مجله تک فرش

فرش نگین مشهد , معرفی و تصاویر محصولات

فرش نگین مشهد در سال 1371 تأسيس و به بهره برداري رسيده و توليد كننده […]

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
فرش نگین مشهد
  • فرش نگین مشهد در سال 1371 تأسيس و به بهره برداري رسيده و توليد كننده انواع فرشهاي ماشيني ميباشد.فرش نگين مشهد به منظور اطمينان و اعتماد مشتري سيستم تضمين كيفيت مناسبي را مطابق الگوي مديريت كيفيت ISO 9001/2008 درسازمان خود مستقر نموده ، الزامات آن را برآورده ساخته ، در طراحي- توسعه و توليد بكار گرفته و جهت موفقيت پايدار سازمان پيوسته اثربخشي آنرا بهبود مي بخشد.

    فرش نگين مشهد بر اساس اعتقاد كامل به اصول مديريت كيفيت متعهد ميباشد كه :

    اول : هدف اصلي را تامين نظرات و افزايش رضايت مشتريان خودبا رعايت  قوانين و ارزشهاي اساسي بداند.

    دوم : محيطي مناسب در داخل سازمان جهت اجراي اهداف كلان خود ايجاد و برقرار نمايد.

    سوم : از مشاركت تمامي كاركنان خود و دانش ، تجربه ، تخصص ، خلاقيت ها و نوآوري هاي آنها در همة سطوح جهت نيل به اهداف سازماني بهره برده و بستر بروز آنها را فراهم نمايد .

    چهارم : همة منابع و فعاليت هاي سازمان در قالب فرآيندها اداره شده و ارتباطات اثربخش و كار در قالب گروه را جهت تسهيل و تسريع نمودن رسيدن به اهداف تشويق نمايد.

    پنجم : مرتبا” در حال تجزيه و تحليل نقاط قوت و ضعف و فرصتها و تهديدات دروني و بيروني سازمان بوده و داراي يك سيستم با فرآيندهاي مرتبط با اهداف مشخص شده باشد كه شناسائي ، درك و ادارة آن باعث بهبود بهره وري ، اثربخشي و كارآئي سازمان شود.

    ششم : بهبود مستمر ، اقدامات پيشگيرانه و اصلاحي جزو اهداف هميشگي باشد و با حركت به سمت دانائي بيشتر از توجه به آخرين پيشرفت ها و تكنولوژي در سطح جهان غفلت ننمايد و در اين مسير به آموزش و افزايش مهارت كاركنان توجه نمايد.

    هفتم : تصميم گيريها بر اساس كار كارشناسي ، خردجمعي ، وحدت رويه ، واقعيات ، تحليل داده ها و اطلاعات صورت پذيرد.

    هشتم : روابط متقابل سودمندي با عرضه كنندگان خود داشته و از هيچگونه همكاري و مساعدتي با آنان جهت تعامل بيشتر دريغ ننمايد و از تجارب موفق ساير شركت ها استفاده نمايد.

    نهم : در فرآيندهاي اجتماعي ، كارگروه ها و تشكل ها حضوري فعال داشته و به مسؤوليتهاي اجتماعي خود در زمينه هاي محيط زيست ، ايمني  و بهداشت پايبند باشد.

    دهم : در همه فعاليت های فوق ، شرکت فرش نگين مشهد اهميت نام و نشان تجاری خود را به عنوان يک برند برتر تثبيت شده در بازار قدر می شناسد و بر آن تاکيد می ورزد.

    محل جغرافیایی

    فرش نگین مشهد در کیلومتر 25 جاده قوچان – جاده شير حصار واقع شده است و یکی از برندهایی است که همواره به کیفیت و طرح و زیبایی فرش و کالایی که تولید میکرده اهمیت زیادی میداده است از همین جهت همیشه سعی کرده از بروزترین تکنولوژی و دستگاه های فرش ماشینی در کنار الیاف با کیفیت و مرغوب استفاده کند تا بتواند رضایت مشتری های خود را جلب کند

    تولیدات

    فرش نگین مشهد تولید کننده

    فرش 500 شانه

    فرش 700 شانه

    فرش 1000 شانه

    فرش 1200 شانه

    فرش 1500 شانه

    می باشد

    تصاویر محصولات فرش نگین مشهد

    در زیر میتوانید عکس فرش های پر فروش و بخشی از محصولات تولیدی توسط شرکت فرش نگین مشهد را مشاهده کنید

    میانگین امتیازات ۴ از ۵
    از مجموع ۱۲ رای
    4 دیدگاه
    1. سلام روزبخیر.من یک فرش ۶ متری ۵۰۰ شانه نگین مشهد از طرف دانشگاه هدیه گرفتم ولی طرح اونو نمیپسندم کاملا پلمپه قابل تعویض با طرح های دیگه که همان قیمت باشه از طرف کارخانه یا نمایندگی در شهرای دیگه هست؟

    2. سلام وقت بخیر
      قبلا دوتا فرش ۱۲ متر ریز ماهی رنگ سرمه ای نگین مشهد ۷۰۰ شانه تراکم ۲۵۵۰ و دستبافت گونه گرفتم الان به دنبال ۲ تا ۶ متر همون طرح هستم از کجا میتونم تهیه کنم؟

      1. سلام من ۳ تخته فرش ماشینی نگین ۷۰۶ کرم ۶ متری دارم والان به ۲ تخته ۶ متری و یک تخته ۲×۲.۵ دیگه نیاز دارم از کجا میتونم تهیه کنم
        آیا موجود هستش

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    تلفن پشتیبانی 09338177908 | هر روز هفته از ساعت 8 صبح الی 18 پاسخ گوی شما هستیم

    فروشگاه اینترنتی تک فرش در سال 1394 و با هدف سهولت در خرید فرش ماشینی برای مردم نازنین ایران تاسیس شد , شما با ورود به تک فرش با انبوهی از طرح و نقش فرش ماشینی رو به رو خواهید شد و به راحتی می توانید فرش مورد نظر خود را مشاهده و خریداری نمایید . تک فرش, یک شهر فرش واقعی است که بواسطه حضور در شهر کاشان ( مرکز فرش ایران ) و همکاری را برندهای بزرگی همچون فرش محتشم , فرش لیلی , فرش برنتین , فرش مشهد اردهال , فرش داریوش , قالی سرام , فرش شاهکار صفویه , فرش شاهکار آریایی , فرش سبلان و … کاملترین ویترین فرش ماشینی را داشته باشد . شاید شما قصد داشته باشید برای فضای پذیرایی منزل خود فرش کلاسیک تهیه کنید و فرش های ماشینی با طرح های اصیل ایرانی را میپسندید پس فرش 1500 شانه , فرش 1200 شانه , فرش 1000 شانه , فرش 700 شانه و فرش های 500 شانه گزینه های خوبی برای شما هستند , و یا شاید به دنیال طرح های مدرن هستید و به فرش فانتزی مدرن علاقه مند هستید , از فرش طرح ترک , فرش چهل تکه ( پچ ورک )فرش آشپزخانه , فرش کهنه نما , فرش فرانسوی , فرش پرزبلند شگی , فرش مراکشی , گلیم , و گبه در سایت تک فرش دیدن کنید و طرح مورد را نظر خود را انتخاب و خریداری نمایید و همچنین اگر قصد دارید برای اتاق فرزند دلبندتان فرشی خریداری کنید حتما سری به فرش اتاق کودک در سایت تک فرش بزنید و زیباترین طرح فرش ها را مشاهده کنید . از مزیت های مهم تک فرش می توان به : خرید مستقیم فرش از کاشان با قیمت کارخانه , ارسال رایگان به سراسر کشور, و 7 روز ضمانت بازگشت وجه در صورت نارضایتی اشاره کرد.ما در مجموعه‌ی تک فرش جهت رفاه خرید فرش، خرید اقساطی فرش را نیز به مشتریان ارائه می‌دهیم


    کلیه حقوق این سایت متعلق به تیم تک فرش می باشد.    Copyright @2006 – 2022 Takfarsh.com

    ورود | ثبت نام
    شماره موبایل خود را وارد کنید

    ورود شما به معنای پذیرش شرایط تک فرش و قوانین حریم‌خصوصی است

    برگشت
    کد تایید را وارد کنید
    کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
    ارسال مجدد کد تا دیگر
    برگشت
    رمز عبور را وارد کنید
    رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
    برگشت
    رمز عبور را وارد کنید
    رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
    برگشت
    درخواست بازیابی رمز عبور
    لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
    برگشت
    کد تایید را وارد کنید
    کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
    ارسال مجدد کد تا دیگر
    ایمیل بازیابی ارسال شد!
    لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
    تغییر رمز عبور
    یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
    تغییر رمز با موفقیت انجام شد