مجله تک فرش

چه رنگ دیواری به فرش بژ می آید ؟

بژ رنگی خنثی و همچنین رنگ بسیار رایجی می باشد که تناژی از نارنجی و […]

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
چه رنگ دیواری به فرش بژ می آید؟
  • بژ رنگی خنثی و همچنین رنگ بسیار رایجی می باشد که تناژی از نارنجی و زرد در این رنگ دیده می شود و این رنگ تن رنگی گرمی دارد. فرش بژ یک انتخاب معمول و رایجی برای کفپوش فضای شما می باشد، چراکه اساس و پایه ی رنگی برجسته و چشم نوازی را در خانه ی شما ایجاد می کند. 

    به عنوان یک طیف رنگی خنثی، بژ با دامنه ی متنوعی از رنگ ها مطابقت دارد، اما در این قسمت ما به دنبال متناسب ترین رنگ دیوار که به فرش های بژ بیاید، مطالبی برای شما دوستان عزیز آماده کرده ایم.

    مزایای رنگ بژ

    گرمابخش

    بژ رنگی گرم و انرژی بخشی می باشد که به خانه ی شما راحتی و انرژی خاصی می بخشد. حتی در مواقعی که شما از طیف رنگی سرد در دکوراسیون خانه ی خودتان استفاده می کنید، رنگ بژ انتخابی مناسب برای خنثی کردن حس و حال رنگ های سرد در خانه می باشد، بدون اینکه در دکورسیون داخلی خانه تداخلی ایجاد کند.

    پایه های خنثی

    به عنوان یک رنگ خنثی، فرش بژ یک پایه ی عالی را برای خانه ی شما ایجاد می کند. این رنگ، یک رنگ برجسته و بولدی نیست که زیاد نظرها را جلب خودش کند، اما یک رنگی است که به راحتی با هر رنگ پس زمینه ای در اتاق فید می شود و فضاهای خالی خانه را پر می کند. 

    به عنوان یک طیف رنگی خنثی، رنگ بژ می تواند کاربردی بسیار عالی و قوی با هر رنگی که به آن علاقه دارید، داشته باشد. رنگ بژ همچنانم رنگی کاربردی و مرتبطی می باشد که در صورت تغییر رنگ دکوراسیون، نیاز به تغییر رنگ فرش تان نخواهد بود.

    کاربردی

    برخلاف فرش های سفید و کرم، فرش های بژ انتخابی مناسب جهت پنهان کردن لکه ها و کثیفی ها هستند. به این معنی که دیگر نیازی به زیاد جاروبرقی کشیدن به اندازه ی فرش های رنگ روشن تر ندارد و حتی می توان گفت جلوه ی زیباتری دارند، چراکه لکه ها و کثیفی ها را بیشتر می پوشانند.

    بهترین رنگ دیوار متناسب با رنگ بژ

    فرش های بژ را با هر نوع پالت رنگی در خانه می توان ست کرد، زیرا از انواع رنگ های حنثی می باشد. در این قسمت چند نمونه رنگ های شیک برای دیوار مثال زده ایم که به فرش های بژ رنگ می آید که جلوه ای مدرن و به روز به فضای شما می دهد.

    خاکستری یا طوسی

    امروزه دیوار خاکستری برای طراحی های داخلی بسیار ترند و شیک هستند. طوسی، یکی دیگر از رنگ های خنثی هستند، که انتخاب مناسبی برای فرش های رنگ بژ هستند؛ به عبارت دیگر برای تغییر دادن تم رنگی اتاق دیگر لازم نیست کل اثاث خانه یا رنگ دیوارها را عوض کنید، تنها اکسسوری های روی دیوارهای طوسی را عوض کنید، رنگ جدیدی به فضای اتاق شما اضافه می شود. 

    تنوع رنگی گسترده ای از خاکستری موجود می باشد و کوچک ترین تغییر در رنگ می تواند اتاق را کاملا متفاوت کند.رنگ خاکستری گرم با تناژ صورتی باعث می شود که در اتاق احساس راحتی و آرامش بخشی وجود داشته باشد، در حالی که خاکستری سرد با تناژ بنفش یا آبی یک حس تازه تری به فضای شما می بخشد. 

    اگر می خواهید احساس کاملا خنثی در اتاق خود داشته باشید، سپس یک رنگ خاکستری را انتخاب کنید. رنگ خاکستری با فرش های بژ عالی به نظر می آید، به ویژه رنگ های طوسی خاکستری سرد. رنگ خاکستری به دلیل به روز و مد بودنش در بین مردم محبوب می باشد، به همین دلیل اگر فضایی با فرش بژ دارید، باعث می شود که شما بیشتر احساس مدرن بودن کنید بنابراین دیوار طوسی گزینه ی مناسبی می باشد.

    طوسی یک رنگ همیشگی می باشد و هنگامی که به عنوان رنگ دیوار اتاق خود انتخاب می کنید، این رنگ همیشه مد و به روز خواهد بود. امروزه رنگ های سرد در دکوراسیون داخلی بسیار شناخته شده و مشهور هستند و حس تازگی و انرژی را به خانه می بخشند. 

    با این حال، اگر می خواهید اتاقی را دنج و آرامش بخش کنید و در عین حال حسی مدرن به آن اضافه کنید، رنگ خاکستری گرم انتخاب خوبی می باشد. 

    خاکستری‌های گرم کم‌ رنگ ممکن است یک تناژ رنگی زرد داشته باشند و کمی بژ یا خاکستری به نظر برسند، در حالی که خاکستری‌های گرم تیره، رنگ قهوه‌ای در تناژ آن ها دیده می شود.

    سفید

    دیوارهای سفید در طراحی داخلی از محبوبیت بسیاری برخوردارند، و اگرچه این رنگ در ابتدا ممکن است کمی ساده به نظر برسد، اما در واقع تنوع زیادی از رنگ سفید وجود دارد که می تواند چیزهای زیاد جدیدی را برای خانه به ارمغان بیاورد. 

    اگر اتاق کوچکی دارید، فرش‌های بژ کم ‌رنگ و دیوارهای سفید روش خوبی برای بزرگ ‌تر نشان دادن فضا هستند. اما رنگ سفید می تواند در فضاهای متوسط تا بزرگ نیز عالی به نظر برسد. اگر اتاقی دارید که از نور طبیعی خوبی برخوردار است، می توانید هر رنگ سفیدی را انتخاب کنید، در حالی که اتاق هایی که کمی تاریک هستند باید از رنگ های مایل به سفید با ته رنگ گرم استفاده کنند، مانند عاجی یا کرم. مانند خاکستری، رنگ سفید به اتاق احساس مدرن و تازگی می بخشد. 

    دیوارهای سفید گرمبا فرش های بژ جلوه آرامش بیشتری خواهند داشت. اگر دوست دارید لوازم تزئینی یا اکسسوری های خانه ی خود را مرتباً عوض کنید، یا مطمئن نیستید که چه طرح رنگی در اتاق خود می خواهید، پس دیوارهای سفید با فرش های بژ، فضای خالی کاملی را ارائه می دهند.

    رنگ سفید همچنین یک انتخاب رنگی خوب برای خانه هایی است که قصد دارید در آینده اجاره دهید یا بفروشید، زیرا فرش های بژ و دیوارهای سفید بسیار روشن و خنثی هستند و مورد پسند اغلب صاحب خانه ها می باشد.

    فرش‌های بژ و دیوارهای سفید باعث می شود تا مهمان در خانه شما احساس خوشایندی داشته باشد.

    سبز

    رنگ های بژ و سبز رنگ های شگفت انگیزی هستند زیرا نشانی از طبیعت هستند. اگرچه سبز یک رنگ خنثی نیست، اما اغلب به عنوان رنگ خنثی در نظر گرفته می شود، زیرا اغلب با فضای باز و پس زمینه های طبیعی مانند درختان و طبیعت همراه است. 

    بژ همچنین رنگی است که با طبیعت مرتبط است. وقتی رنگ بژ و سبز با هم در طراحی داخلی استفاده می شوند، فضایی بسیار نشاط آور و در عین حال خنثی ایجاد می کنند. در اتاقی با فرش‌های بژ، دیوارها را با رنگ سبز رنگ کنید و از سایه‌های خنثی دیگری برای اکسسوری مبلمان استفاده کنید، مانند مبل بژ تیره با کوسن‌های سبز و میزهای کناری چوبی قهوه‌ای. 

    سبز رنگی سرد است و گرمای رنگ بژ را متعادل می کند تا حس پویایی به اتاق بدهد. این سبک دکوراسیون در اتاق نشیمن، اتاق خواب و اتاق غذاخوری به خوبی عمل می کند.

    آبی

    دیوارهای آبی را می توان با فرش های بژ در طیف گسترده ای از سبک ها برای دستیابی به ظاهری متفاوت استفاده کرد. آبی پاستلی کم رنگ یک انتخاب محبوب با فرش های بژ برای ایجاد حال و هوای تازه به خانه است. 

    رنگ‌های سرد در آبی کم‌ رنگ حس نشاط‌بخشی را به اتاق می‌بخشد، در حالی که فرش بژ راحتی را به ارمغان می‌آورد. این دو رنگ و انرژی آن ها با هم به کار می آیند و در اتاقی احساسی جدید ایجاد می کنند. 

    سایر سایه‌ های آبی نیز می‌توانند با فرش‌های بژ خوب به نظر برسند، زیرا رنگ‌های سرد آبی به تعادل ایجاد کردن در رنگ ها کمک می‌کند. آبی انتخاب خوبی برای رنگ دیوار است زیرا احساس آرامش را به اتاقی با فرش‌های بژ می‌آورد که در غیر این صورت ممکن است کسل ‌کننده باشد. 

    برای فضاهای بزرگ تر، مانند اتاق های غذاخوری رسمی، دیوارهای آبی سرمه ای با فرش های بژ را انتخاب کنید. این تضاد نور و تاریکی و همچنین گرم و خنک، ظاهری جذاب را ایجاد می کند که طیف رنگی برجسته ای ایجاد می کند. رنگ‌های آّبی تیره مانند آبی سرمه‌ای به اتاق احساس جذاب‌ تری می‌دهند، در حالی که فرش بژ کنتراست را ایجاد می‌کند و پایه ی خنثی خوبی ایجاد می‌کند به طوری که اتاق بیش از حد یا ساده و یک دست به نظر نمی‌رسد. 

    قبل از اینکه فرش مورد علاقتان را تهیه کنید، مطالعه ی این مقاله ممکن است برای شما مفید باشد. در فروشگاه تک فرش تعداد متنوعی لز فرش عای بژ موجود می باشد که انتخاب شما را بسیار آسان تر می کند.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    تلفن پشتیبانی 09338177908 | هر روز هفته از ساعت 8 صبح الی 18 پاسخ گوی شما هستیم

    فروشگاه اینترنتی تک فرش در سال 1394 و با هدف سهولت در خرید فرش ماشینی برای مردم نازنین ایران تاسیس شد , شما با ورود به تک فرش با انبوهی از طرح و نقش فرش ماشینی رو به رو خواهید شد و به راحتی می توانید فرش مورد نظر خود را مشاهده و خریداری نمایید . تک فرش, یک شهر فرش واقعی است که بواسطه حضور در شهر کاشان ( مرکز فرش ایران ) و همکاری را برندهای بزرگی همچون فرش محتشم , فرش لیلی , فرش برنتین , فرش مشهد اردهال , فرش داریوش , قالی سرام , فرش شاهکار صفویه , فرش شاهکار آریایی , فرش سبلان و … کاملترین ویترین فرش ماشینی را داشته باشد . شاید شما قصد داشته باشید برای فضای پذیرایی منزل خود فرش کلاسیک تهیه کنید و فرش های ماشینی با طرح های اصیل ایرانی را میپسندید پس فرش 1500 شانه , فرش 1200 شانه , فرش 1000 شانه , فرش 700 شانه و فرش های 500 شانه گزینه های خوبی برای شما هستند , و یا شاید به دنیال طرح های مدرن هستید و به فرش فانتزی مدرن علاقه مند هستید , از فرش طرح ترک , فرش چهل تکه ( پچ ورک )فرش آشپزخانه , فرش کهنه نما , فرش فرانسوی , فرش پرزبلند شگی , فرش مراکشی , گلیم , و گبه در سایت تک فرش دیدن کنید و طرح مورد را نظر خود را انتخاب و خریداری نمایید و همچنین اگر قصد دارید برای اتاق فرزند دلبندتان فرشی خریداری کنید حتما سری به فرش اتاق کودک در سایت تک فرش بزنید و زیباترین طرح فرش ها را مشاهده کنید . از مزیت های مهم تک فرش می توان به : خرید مستقیم فرش از کاشان با قیمت کارخانه , ارسال رایگان به سراسر کشور, و 7 روز ضمانت بازگشت وجه در صورت نارضایتی اشاره کرد.ما در مجموعه‌ی تک فرش جهت رفاه خرید فرش، خرید اقساطی فرش را نیز به مشتریان ارائه می‌دهیم


    کلیه حقوق این سایت متعلق به تیم تک فرش می باشد.    Copyright @2006 – 2022 Takfarsh.com

    ورود | ثبت نام
    شماره موبایل خود را وارد کنید

    ورود شما به معنای پذیرش شرایط تک فرش و قوانین حریم‌خصوصی است

    برگشت
    کد تایید را وارد کنید
    کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
    ارسال مجدد کد تا دیگر
    برگشت
    رمز عبور را وارد کنید
    رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
    برگشت
    رمز عبور را وارد کنید
    رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
    برگشت
    درخواست بازیابی رمز عبور
    لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
    برگشت
    کد تایید را وارد کنید
    کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
    ارسال مجدد کد تا دیگر
    ایمیل بازیابی ارسال شد!
    لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
    تغییر رمز عبور
    یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
    تغییر رمز با موفقیت انجام شد