مجله تک فرش

چگونگی پاک کردن لکه های چایی

ممکن است که رنگ چایی روشن باشد، اما لکه هایی که از خود روی فرش، پارچه مبلی، لباس یا هر چیز دیگری به جای می گذارد، تیره رنگ است و پاک کردن آن دشوار می باشد.
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
چگونگی پاک کردن لکه های چایی
  • ممکن است که رنگ چایی روشن باشد، اما لکه هایی که از خود روی فرش، پارچه مبلی، لباس یا هر چیز دیگری به جای می گذارد، تیره رنگ است و پاک کردن آن دشوار می باشد. 

    چندین نکته و ترفند برای از بین بردن لکه قهوه ای وجود دارد ، از خیساندن تا تمیز کردن نقاط کثیف گرفته تا استفاده از صابون. با هر روشی که فکر می کنید بهترین نتیجه را می دهد شروع کنید و اگر آن روش جواب نداد ، تکنیک دیگری را امتحان کنید.

    نکته :

    بهترین راهکار برای از بین بردن لکه های چای از لباس ، تمیز کردن آن در اسرع وقت است. هرچه مدت زمان نشستن آن بیشتر باشد، برداشتن آن دشوارتر خواهد بود.

    چگونگی پاک کردن لکه های چایی

    آنچه که شما نیاز دارید

    • اسفنج یا اسکاج
    • پارچه ی سفید
    • مسواک
    • آب سرد
    • پودر لباس شویی
    • مایع پاک کننده
    • لکه پاک کن
    • سرکه
    • خمیر دندان
    • جوش شیرین

    نکته :

    بهترین راهکار برای از بین بردن لکه های چای از لباس مراقبت از آن در اسرع وقت است – هرچه مدت زمان نشستن آن برداشته شود ، برداشتن آن دشوارتر خواهد بود ، بنابراین سعی کنید بلافاصله پس از وقوع لکه را برطرف کنید.

    چگونگی پاک کردن لکه های چایی

    چگونه لکه های چای را از پارچه پاک کنیم :

    با آب سرد بشویید. سعی کنید تا آنجا که می توانید لکه را بشویید بهتر است لباس را پشت و کنید تا لکه چای را به جای عبور از سطح آن ، از سطح پارچه پاک کنید.

    چگونگی پاک کردن لکه های چایی

    در مواد شوینده مایع مالش دهید :

    مواد شوینده مایع را به آرامی به لکه بمالید. اجازه دهید مواد شوینده حداقل 5 دقیقه روی لکه چای بماند. اگر لکه کهنه یا خشک است ، روی لکه چای را با مواد شوینده بمالید و اجازه دهید پارچه به مدت 30 دقیقه در آب سرد خیس بخورد. 

    لباس را کاملاً بشویید. اگر آثار چای باقی مانده است ، مواد شوینده مایع لباسشویی را به لکه چای بمالید و به مدت 10 تا 15 دقیقه در آب گرم خیس کنید.

    چگونگی پاک کردن لکه های چایی

    جوش شیرین استفاده کنید :

    به جای آب و صابون ، تا زمانی که لکه خیس است، می توانید یک لایه ضخیم جوش شیرین را مستقیماً روی لکه بمالید. جوش شیرین، چای را جذب می کند ، رنگ قهوه ای را از پارچه از بین برده و به پودر منتقل می کند. 

    اجازه دهید یک شب بماند، سپس پودر خشک شده روی آن را خراش دهید. بیشتر لکه ها باید از بین بروند و سپس می توانید لباس را درون ماشین لباسشویی بیندازید تا مراحل تمیز کردن را به پایان برسانید. در مواد لکه پاک کن بخیسانید. 

    اگر لکه هنوز از بین نرفته است و پارچه ضخیم است، پارچه را در موادهای پاک کننده ی مخصوص، در محلول آب سرد و پاک کننده لکه های اکسید کننده خیس کنید. اگر بعد از این تلاش ها هنوز رگه هایی از لکه چای باقی مانده است ، یک ژل یا اسپری پاک کننده لکه بزنید و بگذارید پنج دقیقه بماند تا قبل از اینکه شستشوی عادی را انجام دهید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    تلفن پشتیبانی 09338177908 | هر روز هفته از ساعت 8 صبح الی 18 پاسخ گوی شما هستیم

    فروشگاه اینترنتی تک فرش در سال 1394 و با هدف سهولت در خرید فرش ماشینی برای مردم نازنین ایران تاسیس شد , شما با ورود به تک فرش با انبوهی از طرح و نقش فرش ماشینی رو به رو خواهید شد و به راحتی می توانید فرش مورد نظر خود را مشاهده و خریداری نمایید . تک فرش, یک شهر فرش واقعی است که بواسطه حضور در شهر کاشان ( مرکز فرش ایران ) و همکاری را برندهای بزرگی همچون فرش محتشم , فرش لیلی , فرش برنتین , فرش مشهد اردهال , فرش داریوش , قالی سرام , فرش شاهکار صفویه , فرش شاهکار آریایی , فرش سبلان و … کاملترین ویترین فرش ماشینی را داشته باشد . شاید شما قصد داشته باشید برای فضای پذیرایی منزل خود فرش کلاسیک تهیه کنید و فرش های ماشینی با طرح های اصیل ایرانی را میپسندید پس فرش 1500 شانه , فرش 1200 شانه , فرش 1000 شانه , فرش 700 شانه و فرش های 500 شانه گزینه های خوبی برای شما هستند , و یا شاید به دنیال طرح های مدرن هستید و به فرش فانتزی مدرن علاقه مند هستید , از فرش طرح ترک , فرش چهل تکه ( پچ ورک )فرش آشپزخانه , فرش کهنه نما , فرش فرانسوی , فرش پرزبلند شگی , فرش مراکشی , گلیم , و گبه در سایت تک فرش دیدن کنید و طرح مورد را نظر خود را انتخاب و خریداری نمایید و همچنین اگر قصد دارید برای اتاق فرزند دلبندتان فرشی خریداری کنید حتما سری به فرش اتاق کودک در سایت تک فرش بزنید و زیباترین طرح فرش ها را مشاهده کنید . از مزیت های مهم تک فرش می توان به : خرید مستقیم فرش از کاشان با قیمت کارخانه , ارسال رایگان به سراسر کشور, و 7 روز ضمانت بازگشت وجه در صورت نارضایتی اشاره کرد.ما در مجموعه‌ی تک فرش جهت رفاه خرید فرش، خرید اقساطی فرش را نیز به مشتریان ارائه می‌دهیم


    کلیه حقوق این سایت متعلق به تیم تک فرش می باشد.    Copyright @2006 – 2022 Takfarsh.com

    ورود | ثبت نام
    شماره موبایل خود را وارد کنید

    ورود شما به معنای پذیرش شرایط تک فرش و قوانین حریم‌خصوصی است

    برگشت
    کد تایید را وارد کنید
    کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
    ارسال مجدد کد تا دیگر
    برگشت
    رمز عبور را وارد کنید
    رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
    برگشت
    رمز عبور را وارد کنید
    رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
    برگشت
    درخواست بازیابی رمز عبور
    لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
    برگشت
    کد تایید را وارد کنید
    کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
    ارسال مجدد کد تا دیگر
    ایمیل بازیابی ارسال شد!
    لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
    تغییر رمز عبور
    یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
    تغییر رمز با موفقیت انجام شد