مجله تک فرش

12 ایده فرش اتاق نشیمن که همه چیز را تغییر می دهد

امیدوارم محصولاتی که ما به شما پیشنهاد می کنیم را دوست داشته باشید. ما همیشه […]

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
12 ایده فرش اتاق نشیمن که همه چیز را تغییر می دهد
  • امیدوارم محصولاتی که ما به شما پیشنهاد می کنیم را دوست داشته باشید. ما همیشه بهترین و آسان ترین روش ها را برای بهبود دکوراسیون اتاق نشیمن به شما پیشنهاد می کنیم. اگر فقط می توانید یک مورد رد دکوراسیون خود اضافه کنید تا تاثیر زیادی در فضای خود داشته باشید، فرش انتخاب بسیار خوبی است. 

    انتخاب درست فرش اتاق نشیمن می تواند تمام رنگ های برجسته و غالب خانه ی شما را به هم نزدیک تر کند، به تم رنگی خنثی فضای خود، یک نقشه و طرحی اضافه کند تا خانه ی شما از یکدستی در بیاید.

    5 نکته برای انتخاب فرش جدید اتاق نشیمن :

    اندازه : مطمئن شوید که فرش شما اندازه ی مناسبی برای اتاق شما دارد.

    رنگ : فرش جدید شما اگر حداقل دو رنگ برجسته را داشته باشد بهترین ظاهر را خواهد داشت.

    راحتی : فرشی را که دوست دارید انتخاب کنید، اما این نیز مهم است که زیر پا احساس خوبی داشته باشد.

    مراقبت : تمیز کردن و نگهداری هر فرشی را که در نظر دارید بررسی کنید.

    سبک : تقریباً امروزه همه ی سبک ‌های فرش ها خنثی و ساده هستند

    رنگ : مهم ‌تر از طرح است.

    هنگامی که فرش جدیدی برای اتاق پذیرایی خود انتخاب می کنید، با اندازه گیری دقیق اطمینان حاصل کنید که متناسب با محل نشستن شما باشد. اکثر طراحان فرشی را پیشنهاد می‌کنند که به اندازه ی کافی فرش بزرگ باشد تا یک قسمتی که در آنجا مینشینند را بپوشاند، پایه‌های جلویی مبل و صندلی‌ ها روی فرش قرار گیرد تا فضا را تثبیت کند. 

    طرح ‌های فرش به اندازه ای متنوع هستند که می‌توانید آن‌ها را که دوست دارید با هر سبک دکوری ترکیب کنید، به شرطی که رنگ آن مناسب باشد. در اینجا 12 ایده ی شیک فرش اتاق نشیمن برای ایده دادن به شما آورده شده است

    انرژی بیشتری با فرش های گرمسیری به خانه ی خود اضافه کنید. اگر به سبک های مناطق گرمسیری مثل عشایری علاقه ی بیشتری دارید، یک فرش رنگ برجسته می تواند انتخاب مناسبی باشد. رنگ های زنده و نقشه های بزرگ ممکن است کمی برای مبلمان و اتاق بزرگ باشد. بنابراین سعی کنید مناسب ترین تناژ رنگی راد به عنوان کفپوش انتخاب کنید.

    از فرش برای ایجاد هماهنگی بیشتر بین اتاق غذاخوری و پذیرایی استفاده کنید.

    اغلب ما از خانه هایی با فضاهای باز خوشمان می آید که قسمت غذاخوری و پذیرایی را باهم ترکیب می کند تا یک محیط آرامی را ایجاد کند. انتخاب فرش مناسب برای قسمت غذاخوری یک محیطی منحصر به فردی را خلق می کند. 

    رنگ یکی از آسان ترین روش ها جهت گره زدن قسمت های مختلف خانه به یکدیگر است؛ همچنین انتخاب رنگ مشترک در نقشه و طرح های متفاوت برای فرش های خانه تان بسیار زیبا می باشد.

    فرش های طبیعی و دستبافت انتخابی مناسب

    فرش های دستباف جلوه‌ی منحصر به فردی در هر اتاق نشیمن می دهد. شما به راحتی می توانید طرح رنگ خود را مانند یک قالیچه ای مانند این تهیه کنید، یا آن را به عنوان یک وسیله ای برجسته‌ تر به اتاق نشیمن خود اضافه کنید.

    طیفی از رنگ طلایی را به اتاق نشیمن خود اضافه کنید.

    ما هرگز از رنگ طلایی برای فرش های خود، خسته نمی‌شویم. اگر می‌خواهید بدون جایگزین کردن تمام دکورهای کوچک خود، رنگ طلایی به آن اضافه کنید، این انتخابی مناسب شماست. ترکیب ملیحی از رنگ‌های طلایی و خاکستری می تواند ترکیبی شگفت‌انگیزی برای تهیه‌ی فرش‌هایتان باشد.

    فرش سنتی با نقشه‌های معاصر

    یک اتاق نشیمن که فقط به یک سبک تزئین شده است، در طول زمان می تواند قدیمی و خسته کننده به نظر برسد. یک راه آسان برای طراحی با سبکی که همیشه می‌خواهید مد و به روز باشد، انتخاب دکوری با حال و هوای مدرن است. 

    بله، شما حتی می توانید این کار را زمانی که در حال تزئین یک اتاق سنتی هستید انجام دهید. تغییرات ظریف از سبک اصلی شما می تواند اتاق نشیمن شما را جذاب تر کند.

    یک اتاق نشیمن را با یک فرش سیاه و سفید زیباتر کنید.

    منتظر سورپرایزهای کوچک تزئینی مانند فرش های سیاه و سفید مجموعه‌ی تک فرش باشید. هنگامی که می خواهید بدون افزودن رنگ بیشتر به فضای خود درام بیشتری ببخشید و فضا را دراماتیک تر کنید، مشکی یک انتخاب جسورانه است که می تواند به عنوان یک رنگ خنثی استفاده شود (مخصوصاً در سبک های روستایی).

    منبع : https://www.mymove.com/home-inspiration/living-room/living-room-rug/

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    تلفن پشتیبانی 09338177908 | هر روز هفته از ساعت 8 صبح الی 18 پاسخ گوی شما هستیم

    فروشگاه اینترنتی تک فرش در سال 1394 و با هدف سهولت در خرید فرش ماشینی برای مردم نازنین ایران تاسیس شد , شما با ورود به تک فرش با انبوهی از طرح و نقش فرش ماشینی رو به رو خواهید شد و به راحتی می توانید فرش مورد نظر خود را مشاهده و خریداری نمایید . تک فرش, یک شهر فرش واقعی است که بواسطه حضور در شهر کاشان ( مرکز فرش ایران ) و همکاری را برندهای بزرگی همچون فرش محتشم , فرش لیلی , فرش برنتین , فرش مشهد اردهال , فرش داریوش , قالی سرام , فرش شاهکار صفویه , فرش شاهکار آریایی , فرش سبلان و … کاملترین ویترین فرش ماشینی را داشته باشد . شاید شما قصد داشته باشید برای فضای پذیرایی منزل خود فرش کلاسیک تهیه کنید و فرش های ماشینی با طرح های اصیل ایرانی را میپسندید پس فرش 1500 شانه , فرش 1200 شانه , فرش 1000 شانه , فرش 700 شانه و فرش های 500 شانه گزینه های خوبی برای شما هستند , و یا شاید به دنیال طرح های مدرن هستید و به فرش فانتزی مدرن علاقه مند هستید , از فرش طرح ترک , فرش چهل تکه ( پچ ورک )فرش آشپزخانه , فرش کهنه نما , فرش فرانسوی , فرش پرزبلند شگی , فرش مراکشی , گلیم , و گبه در سایت تک فرش دیدن کنید و طرح مورد را نظر خود را انتخاب و خریداری نمایید و همچنین اگر قصد دارید برای اتاق فرزند دلبندتان فرشی خریداری کنید حتما سری به فرش اتاق کودک در سایت تک فرش بزنید و زیباترین طرح فرش ها را مشاهده کنید . از مزیت های مهم تک فرش می توان به : خرید مستقیم فرش از کاشان با قیمت کارخانه , ارسال رایگان به سراسر کشور, و 7 روز ضمانت بازگشت وجه در صورت نارضایتی اشاره کرد.ما در مجموعه‌ی تک فرش جهت رفاه خرید فرش، خرید اقساطی فرش را نیز به مشتریان ارائه می‌دهیم


    کلیه حقوق این سایت متعلق به تیم تک فرش می باشد.    Copyright @2006 – 2022 Takfarsh.com

    ورود | ثبت نام
    شماره موبایل خود را وارد کنید

    ورود شما به معنای پذیرش شرایط تک فرش و قوانین حریم‌خصوصی است

    برگشت
    کد تایید را وارد کنید
    کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
    ارسال مجدد کد تا دیگر
    برگشت
    رمز عبور را وارد کنید
    رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
    برگشت
    رمز عبور را وارد کنید
    رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
    برگشت
    درخواست بازیابی رمز عبور
    لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
    برگشت
    کد تایید را وارد کنید
    کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
    ارسال مجدد کد تا دیگر
    ایمیل بازیابی ارسال شد!
    لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
    تغییر رمز عبور
    یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
    تغییر رمز با موفقیت انجام شد