مجله تک فرش

تأثیر فرش کرم در دکوراسیون منزل شما

تأثیر فرش کرم در دکوراسیون منزل شما یکی از مهم‌ ترین دغدغه های چیدمان یا […]

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
تأثیر فرش کرم در دکوراسیون منزل شما
  • تأثیر فرش کرم در دکوراسیون منزل شما

    یکی از مهم‌ ترین دغدغه های چیدمان یا دکوراسیون منزل، هماهنگ کردن رنگ های وسایل خانه است. اینکه از چه رنگی استفاده کنیم تا فضایمان بزرگ تر دیده شود، یا در فضاهای بزرگ این سؤال مطرح می شود که از چه رنگ یا ترکیب رنگ هایی استفاده کنیم که فضا روشن تر به نظر آید. یکی از رنگ هایی که در بزرگ تر و بازتر به نظر رسیدن محیط کمک کننده است، رنگ کرم می باشد. فرش کرم بسته به عوامل مختلفی مانند سبک کلی خانه و سبک زندگی  می تواند تأثیرات مثبت و منفی بر دکوراسیون منزل شما داشته باشد.

    خصوصاً استفاده از فرش کرم در دکوراسیون که به‌ نوعی کف خانه را روشن تر می کند باعث می شود این رنگ روشن کف منزل به کل فضا انعکاس یافته و سبب وسیع تر دیده شدن منزل شود. تأثیر فرش کرم در دکوراسیون همانند استفاده از سرامیک یا پارکت های روشن در کف اتاق است که نسبت به سرامیک های تیره و شکلاتی رنگ فضای روشن تری را حاصل می کنند.

    تاثیر فرش کرم در دکوراسیون منزل
    توسط: مریم آزادی

    رنگ کرم و خواص این رنگ

    قبل از ارائه چند پیشنهاد مفید و کاربردی در استفاده از فرش کرم در دکوراسیون منزل در کنار سایر وسایل، بهتر است کمی از ویژگی های این رنگ زیبا بگوییم. رنگ کرم در زمره رنگ های خنثی به شمار می رود. این رنگ، رنگی شادی آور و صد البته آرامش بخش می باشد. ساختار رنگ کرم از در هم آمیخته شدن دو رنگ قهوه ای و سفید به وجود آمده است. 

    در این حالت با بالا و پایین شدن تناژ هر یک از دو رنگ اصلی تشکیل دهنده به تون خاصی از روشنی یا تیرگی رنگ کرم دست می یابیم. خاصیت اصلی رنگ کرم، روشن کنندگی و گسترده تر جلوه دادن فضا است. از آن جایی که رنگ کرم، رنگی خنثی است، ترکیب آن با رنگ های ملایم دیگر و حتی رنگ های تند بسیار زیبا و جذاب خواهد بود.

    مزایا و معایب استفاده از فرش کرم در منزل

    لکه‌ها و کثیفی‌ ها : فرش‌ کرم رنگ در مقایسه با فرش‌ های تیره‌ تر هستند. همین دلیل باعث میشود تا این رنگ رنگ به نگهداری و تمیز کردن های مکرر بیشتری نیاز داشته باشد تا فرش تازه و تمیز به نظر برسد.

    نگهداری : تمیز نگه داشتن فرش کرم ممکن است به تلاش بیشتر و نگهداری منظم از جمله جاروبرقی، تمیز کردن نقطه ای و تمیز کردن عمیق حرفه ای نیاز داشته باشد.

    پتانسیل محو شدن رنگ : فرش های کرم ممکن است در طول زمان , بیشتر در معرض کدر شدن و محو شدن رنگ ها قرار گیرند، به خصوص اگر در معرض نور مستقیم خورشید یا مواد شیمیایی تمیز کننده سخت قرار گیرند. این می تواند ظاهر کلی و طول عمر فرش را تحت تاثیر قرار دهد.

    هماهنگی با سایر رنگ ها : کرم رنگی خنثی است که به خوبی با طیف وسیعی از سبک های دکوراسیون و طرح های رنگی هماهنگ می شود. فرقی نمی‌کند خانه شما دارای عناصر طراحی مدرن، سنتی یا التقاطی باشد، یک فرش کرم می‌ تواند یکپارچه با هم ترکیب شود و جذابیت بصری فضا را افزایش دهد.

    ظرافت : فرش‌های کرم حسی از ظرافت  را تراوش می‌کنند و حسی از تجمل را به هر اتاقی اضافه می‌کنند. آنها فضایی تمیز ایجاد می کنند که می تواند زیبایی شناسی کلی خانه شما را ارتقا دهد.

    فضای بزرگتر : فرش‌های کرم باعث می‌شود اتاق‌ها بزرگ‌ تر و بازتر به نظر برسند , نور طبیعی را منعکس می کنند، منطقه را روشن می کنند و محیطی دلپذیر ایجاد می کنند.

    هماهنگی آسان : تزیین با فرش کرم بدون دردسر است، زیرا به عنوان یک پس زمینه برای مبلمان، پرده ها و سایر المان ها عمل می کند. شما می توانید به راحتی دکوراسیون خود را بدون نگرانی از برخورد با رنگ فرش به روز کنید.

    جذابیت بی‌ انتها : فرش‌های کرم جذابیتی همیشگی دارند و تضمین می‌کند که خانه شما ظاهر شیک خود را برای سال‌ هاحفظ می‌کند , ظاهری کلاسیک ارائه می دهند که هرگز از مد نمی افتد.

    به طور کلی، در حالی که فرش‌های کرم می‌توانند به زیبایی در دکوراسیون منزل شما کمک کنند، موقع انتخاب این رنگ به عنوان فرش منزل مهم است که بدانید که این رنگ نسبت به سایر رنگ ها به مراقبت و نگهداری بیشتری نیاز دارند و این مراقبت برای حفظ زیبایی و ماندگاری آن ضروری است

    تأثیر فرش کرم در دکوراسیون منزل شما

    فرش کرم با چه مبلمانی در دکوراسیون پذیرایی هماهنگ می شود؟

    هنگام تزئین فضای پذیرایی با فرش کرم، ضروری است مبلمانی را انتخاب کنید که مکمل فرش باشد و در عین حال زیبایی و عملکرد کلی فضا را نیز افزایش دهد. در اینجا چند گزینه مبلمان وجود دارد که می تواند به خوبی با فرش کرم در دکوراسیون پذیرایی هماهنگ شود:

    مبلمان با رنگ خنثی : مبل‌ها و صندلی‌ های راحتی  را با رنگ‌ های خنثی مانند بژ خاکستری یا پاستلی ملایم انتخاب کنید. این رنگ ها با فرش کرم هماهنگ می شوند و در عین حال جذابیت بصری و راحتی را به قسمت نشیمن می افزایند.

    مبلمان چوبی : مبلمان چوبی مانند میز قهوه‌خوری ، میز کناری و کنسول می‌توانند ته رنگ گرم فرش کرم را تکمیل کنند.

    مبلمان طرح‌ دار : قرار دادن یک مبل روی فرش کرم می‌تواند جذابیت بصری به فضای پذیرایی ببخشد. مبلمانی با طرح ها ظریف در رنگ های مکمل انتخاب کنید تا طرح کلی دکور بهتر شود.

    هنگام انتخاب مبلمان برای فضای پذیرایی با فرش کرم ، طرح ها و رنگ های متعادل انتخاب کنید. سبک‌ها و متریال‌ های مختلف مبلمان را با هم ترکیب و مطابقت دهید تا فضایی دلپذیر و جذاب ایجاد کنید که منعکس‌کننده ترجیحات زیبایی‌شناختی شما باشد و نیازهای مهمانان شما را برآورده کند.

    سخن پایانی

    فرش یکی از اصلی ترین وسایل منزل ما ایرانی ها است که در زیبایی دکوراسیون تاثیر زیادی دارد، فرش جزو وسایلی نیست که اگر از آن خوش تان نیامد سریع آن را با مدل جدیدتر عوض کنید زیرا به دلیل گران قیمت بودن جزو انتخاب های دائمی است پس در انتخاب مدل و رنگ و جنس فرش حسابی دقت کنید.

    رنگ فرش رنگ کرم یکی از رنگ هایی ایست که همواره مورد توجه بانوان برای دکوراسیون بوده از این رو انتخاب فرش با رنگ بندی کرم نیز یکی از انتخاب های عالی هست , تجربه ثابت کرده رنگ کرم یکی از پرفروش ترین رنگ ها در فرش ماشینی هست در این مطلب در مورد رنگ فرش کرم در دکوراسیون توضیح داده ایم تا بتوانید انتخاب بهتری موقع انتخاب و خرید فرش منزلتون داشته باشید امیدواریم این مقاله براتون مفید بوده باشه و مورد توچه شما قرار بگیرید

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    تلفن پشتیبانی 09338177908 | هر روز هفته از ساعت 8 صبح الی 18 پاسخ گوی شما هستیم

    فروشگاه اینترنتی تک فرش در سال 1394 و با هدف سهولت در خرید فرش ماشینی برای مردم نازنین ایران تاسیس شد , شما با ورود به تک فرش با انبوهی از طرح و نقش فرش ماشینی رو به رو خواهید شد و به راحتی می توانید فرش مورد نظر خود را مشاهده و خریداری نمایید . تک فرش, یک شهر فرش واقعی است که بواسطه حضور در شهر کاشان ( مرکز فرش ایران ) و همکاری را برندهای بزرگی همچون فرش محتشم , فرش لیلی , فرش برنتین , فرش مشهد اردهال , فرش داریوش , قالی سرام , فرش شاهکار صفویه , فرش شاهکار آریایی , فرش سبلان و … کاملترین ویترین فرش ماشینی را داشته باشد . شاید شما قصد داشته باشید برای فضای پذیرایی منزل خود فرش کلاسیک تهیه کنید و فرش های ماشینی با طرح های اصیل ایرانی را میپسندید پس فرش 1500 شانه , فرش 1200 شانه , فرش 1000 شانه , فرش 700 شانه و فرش های 500 شانه گزینه های خوبی برای شما هستند , و یا شاید به دنیال طرح های مدرن هستید و به فرش فانتزی مدرن علاقه مند هستید , از فرش طرح ترک , فرش چهل تکه ( پچ ورک )فرش آشپزخانه , فرش کهنه نما , فرش فرانسوی , فرش پرزبلند شگی , فرش مراکشی , گلیم , و گبه در سایت تک فرش دیدن کنید و طرح مورد را نظر خود را انتخاب و خریداری نمایید و همچنین اگر قصد دارید برای اتاق فرزند دلبندتان فرشی خریداری کنید حتما سری به فرش اتاق کودک در سایت تک فرش بزنید و زیباترین طرح فرش ها را مشاهده کنید . از مزیت های مهم تک فرش می توان به : خرید مستقیم فرش از کاشان با قیمت کارخانه , ارسال رایگان به سراسر کشور, و 7 روز ضمانت بازگشت وجه در صورت نارضایتی اشاره کرد.ما در مجموعه‌ی تک فرش جهت رفاه خرید فرش، خرید اقساطی فرش را نیز به مشتریان ارائه می‌دهیم


    کلیه حقوق این سایت متعلق به تیم تک فرش می باشد.    Copyright @2006 – 2022 Takfarsh.com

    ورود | ثبت نام
    شماره موبایل خود را وارد کنید

    ورود شما به معنای پذیرش شرایط تک فرش و قوانین حریم‌خصوصی است

    برگشت
    کد تایید را وارد کنید
    کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
    ارسال مجدد کد تا دیگر
    برگشت
    رمز عبور را وارد کنید
    رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
    برگشت
    رمز عبور را وارد کنید
    رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
    برگشت
    درخواست بازیابی رمز عبور
    لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
    برگشت
    کد تایید را وارد کنید
    کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
    ارسال مجدد کد تا دیگر
    ایمیل بازیابی ارسال شد!
    لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
    تغییر رمز عبور
    یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
    تغییر رمز با موفقیت انجام شد