسال مجدد کد تا دیگر
    برگشت
    رمز عبور را وارد کنید
    رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
    برگشت
    رمز عبور را وارد کنید
    رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
    برگشت
    درخواست بازیابی رمز عبور
    لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
    برگشت
    کد تایید را وارد کنید
    کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
    ارسال مجدد کد تا دیگر
    ایمیل بازیابی ارسال شد!
    لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
    تغییر رمز عبور
    یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
    تغییر رمز با موفقیت انجام شد