مجله تک فرش

کفپوش و کناره مخصوص فضای آشپزخانه شما

هرچند امروزه در سراسر دنیا مردم کم تر از فرش در خانه های خود استفاده می کنند، اما به نظر می رسد که اما کفپوش های آشپزخانه همیشه جای خود را پیدا کرده اند. وقتی صبح از خواب بیدار می شوید ، نمی خواهید پاهای گرم شما به کف سرد برسد. هنگامی که از حمام بیرون می ایید، هیچ چیزی مانند قدم زدن روی یک کفپوش نرم نیست.
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
کفپوش و کناره مخصوص فضای آشپزخانه شما
  • هرچند امروزه در سراسر دنیا مردم کم تر از فرش در خانه های خود استفاده می کنند، اما به نظر می رسد که اما فرش آشپزخانه همیشه جای خود را پیدا کرده اند. وقتی صبح از خواب بیدار می شوید ، نمی خواهید پاهای گرم شما به کف سرد برسد. هنگامی که از حمام بیرون می ایید، هیچ چیزی مانند قدم زدن روی یک کفپوش نرم نیست.

    کفپوش و کناره مخصوص فضای آشپزخانه شما

    قدم زدن روی یک کفپوش نرم

    هنگامی که شما در حال تهیه ی یک غذای خوشمزه برای تمام اعضای خانواده در اشپزخانه هستید، مسلماً نمی خواهید پاهای تان روی زمین سر بخورد. استفاده از کفپوش های مخصوص آشپزخانه، نه تنها کاربردی است و پاهای شما را گرم نگه می دارد ، بلکه یک کفپوش نیز می تواند استایل و زیبایی زیادی به اتاق بدهد، چه نشیمن و چه آشپزخانه. بنابراین، چطور است بیشتر راجع به این فرش ها در آشپزخانه صحبت کنیم؟ برای دریافت اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

    کفپوش و کناره مخصوص فضای آشپزخانه شما

    انتخاب کفپوش آشپزخانه

    اینکه چرا به کفپوش برای آشپزخانه ی خود نیاز دارید زیاد مهم نیست، مهم این است که شما تصمیم به سرمایه گذاری برای تهیه ی یک کفپوش را دارید و ویژگی های زیر که ما در مورد آن ها صحبت خواهیم کرد ، مواردی هستند که جهت تهیه ی کفپوش آشپزخانه، باید به ان ها توجه کنید. اگر که فکر می کنید برای تهیه ی یکی از آن ها می خواهید هزینه کنید به موارد زیر دقت کنید:

    اندازه ی کفپوش به دلایل مختلفی مهم است. در بیشتر موارد، کفپوش های مستطیلی که برای قرار گرفتن در جلوی سینک ظرفشویی طراحی شده اند، معمولاً در حدود 1 متر می باشد، اما برای افرادی که می خواهند کفپوشی با پوشش بیشتری داشته باشند باید در سایز بزرگ تری ان ها را تهبه کنند. 

    کسانی از شما که به دنبال خرید کفپوش هستند باید طول محل مورد نظرتان را اندازه بگیرید و به دنبال کفپوشی باشید که چند سانتی متر کوچک ترباشد. به طوری که کمی فضای آزاد بین کفپوش و کابینت وجود داشته باشد. اگر در آشپزخانه خود میز ناهر خوری دارید و مایل به خرید فرش در زیر آن هستید، مطمئن شوید که فرش آنقدر بزرگ است که میز و صندلی ها را در خود جای می دهد.

    کفپوش و کناره مخصوص فضای آشپزخانه شما

    وقتی صحبت از مواد و الیاف اولیه می شود، فرش های تخت بافت محبوب ترین انتخاب آشپزخانه هستند زیرا تمیز کردن آن ها آسان تر است. اگر علاقه خاصی به سهولت نظافت و استحکام کفپوش دارید، می توانید مواردی را که دارای برچسب استفاده داخلی و خارجی هستند ، تهیه کنید. 

    آن ها معمولاً از موادی مانند پلی پروپیلن تولید می شوند که باعث می شود در برابر لکه بیشتر مقاوم شوند. با این حال، تمیز کردن فرش های پنبه ای در ماشین لباسشویی راحت تر است. بنابراین گزینه های زیادی برای انتخاب دارید. به عنوان مثال ، پشم نیاز به تمیز کردن  بیشتری دارد و مراقبت از آن در مقایسه با فرش پلی پروپیلن دشوارتر است. جوت و سیزال دو الیاف طبیعی هستند که به راحتی تمیز می شوند و همچنین بسیار مقاوم هستند.

    کفپوش و کناره مخصوص فضای آشپزخانه شما

    یک نکته ای که باید هنگام خرید فرش آشپزخانه در نظر بگیرید این است که چه مقدار سر می باشد. سعی کنید برای فرش هایی هزینه کنید که دارای پشتی ضد لغزش می باشد. اما در صورت عدم وجود آن ها، می توانید با قرار دادن پدهای ضد لغزش زیر آن مطمئن شوید که با راه رفتن روی فرش، سر نمی خورد. افرادی که به یک حصیر برای سینک ظرفشویی نیاز دارند، می توانند برای راحتی بیشتر هنگام شستن ظروف ، یک فرش راحت را در زیر آن قرار دهند.

    در نهایت، باید توجه کنید که چه کفپوش هایی با دکوراسیون آشپزخانه فعلی شما مطابقت دارد.بهتر است که از خلاقیت و ابتکار خود استفاده کنید، چرا که ترکیبات بسیار زیادی وجود دارد و مطمئناً نمی توانیم همه ی ان ها را با یکدیگر استفاده کنیم. 

    مزیتی که وجود دارد این است که کفپوش های آشپزخانه نسبتاً ارزان هستند و عوض کردن فرش های آشپزخانه تان و تهیه ی فرشی جدید کاری زساد دشوار نخواهد بود و نیازی به صرف هزینه ی زیادی نخواهد بود. 

    شما می توانید کفپوش هایی را انتخاب کنید که با رنگ های موجود در آشپزخانه شما مطابقت داشته باشد و فقط الگوهای متفاوتی را انتخاب کنید.  در انتخاب فرش هایی که دارای رنگی ثابت و هستند و طرح و نقشه ای ندارند بیشتر دقت کنید، چرا که لکه ها همیشه روی آن ها بیشتر نمایان خواهند شد

    کفپوش و کناره مخصوص فضای آشپزخانه شما

    کفپوش های آشپزخانه ضد خستگی

    قبل از معرفی این نوع کفپوش ها، ابتدا باید مفهوم تشک های آشپزخانه ضد خستگی را توضیح دهیم. آشپزخانه قسمتی از خانه می باشد که قرار است زمان زیادی را در آن بایستید و این بدان معناست که باید از کفپوش هایی راحت استفاده کنید تا هنگام راه رفتن روی آن خستگی احساس نکنید. 

    فرش هایی که به کاهش خستگی ناشی از ایستادن طولانی مدت روی پای خود کمک می کنند. بدون آن ها، شما بیشتر دچار درد پا، زانو، لگن یا کمر می شوید.

    همچنین برای شما مهم است که بدانید دو نوع تشک آشپزخانه ضد خستگی وجود دارد:

    تشک های آشپزخانه سبک ضد خستگی فقط فرش هایی با پشت لاستیکی هستند که بسیار ایمن و مطئن هستند. این کفپوش ها سبک هستند و حداقل میزان وزن یک فرش را دارند. اگرچه این نوع تشک ها خوب هستند، اما ممکن است برای افرادی که ساعت ها در آشپزخانه ایستاده اند، توصیه نشود. 

    در این دسته، به احتمال زیاد تشک های پوشیده از فوم وینیل، کفپوش های لاستیکی متصل به هم یا کفپوش های ژله ای پیدا خواهید کرد. این ها معمولاً در مقایسه با انواع دیگر کفپوش ها گران تر هستند.

    کفپوش و کناره مخصوص فضای آشپزخانه شما

    تشک های ضد خستگی سنگین برای افرادی مناسب است که زمان زیادی را در آشپزخانه ایستاده می گذرانند. ضخامت این تشک ها معمولاً 10 سانتی متر است و طوری طراحی شده اند که از فشار زیاد به پاها و پشت شما جلوگیری می کند. 

    آن ها از نظر بجلوه و ظاهری مانند دیگر تشک ها جذاب نیستند، اما از نظر کاربردی، گزینه ی مناسب تری هستند. همچنین می توانید انتظار داشته باشید که هزینه بیشتری داشته باشند زیرا آن ها به فضای آشپزخانه شما راحتی می بخشند.

    شما می توانید بهترین کفپوش ها و فرش های آشپزخانه ی خود را در تنوع رنگی و مدل بالا در سایت ما مشاهده کنید :

    جدیدترین های فرش آشپزخانه

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    تلفن پشتیبانی 09338177908 | هر روز هفته از ساعت 8 صبح الی 18 پاسخ گوی شما هستیم

    فروشگاه اینترنتی تک فرش در سال 1394 و با هدف سهولت در خرید فرش ماشینی برای مردم نازنین ایران تاسیس شد , شما با ورود به تک فرش با انبوهی از طرح و نقش فرش ماشینی رو به رو خواهید شد و به راحتی می توانید فرش مورد نظر خود را مشاهده و خریداری نمایید . تک فرش, یک شهر فرش واقعی است که بواسطه حضور در شهر کاشان ( مرکز فرش ایران ) و همکاری را برندهای بزرگی همچون فرش محتشم , فرش لیلی , فرش برنتین , فرش مشهد اردهال , فرش داریوش , قالی سرام , فرش شاهکار صفویه , فرش شاهکار آریایی , فرش سبلان و … کاملترین ویترین فرش ماشینی را داشته باشد . شاید شما قصد داشته باشید برای فضای پذیرایی منزل خود فرش کلاسیک تهیه کنید و فرش های ماشینی با طرح های اصیل ایرانی را میپسندید پس فرش 1500 شانه , فرش 1200 شانه , فرش 1000 شانه , فرش 700 شانه و فرش های 500 شانه گزینه های خوبی برای شما هستند , و یا شاید به دنیال طرح های مدرن هستید و به فرش فانتزی مدرن علاقه مند هستید , از فرش طرح ترک , فرش چهل تکه ( پچ ورک )فرش آشپزخانه , فرش کهنه نما , فرش فرانسوی , فرش پرزبلند شگی , فرش مراکشی , گلیم , و گبه در سایت تک فرش دیدن کنید و طرح مورد را نظر خود را انتخاب و خریداری نمایید و همچنین اگر قصد دارید برای اتاق فرزند دلبندتان فرشی خریداری کنید حتما سری به فرش اتاق کودک در سایت تک فرش بزنید و زیباترین طرح فرش ها را مشاهده کنید . از مزیت های مهم تک فرش می توان به : خرید مستقیم فرش از کاشان با قیمت کارخانه , ارسال رایگان به سراسر کشور, و 7 روز ضمانت بازگشت وجه در صورت نارضایتی اشاره کرد.ما در مجموعه‌ی تک فرش جهت رفاه خرید فرش، خرید اقساطی فرش را نیز به مشتریان ارائه می‌دهیم


    کلیه حقوق این سایت متعلق به تیم تک فرش می باشد.    Copyright @2006 – 2022 Takfarsh.com

    ورود | ثبت نام
    شماره موبایل خود را وارد کنید

    ورود شما به معنای پذیرش شرایط تک فرش و قوانین حریم‌خصوصی است

    برگشت
    کد تایید را وارد کنید
    کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
    ارسال مجدد کد تا دیگر
    برگشت
    رمز عبور را وارد کنید
    رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
    برگشت
    رمز عبور را وارد کنید
    رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
    برگشت
    درخواست بازیابی رمز عبور
    لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
    برگشت
    کد تایید را وارد کنید
    کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
    ارسال مجدد کد تا دیگر
    ایمیل بازیابی ارسال شد!
    لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
    تغییر رمز عبور
    یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
    تغییر رمز با موفقیت انجام شد