مجله تک فرش

چند مورد از دلایلی که چرا در زندگی مان به فرش نیاز داریم.

یک فرش می تواند بطور کلی یک تغییر اساسی در خانه ایجاد کند. فرش نه تنها می تواند ظاهر و حال و هوای اتاق را تغییر دهد، بلکه دارای طیف وسیعی از مزایای کاربردی است.
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
چند مورد از دلایلی که چرا در زندگی مان به فرش نیاز داریم.
  • یک فرش می‌تواند بطور کلی یک تغییر اساسی در خانه ایجاد کند. فرش نه تنها می‌تواند ظاهر و حال و هوای اتاق را تغییر دهد، بلکه دارای طیف وسیعی از مزایای کاربردی است. از عایقی به عنوان گرم کردن خانه گرفته تا کاهش سر و صدا. 

    امروزه دیگر تمام کف خانه‌ها فرش نمی‌شوند، به این معنی که بسیاری از افرادی که به خانه جدیدی نقل مکان می‌کنند به فکر خرید فرش برای کفپوش خانه‌ی خود هستند. اگر می‌خواهید تصمیم بگیرید که یک یا دو فرش برای فضای خانه‌ی خود بخرید، به راحتی می توانید فکر کنید که این یک موضوع ساده دکوراسیون است. 

    وقتی صحبت از دکوراسیون خانه می‌شود، فرش از وسایل دیگر خانه، به صورت متنوع‌تری موجود هستند. این یک کار چند کاره است که می‌تواند سبک و استایل خانه را بهبود ببخشد. در واقع، این از سلایق اغلب ما است که هر خانه‌ای باید حداقل یک فرش داشته باشد، و ما به شما خواهیم گفت که چرا.

    مهم‌ترین دلایل ضروری بودن فرش در خانه

    اگر می‌خواهید در کفپوش خود تغییری ایجاد کنید، اما بودجه‌ی زیادی برای انجام این کار ندارید، ممکن است فقط برای قسمت‌های خاصی از خانه فرش تهیه کنید. فرش‌ها در کنار ویژگی‌های خود، مزایای زیادی نیز دارند. اما در واقع دلایل زیادی وجود دارد که چرا پهن کردن یک فرش در خانه‌ی شما می‌تواند یک ایده‌ی خوبی باشد، بنابراین مهم است که همه‌ی آن‌ها را در نظر داشته باشید تا هنگام مبله و دکوراسیون کردن فضای خود، به شما ایده‌های جدیدی بدهد.

    در اینجا چند دلیل وجود دارد که چرا هر یک از صاحبان خانه باید به فکر داشتن فرش در فضای خود باشد.

    1 : یک اتاق تاریک را روشن کنید.

    کفپوش‌های چوبی تیره یا لمینت یکی از لوازم اصلی زیبا و محبوب برای خانه‌های امروزی است. با این حال، آن‌ها می‌توانند نور زیادی را به برخی فضاها، به ویژه راهروهای بدون پنجره وارد کنند. فرش‌های کناره با رنگ‌های روشن‌تر، تاریکی و تیرگی این نوع کف پوش‌ها را از بین می‌برند تا بهترین جلوه را به شما ارائه دهند. 

    قالیچه‌های طرح‌دار سنتی مجموعه ی ما، طرح های عالی هستند جهت پوشاندن هرنوع لکه و ذرات کثیفی روی فرش. در اتاق‌هایی با دیوارها و مبلمان تیره، می‌توانید یک فرش بزرگ با رنگ‌های روشن قرار دهید. 

    برای مثال فرش‌هایی با الگوی هندسی ساده اما چشم نوازی موجود هستند که در سایت‌های ما می‌توانید نمونه‌های آن‌ها را مشاهده کنید. یکی از مزایای مهم فرش‌ها این است که همه کاره هستند. 

    می توانید آن‌ها را از اتاق، به اتاق‌های مختلف جابه‌جا کنید و حتی هنگام جابه‌جایی منزلتان آن‌ها را با خود جابه‌جا کنید! اگر عاشق تغییر مکرر دکوراسیون خود هستید، آن‌ها عالی هستند و به شما این امکان را می‌دهند تا با هر نوع دکوراسیونی که دوست دارید ترکیب کنید.

    2 : تغییر تم رنگ

    فرش‌ها روشی آسان برای ایجاد سطحی نرم و مجلل در زیر پای شما هستند. فرش‌ها می‌توانند کارهای مختلفی را در یک اتاق انجام دهند. آن‌ها می‌توانند اتاق را به قسمت‌های مختلف تقسیم کنند، یک تم خاصی به اتاق بدهند، مجدداً قرار بگیرند یا به طور کامل حذف شوند، و به دلخواه با فرش‌های دیگر عوض شوند. شما می‌توانید هر تغییری که می‌خواهید با آن‌ها ایجاد کنید. 

    خوب است که بتوانید سبک کفپوش خود را به سادگی با پهن کردن یک فرش متفاوت، تغییر دهید. از یک فرش مورد علاقه به عنوان اساس طرح رنگ در یک اتاق استفاده کنید. از طرف دیگر، اگر بعد از قرار دادن مبلمان خود آن را اضافه کنید، می‌توانید از فرش برای برجسته کردن رنگ‌های موجود خود استفاده کنید.

    3 : دکوراسیون فضای خود را زیباتر کنید.

    مردم معمولا فرش را روشی کاربردی جهت زیباتر نشان دادن دکوراسیون منزل خود می‌دانند و این روش مناسبی می‌باشد، زیرا فرش‌ها تقریباً در هر رنگ، طرح، جنس و شکلی که تصور کنید موجود می‌باشند. یک فرش رنگ روشن می‌تواند کاربرد عالی در خانه داشته باشد. 

    در حالیکه یک فرش طرح دار یا سنتی نیز می‌تواند مکمل خوبی برای دکوراسیون یک اتاق باشد. همچنین ممکن است بخواهید یک فرش تیره را روی یک کف روشن قرار دهید و بالعکس. فرش‌ها گرمی و انرژی خاصی به اتاق می‌دهند و برای تزئین و دکوراسیون اتاق لازم هستند. 

    فرش‌ها راهی مطمئن برای افزودن رنگ و بافت به هر اتاقی هستند. یک فرش هندسی و مدرن برای ایجاد یک جلوه‌ی بصری کامل، کافی است و جلوه‌ی مبلمان را بیشتر به نمایش می‌گذارد. یک فرش قدیمی و گرانبها حس و حال خاصی ایجاد می‌کند که می‌تواند با رنگ ملایم روی دیوار یا چاپ روی پرده‌ها و منسوجات خانه بیشتر نشان داده شوند.

    4 : افزایش ایمنی

    فرش می‌تواند به کاهش خطر آسیب ناشی از سر خوردن در داخل خانه کمک کند. اگر خانه‌ی شما راهروی طولانی دارد و فرزندان خردسالی با شما زندگی می‌کنند، پهن کردن یک کناره به آنجا می‌تواند به جلوگیری از صدمات احتمالی کمک کند. 

    به همین ترتیب، اگر متوجه شدید که بخشی از کف شما پس از تمیز کردن لغزنده می‌شود، ممکن است برای جلوگیری از خطرات لغزش، فرش را روی آن قسمت قرار دهید. در صورت لزوم حتما ترمزگیر یا پد را زیر فرش‌ها قرار دهید تا در جای خود محکم بمانند. همچنین می‌توانید یک پادری حمام برای جذب آب و جلوگیری از سر خوردن جلوی درب حمام اضافه کنید.

    5 : پوشاندن عیوب

    اگر کف خانه‌ی شما مشکل دارد، مثلاً کاشی‌های ترک خورده، یک راه حل سریع برای مخفی کردن آن با استفاده از فرش است. در حالت ایده آل، این فرش‌ها به خوبی به دکوراسیون داخلی هماهنگ می‌شوند و با مبلمان اتاق ترکیب می‌شوند. 

    یک لکه‌ی اتفاقی یا نقص کوچکی روی کفپوش می‌تواند دلیل خوبی برای پوشاندن آن قسمت از کف شما با فرش باشد. با این حال، اگر بخشی از طبقه‌ی شما آسیب دیده است، می‌توانید با فرش عیوب آن را بپوشانید و به این صورت، خطرات زمین خوردن در سطح زمین کمتر می‌شود. 

    فرش‌ها می‌توانند اتاق‌هایی را که دیوار مشخصی ندارند، جدا کرده و با قرار دادن فرش، قسمت‌های مختلف خانه را مشخص کنید. فرش‌ها تقریباً در هر اندازه، رنگ، طرح و موادی که ممکن است تصور شود موجود می‌باشند. 

    فروشگاه اینترتی تک فرش، پیدا کردن فرش به عنوان کانون برجسته‌ی خانه را برای شما آسان می‌کند و می‌توانید از آن برای ست کردن طرح‌های رنگی خانه‌ی خود استفاده کنید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    تلفن پشتیبانی 09338177908 | هر روز هفته از ساعت 8 صبح الی 18 پاسخ گوی شما هستیم

    فروشگاه اینترنتی تک فرش در سال 1394 و با هدف سهولت در خرید فرش ماشینی برای مردم نازنین ایران تاسیس شد , شما با ورود به تک فرش با انبوهی از طرح و نقش فرش ماشینی رو به رو خواهید شد و به راحتی می توانید فرش مورد نظر خود را مشاهده و خریداری نمایید . تک فرش, یک شهر فرش واقعی است که بواسطه حضور در شهر کاشان ( مرکز فرش ایران ) و همکاری را برندهای بزرگی همچون فرش محتشم , فرش لیلی , فرش برنتین , فرش مشهد اردهال , فرش داریوش , قالی سرام , فرش شاهکار صفویه , فرش شاهکار آریایی , فرش سبلان و … کاملترین ویترین فرش ماشینی را داشته باشد . شاید شما قصد داشته باشید برای فضای پذیرایی منزل خود فرش کلاسیک تهیه کنید و فرش های ماشینی با طرح های اصیل ایرانی را میپسندید پس فرش 1500 شانه , فرش 1200 شانه , فرش 1000 شانه , فرش 700 شانه و فرش های 500 شانه گزینه های خوبی برای شما هستند , و یا شاید به دنیال طرح های مدرن هستید و به فرش فانتزی مدرن علاقه مند هستید , از فرش طرح ترک , فرش چهل تکه ( پچ ورک )فرش آشپزخانه , فرش کهنه نما , فرش فرانسوی , فرش پرزبلند شگی , فرش مراکشی , گلیم , و گبه در سایت تک فرش دیدن کنید و طرح مورد را نظر خود را انتخاب و خریداری نمایید و همچنین اگر قصد دارید برای اتاق فرزند دلبندتان فرشی خریداری کنید حتما سری به فرش اتاق کودک در سایت تک فرش بزنید و زیباترین طرح فرش ها را مشاهده کنید . از مزیت های مهم تک فرش می توان به : خرید مستقیم فرش از کاشان با قیمت کارخانه , ارسال رایگان به سراسر کشور, و 7 روز ضمانت بازگشت وجه در صورت نارضایتی اشاره کرد.ما در مجموعه‌ی تک فرش جهت رفاه خرید فرش، خرید اقساطی فرش را نیز به مشتریان ارائه می‌دهیم


    کلیه حقوق این سایت متعلق به تیم تک فرش می باشد.    Copyright @2006 – 2022 Takfarsh.com

    ورود | ثبت نام
    شماره موبایل خود را وارد کنید

    ورود شما به معنای پذیرش شرایط تک فرش و قوانین حریم‌خصوصی است

    برگشت
    کد تایید را وارد کنید
    کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
    ارسال مجدد کد تا دیگر
    برگشت
    رمز عبور را وارد کنید
    رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
    برگشت
    رمز عبور را وارد کنید
    رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
    برگشت
    درخواست بازیابی رمز عبور
    لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
    برگشت
    کد تایید را وارد کنید
    کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
    ارسال مجدد کد تا دیگر
    ایمیل بازیابی ارسال شد!
    لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
    تغییر رمز عبور
    یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
    تغییر رمز با موفقیت انجام شد