مجله تک فرش

چرا به فرش نیاز داریم؟

فرش‌ها عنصر اصلی هر دکوراسیونی هستند. فرش نه تنها می‌تواند ظاهر و حال و هوای […]

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
  • فرش‌ها عنصر اصلی هر دکوراسیونی هستند. فرش نه تنها می‌تواند ظاهر و حال و هوای اتاق را تغییر دهد، بلکه دارای مزایای دیگری از گرم کردن فضا گرفته تا کم کردن سر و صدا هم هست.

    امروزه خانه‌ها در هنگام فروش فرش نمی شوند، این بدان معناست که بسیاری از افرادی که به خانه جدیدی نقل مکان می کنند به خرید فرش برای کف خانه خود فکر می‌کنند. وقتی صحبت از دکوراسیون منزل به میان می‌آید، فرش‌ها همیشه می‌درخشند. فرش‌ها به شکل نامحسوسی فضای خانه را شیک‌تر و زنده‌تر می‌کند. ما باور داریم که فرش در هر خانه‌ای نیاز است.

    اگر سعی دارید کفپوش خود را تغییر دهید، اما بودجه زیادی ندارید، به خرید فرش جدید فکر کنید. فرش‌ها مزایای خاص خود را دارند. دلایل زیادی برای استفاده از فرش در دکوراسیون خانه وجود دارد. در اینجا به بیست دلیل از مهم‌ترین دلایل آن اشاره می‌کنیم. با ما همراه باشید.

    روشن کردن اتاق تاریک

    تخته‌های چوبی یا لمینت تیره، یکی از اجزای اصلی دکوراسیون‌های معاصر هستند و به دلیل رنگ تیره‌شان، بودنشان فضا را تیره‌تر نشان می‌دهد.

    فرش‌های با رنگ روشن‌تر به این فضاها جان می‌دهند. یک فرش سنتی طرح دار مانند این فرش، هم فضا را روشن‌تر می‌کند و هم گرد و خاک را نشان نمی‌دهد.

    در اتاقی با دیوارها و مبلمان تیره، یک فرش بزرگ با رنگ‌های روشن پهن کنید. این فرش دارای رگه‌های نارنجی شاد و یک الگوی هندسی ساده اما چشم نواز است. یک فرش روشن را در کنار فرش تیره بگذارید تا فضا را شیک‌تر کند.

    از مزایای مهم فرش‌ها این است که کاربردهای زیادی دارند. می توانید آن‌ها را از اتاق به اتاق های مختلف منتقل کنید و حتی هنگام اسباب‌کشی آن‌ها را با خود ببرید. اگر هم از آن دسته هستید که دوست دارید هر چند وقت یکبار دکوراسیونتان را تغییر بدهید، یادتان باشد تغییر فرش تاثیر به سزایی در تغییر دکور دارد.

    تغییر تم رنگی

    فرش‌ها فضایی گرم و آرامش‌بخش را ایجاد می‌کنند. یک فرش می‌تواند کاربردهای مختلفی در یک اتاق داشته باشد. آن‌ها می‌توانند اتاق را به بخش‌های مختلف تقسیم کنند، نقطه کانونی ایجاد کنند و در کنار فرش‌های دیگر تم خاصی به اتاق‌تان بدهد.

    فرش‌ها قدرت بازی زیادی دارند و به راحتی می‌توانید با کمک آن‌ها، جانی تازه به فضا بدهید. از فرش مورد علاقه‌تان برای فضاسازی اتاق استفاده کنید. از طرفی دیگر، برای جداسازی مبلمان و هماهنگ کردن تم رنگی فضا هم می‌توانید از فرش‌ها کمک بگیرید.

     

    یک فرش توانایی افزودن (یا تغییر) تم رنگی در رنگ بندی یک اتاق را دارد. تغییر حال و هوای اتاق شما می تواند به سادگی تعویض فرش خانه‌تان باشد. دو سبک مختلف برای اتاق نشیمن خود در نظر بگیرید: یکی برای تابستان و دیگری برای زمستان.

    دکوراسیون خود را بهبود ببخشید

    یکی از معمول‌ترین روش‌های بهتر کردن فضا داخل خانه، تغییر فرش است. دلیل خوبی هم پشت این قضیه وجود دارد. فرش ها تقریباً در هر رنگ، طرح و شکلی که تصور کنید وجود دارند.

    یک فرش با رنگ روشن می‌تواند به دیزاین خانه شما حس قدرت ببخشد. فرش‌های طرح دار خنثی یا سنتی مکمل باقی وسایل اتاق هستند. این نکته را هم از یاد نبرید تا فرش تیره را روی یک سطح روشن قرار دهید یا برعکس تا تضاد ایجاد کنید.

     فرش‌ها راهی مطمئن برای افزودن رنگ و لعاب به هر اتاقی هستند. یک فرش می‌تواند حال و هوای اتاق را تعیین کند، به خانه گرما بدهد و به تغییر دکوراسیون کمک کند.

    یک فرش مدرن به به تنهایی فضایی مدرن ایجاد می‌کند و نیازی به استفاده از اکسسوری‌های بزرگ دیگر نیست. یک فرش آنتیک و گرانبها حس لوکس بودن ایجاد می‌کند که زیباییش در کنار اکسسوری‌های با تم مرتبط دو چندان می‌شود.

    خوشامد گویانه

    فضای بین ورودی اصلی خانه و فضای نشیمن، همیشه یکی از سخت‌ترین بخش‌های خانه برای دیزاین بوده است. می‌توانید از فرش‌ها برای دیزاین این بخش استفاده کنید. البته انتخاب فرش هم مشکلات خود را دارد. باید با توجه به فضای خانه فرشی مناسب از نظر جنس و رنگ را انتخاب کنید.

    فرش این منطقه بسیار اهمیت دارد. زیرا دم در ورودی است و ممکن است یکی از اعضای خانه با کفش گلی روی آن بیاید، یا کودکی بستنیش را روی آن بریزد. شاید هم در روزی بارانی، که با عجله به خانه برمی‌گردید تا کیف پول‌تان را بردارید، با کفشی خیس روی آن بروید. به همین دلیل هم باید به درستی انتخاب شود. یادتان نرود که فرش‌های ورودی راهی عالی برای خوشامد گویی به مهمانان هم است.

     معمولا در آپارتمان‌ها اجازه نمی‌دهند که کسی پادری دم در خود بگذارد، اما شما می‌توانید در بخش درونی ورودی خانه، قالیچه‌ای با نوشته‌ی “خوش آمدید” پهن کنید و به این صورت به مهمانانتان خوشامد بگویید.

     

    افزایش ایمنی

    آیا از آن دسته هستید که وقتی کودکتان مشغول بدو بدو و بازی می‌شود، نگران امنیتش می‌شوید؟ یادتان باشد که فرش‌ها گزینه‌ی مناسبی برای محافظت از سر، زانوها و دست‌های ظریف کودکتان هستند و از آسیب دیدن آن‌ها جلوگیری می‌کند.

    فرش‌ها برای محافظت از ما، کاهش خطر لیزخوردگی و به حداقل رساندن صدمات هنگام افتادن گزینه‌ای ایده آل هستند. این ویژگی برای خانواده‌هایی که بچه کوچک یا فرد مسنی در خانواده دارند، بسیار حائز اهمیت هست.

    فرش‌ها می‌تواند به کاهش خطر صدمات ناشی از سر خوردن کمک کنند. اگر خانه شما راهرو طولانی دارد و فرزند کوچکی هم در خانه دارید، حتما راهروتان را فرش کنید. اگر هم حس می‌کنید در بخشی از خانه احتمال لیز خوردن و آسیب دیدن بیشتر است، در آن بخش فرش پهن کنید.

    در صورت لزوم، محافظ‌هایی را در زیر فرش قرار دهید تا محکم در جای خود قرار گیرند و ثابت بمانند. برای جلوگیری از لیز خوردن بعد از حمام هم می‌توانید قالیچه‌ای جلوی در حمام قرار دهید.

    پوشاندن ایرادات خانه

    اگر کفپوش شما دچار مشکل شده مثلا اگر سرامیک‌های کف خانه ترک خورده‌اند، یک راه حل سریع این است که آن را با استفاده از فرش بپوشانید. در حالت کلی، این فرش‌ها به خوبی با بقیه وسایل و اکسسوری‌های خانه هماهنگ می‌شوند و فضای دلپذیری بوجود می‌آورد و بعدا هم اگر جابجا شدید، می‌توانید فرش‌ها را با خود ببرید.

    یک لکه ناخوشایند یا جای شکستگی روی کف زمین، زیبایی فضا را می‌گیرد و بهتر است با فرش پوشانده شود. اگر آن شکستگی خیلی واضح و خطرساز بود، آن را صرفا با فرش نپوشانید و سعی در برطرف کردن مشکل کنید. اما اگر این امر محقق نشد، حتما فرش را در آن نقطه فیکس کنید.

    استفاده از فرش یک راه عالی برای پنهان کردن این نواقص و ایرادات کفپوش شما است.

    پیوند اتاق‌ها

    بسیاری از مردم فرش را “مکمل پایانی” اتاق می‌دانند. اما به یاد داشته باشید، فرش‌ها می‌توانند یک پالت رنگی خوب را برای شروع به شما ارائه دهند. آن‌ها می‌توانند فضاهای مختلف مانند ناهارخوری، پذیرایی، اتاق خواب و… را جداسازی کنند.

    آن‌ها می‌توانند اتاق‌هایی را که هیچ دیوار مشخصی ندارند را جدا کرده و فضاسازی کند.

    فرش ها یک لایه بصری اضافی ایجاد می‌کنند و اتاق‌ها را از فضایی سرد و خسته کننده به فضایی گرم و رنگارنگ تبدیل می‌کنند.

    فرش ها تقریباً در هر اندازه، رنگ، الگو و شکلی که فکرش را بکنید در بازار موجودند. همین امر فرش را به نقطه کانونی خوبی مبدل می‌کند. فرش‌ها بیشتر از هر اکسسوری و آثار هنری دیگری، به فضاسازی کمک می‌کنند.

    تمیز کردن آسان‌تر

    آیا فرزندان‌تان کف خانه را کثیف کرده‌اند و سگ‌تان هم تصمیم گرفته عروسکش را در کف خانه تکه تکه کند؟ اگر فرش نداشته باشید، باید جارو، تشت آب، کیسه زباله و طی را ردیف کنید تا آن‌جا را تمیز کنید. اگر فرش داشته باشید تنها کاری که باید انجام دهید این است که جارو برقیتان را بیرون بیاورید و سر و ته قضیه با جارو کشیدن هم میاید.

    تمیز کردن فرش به راحتی مقدور است. جارو کشی منظم و در حدود یک بار در هفته، به راحتی گرد و غبار را از روی سطح فرش‌تان از بین می‌برد. اما بد نیست که گاها اگر هوا خوب بود، فرشتان را بیرون پهن کنید تا آفتاب بخورد.

    اگر چیزی روی فرش ریخت، بلافاصله لکه را پاک کنید. از یک پارچه برای جذب مایعاتی که روی فرش ریخته است استفاده کنید. برای از بین بردن لکه، توصیه می‌شود از مواد شوینده مناسب استفاده کنید.

    فرش‌های کوچک زیبایی خاصی دارند و فضا را شیک می‌کنند اما جنبه محافظتی زیادی ندارند. برای محافظت از کفپوش‌ها به یک فرش بزرگتر نیاز دارید. فرش‌ها را در مناطق پر رفت و آمد مانند اتاق نشیمن یا در مناطقی که بچه‌ها در آن بازی می‌کنند و غذا می‌خورند، قرار دهید. از پد محافظ فرش هم برای ثابت نگهداشتن فرش استفاده کنید.

    حفاظت از کفپوش چوبی

    کفپوش‌های چوبی بسیار محبوب اما گران قیمتند. اهمیت محافظت از کفپوش‌ها در مناطق پر رفت و آمد، مانند میز ناهار خوری که پایه صندلی روی آن کشیده می‌شود، بیشتر هم هست. وجود فرش به کاهش ساییدگی این کفپوش‌ها کمک می‌کند.

    کفپوش‌های چوبی در راهروها، ورودی‌ها و بخش‌های پر رفت و آمد زودتر پوسیده و ساییده می‌شوند. در این بخش‌ها از فرش استفاده کنید تا خط و خشی روی کفپوش نیفتد.

    لایه بندی

    آیا می‌خواهید فرشی نفیس و گران قیمت در پذیراییتان پهن کنید اما بودجه کافی را ندارید؟ اینجاست که لایه بندی فرش‌ها می‌تواند به کمک شما بیاید! یک فرش با رنگ خنثی در اندازه مناسب اتاق خود پیدا کنید و سپس فرش مورد علاقه و نفیستان را که در ابعاد کوچکتر تهیه‌اش کردید، در بالای آن قرار دهید. اینطوری با هزینه‌ کم دیزاین دلخواهتان را دارید.

    لایه بندی یکی از راه مقرون به صرفه دکوراسیون منزل است. شما حتی می‌توانید با کمک این روش یک الگو و رنگبندی جدید به فضای خانه خود اضافه کنید!

    گاهی اوقات یک فرش کافی نیست. با این حال، اگر یک فرش کوچک را در کنار یک فرش بزرگ‌تر قرار دهید، ممکن است ظاهر زیبایی پیدا نکند. بنابراین اندازه فرش‌ها را متناسب با یکدیگر انتخاب کنید.

     

    کنترل صدا

    گاهی اوقات فرزندانتان سر و صدای زیادی دارند. اگر کفپوش چوبی دارید باید بگویم که متاسفیم! خوشبختانه، فرش‌ها می‌توانند معجزه کنند و میزان پخش صدا را کنترل کنند.

     

    هیچ‌کسی از داشتن اتاق بزرگ بدش نمیاید اما هرچه اتاق بزرگتر باشد، پتانسیلش برای پخش صدا بالاتر می‌رود و آرامش را از خواب شما می‌گیرد. اگر کف خانه‌تان سرامیک یا کفپوش باشد احتمالا متوجه شده‌اید که صدا چقدر راحت انتقال می‌یابد. پهن کردن فرش در چنین شرایطی به کاهش پخش صدا کمک می‌کند.

    یک دست‌سازی فضا

    بسیاری از مردم به طور شهودی می‌دانند که فرش‌ها به یکدست سازی فضا کمک می‌کنند، اما اکثرا دلیل و چرایی آن را نمی‌دانند. خب دلایل متفاوتی وجود دارد.

    فرش‌های متناسب با مبلمان و سایر اکسسوری‌ها فضا را یکدست می‌کنند.همین موضوع هم باعث بهتر و راحت‌تر به نظر رسیدن خانه می‌شود. به عنوان مثال، یک فرش مناسب اتاق نشیمن فرشیست که کل مبلمان اصلی (مبل، صندلی، میز وسط و غیره) روی فرش قرار بگیرند و یا حداقل پایه‌شان روی فرش قرار بگیرد.

    بدون فرش، فضا حس خالی و ناقص بودن دارد و نظمی که باید داشته باشد، ندارد.

    دلیل دوم این است که فرش‌ها به جذب انرژی زمین کمک می‌کنند. اگر از فنگ شویی اعتقاد دارید، باید بدانید یک فرش اضطراب موجود در فضا را کم می‌کند و آرامش را به ارمغان می‌آورد.

    ارمغان هنر

    فرش‌های معاصر شبیه نقاشی هستند و هیچ محدودیتی برای آنچه یک طراح فرش خلق می‌کند، وجود ندارد.

    فرش ها به معنای واقعی کلمه یک اثر هنری هستند. یک فرش با طرحی جسورانه می‌تواند به یک نقطه کانونی برای دکوراسیون اتاق تبدیل شود. فرش مناسب تمامی المان‌های یک اتاق را به هم وصل می‌کند.

     

    فرش‌ها عناصر زیبایی هستند و می‌توان از آن‌ها به صورت تابلو فرش بر روی دیوار استفاده کرد که بسیار فوق العاده است زیرا با هزینه‌ای نه چندان زیاد، فضای لوکس و هنرمندانه‌ای در خانه خود خلق می‌کنید. حتی می‌توانید از فرشی با رنگ متضاد با دیوار استفاده کنید تا زیبایی فضا دو چندان شود!

    گرما

    وجود فرش در اتاق گرما بخش است. یک فرش را در کنار تخت خود پهن کنید تا صج‌ها زمانی که از خواب بیدار می‌شوید، گرما و حس خوبی که به شما می‌دهد را حس کنید. پا گذاشتن روی زمین سفت آن هم در فصل‌های سرد سال اصلا خوشایند نیست. پس حتما در این فصول فرشی در کنار تختتان پهن کنید.

     

    برای جلوگیری از لغزیدن و افتادن خود یا کودکتان، از محافظ فرش استفاده کنید!

    فرش‌ها علاوه بر نرمتر بودن، گرم‌تر از کفپوش‌های سخت نیز هستند. در واقع این فرش‌ها عایقند و برای فضاهای سردتر بهترین انتخابند.

     

    به خصوص اگر کفپوش‌هایی از جنس چوب سخت، بتن یا سرامیک دارید، می‌توانید با کمک فرش‌های آرامش را مهمان خانه‌تان کنید.

    نقطه کانونی

    هر خانه بدون فرش بسیار بی‌نظم به نظر می‌رسد. فرش‌ها نقطه‌ی کانونی محیطند. چه در اتاق خواب و چه در بخش ناهارخوری، این فرش‌ها هستند که به فضا جان می‌دهند. یک فرش نقطه کانونی یک اتاق را تغییر می‌دهد و فضاسازی می‌کند و در نهایت هم خانه را به محیطی دنج‌تر و راحت‌تر می‌کند.

     

    فرش ها اتاق را به هم متصل و منسجم نشان می‌دهند. در اتاق‌های نشیمن از فرشی استفاده کنید که آنقدر بزرگ باشد که زیر پایه جلویی مبلمان شما قرار بگیرد. اگر فرشتان کوچک‌تر بود، بهتر است، فرش را در زیر میز وسط و بین مبلمان قرار دهید.

    فرقی نمی‌کند چه اتاق نشیمن، چه اتاق خواب و چه بخش ناهارخوری، فرش‌های به این بخش‌ها روح می‌دهند. یک فرش همه چیز را به هم متصل می‌کند و به آن‌ها احساس زیبایی و منسجم بودن، می‌دهد. اما این نکته را به عنوان نکته‌ای کلی در نظر داشته باشید که همیشه فرشی انتخاب کنید که تا حدی زیر مبلمانتان قرار بگیرد.

    راحتی

    اگر از آن دسته افرادید که با پای برهنه در خانه راه می‌روید، حتما از فرش در خانه‌تان استفاده کنید. پاها قلب دوم آدمند و به راحتی هم سرد می‌شوند. سرد شدن پاها عوارض خودش را دارد. پس حتما برای جلوگیری از این مشکل فرشی در زیر پایتان پهن کنید.

     

    بر هیچ کس پوشیده نیست که فرش‌ها بسیار نرمتر از کفپوش یا سرامیک‌ها هستند. فرش‌ها نه تنها گرمابخش خانه شمایند، بلکه احساس راحتی به پاهایتان می‌دهند که بسیار لذت بخش است.

     

    مکان‌های شلوغ و مکان‌هایی که افراد خانواده در آنجا گرد هم می‌آیند را می‌توان به کمک قالی‌ها گرم‌تر و دوست‌داشتنی‌تر کرد.

    آلرژی

    شاید باورتان نشود اما فرش‌ها تأثیر زیادی بر کاهش مواد آلرژی‌زا در خانه دارند.

    سالهاست که به افرادی که آلرژی دارند توصیه می‌شود که تمامی خانه خود را فرش کنند. زیرا فرش‌ها مواد حساسیت زا را به دام می‌اندازند. مطالعات متعدد اخیر نشان داده است که استفاده از فرش برای مبتلایان به آلرژی مفید است زیرا آلرژن‌ها را به دام می‌اندازد و فضا را پاکسازی می‌کند و به شما اجازه می‌دهد، راحت‌تر نفس بکشید.

     

    فرش ها به عنوان بزرگترین فیلتر هوا در خانه شما عمل می‌کنند. آنها با به دام انداختن گرد و غبار، گرده و سایر ذرات موجود در هوا، کیفیت هوای داخل ساختمان را بهبود می‌بخشند. فرش‌ها برای مبتلایان به آسم و آلرژی انتخاب بهتری نسبت به قالی‌ها هستند زیرا راحت‌تر تمیز می‌شوند.

     

    کاهش سر و صدا

    انتقال صدا از اتاق به اتاق یا بین واحدها می‌تواند بسیار آزاردهنده باشد. فرش‌ها به کاهش سر و صداهایی مانند ارتعاشات راه رفتن یا افتادن اشیا روی سطوحی مانند کفپوش یا سرامیک کمک می‌کنند. رش باعث کاهش قابل توجه سر و صدا در فضای شما می‌شود. فرش نه تنها نرم‌تر از پوشش‌های سخت مانند کفپوش است، بلکه صدا را نیز جذب می‌کند. آیا خانه‌تان کفپوش است و حس می‌کنید صدا درخانه‌تان می‌پیچد؟ فرشی روی زمین پهن کنید و تفاوت را ببینید.

    اگر زیر فرش‌ها محافظ هم قرار بگیرد، عملکردش دو چندان می‌شود.

    وسایلی مانند مبلمان، کمدها و فرش، اکو محیط را کاهش می‌دهد. اگر حی می‌کنید بخشی از خانه‌تان پر سر و صدا است، فرشی در آن بخش پهن کنید.

    استایل

    فرش‌ها رنگ‌ها، بافت و الگوهایی را به محیط اضافه می‌کند که نشان دهنده سبک و شخصیت شماست. فرش‌ها آثاری هنری عالی برای تزیین خانه شما هستند. اکسسوری‌های مرتبط و متناسب با فرشتان را در محیط قرار بدهید تا فضایی دوست داشتنی خلق کنید.

    فقط به یاد داشته باشید که تعادل را رعایت کنید. این یعنی اگر مبلمان و دکوراسیون‌تان خنثی است، یک فرش پر رنگ و لعاب به خانه‌تان جان می‌دهد و برعکس.

    ماورای همه چیز، فرش‌ها المان‌هایی هستند که فضاها را به هم وصل و مرتبط می‌کنند. گاهی این ارتباط بنا به فضای اتاق بویسله‌ی فرش‌هایی با رنگ خنثی ایجاد می‌شود و گاهی هم فرش‌هایی با رنگ و لعاب زیاد این ارتباط را ایجاد می‌کنند. اگر به دنبال المانی هستید که به خانه‌تان روح بدهد به سراغ تغییر یا تهیه فرش بروید.

    سخن نهایی

    همانطور که دیدید، داشتن فرش مزایای زیادی دارد و کاربردش فقط زیباسازی فضا نیست.

    فرش‌ها المان‌هایی زیبا، کاربردی و فوق العاده‌ای برای تزیین منزل شما هستند. برای تصمیم گیری در مورد اینکه چه فرشی مناسب شماست، به راهنمایی نیاز دارید؟ سایر مقالات ما را بخوانید. سعی کردیم تا آنجا که جا داشت درباره‌ی فرش‌های مختلف و نکات خرید آن‌ها در مقالات مجزا صحبت کنیم. مقالات ما را از دست ندهید.

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    تلفن پشتیبانی 09338177908 | هر روز هفته از ساعت 8 صبح الی 18 پاسخ گوی شما هستیم

    فروشگاه اینترنتی تک فرش در سال 1394 و با هدف سهولت در خرید فرش ماشینی برای مردم نازنین ایران تاسیس شد , شما با ورود به تک فرش با انبوهی از طرح و نقش فرش ماشینی رو به رو خواهید شد و به راحتی می توانید فرش مورد نظر خود را مشاهده و خریداری نمایید . تک فرش, یک شهر فرش واقعی است که بواسطه حضور در شهر کاشان ( مرکز فرش ایران ) و همکاری را برندهای بزرگی همچون فرش محتشم , فرش لیلی , فرش برنتین , فرش مشهد اردهال , فرش داریوش , قالی سرام , فرش شاهکار صفویه , فرش شاهکار آریایی , فرش سبلان و … کاملترین ویترین فرش ماشینی را داشته باشد . شاید شما قصد داشته باشید برای فضای پذیرایی منزل خود فرش کلاسیک تهیه کنید و فرش های ماشینی با طرح های اصیل ایرانی را میپسندید پس فرش 1500 شانه , فرش 1200 شانه , فرش 1000 شانه , فرش 700 شانه و فرش های 500 شانه گزینه های خوبی برای شما هستند , و یا شاید به دنیال طرح های مدرن هستید و به فرش فانتزی مدرن علاقه مند هستید , از فرش طرح ترک , فرش چهل تکه ( پچ ورک )فرش آشپزخانه , فرش کهنه نما , فرش فرانسوی , فرش پرزبلند شگی , فرش مراکشی , گلیم , و گبه در سایت تک فرش دیدن کنید و طرح مورد را نظر خود را انتخاب و خریداری نمایید و همچنین اگر قصد دارید برای اتاق فرزند دلبندتان فرشی خریداری کنید حتما سری به فرش اتاق کودک در سایت تک فرش بزنید و زیباترین طرح فرش ها را مشاهده کنید . از مزیت های مهم تک فرش می توان به : خرید مستقیم فرش از کاشان با قیمت کارخانه , ارسال رایگان به سراسر کشور, و 7 روز ضمانت بازگشت وجه در صورت نارضایتی اشاره کرد.ما در مجموعه‌ی تک فرش جهت رفاه خرید فرش، خرید اقساطی فرش را نیز به مشتریان ارائه می‌دهیم


    کلیه حقوق این سایت متعلق به تیم تک فرش می باشد.    Copyright @2006 – 2022 Takfarsh.com

    ورود | ثبت نام
    شماره موبایل خود را وارد کنید

    ورود شما به معنای پذیرش شرایط تک فرش و قوانین حریم‌خصوصی است

    برگشت
    کد تایید را وارد کنید
    کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
    ارسال مجدد کد تا دیگر
    برگشت
    رمز عبور را وارد کنید
    رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
    برگشت
    رمز عبور را وارد کنید
    رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
    برگشت
    درخواست بازیابی رمز عبور
    لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
    برگشت
    کد تایید را وارد کنید
    کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
    ارسال مجدد کد تا دیگر
    ایمیل بازیابی ارسال شد!
    لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
    تغییر رمز عبور
    یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
    تغییر رمز با موفقیت انجام شد