مجله تک فرش

فرش نسکافه‌ای در دکوراسیون

فرش نسکافه ‌ای در دکوراسیون طرفداران زیادی دارد. رنگ نسکافه‌ای طیف خاصی از رنگ قهوه‌ای […]

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
فرش نسکافه ای در دکوراسیون
  • فرش نسکافه ‌ای در دکوراسیون طرفداران زیادی دارد. رنگ نسکافه‌ای طیف خاصی از رنگ قهوه‌ای است و اگر تمایل داشته باشید از این رنگ خاص و زیبا در طراحی داخلی منزل‌تان بهره ببرید، بهتر است آن را با رنگ‌های مناسب و مکمل ترکیب کنید. روانشناسی رنگ‌ها به شما کمک می‌کند که بهترین‌ها را برای دکوراسیون و محیط اطراف خود انتخاب کنید و با استفاده از تأثیر رنگ‌ها به آرامش و حس‌های دلخواه خود دست پیدا کنید. بیایید پیش از هر چیز درمورد روانشناسی رنگ نسکافه‌ای صحبت کنیم. 

    رنگ نسکافه‌ای، از دسته رنگ‌های گرم و خنثی است. این رنگ احساس آرامش، راحتی و امنیت را القا می‌کند. رنگ نسکافه‌ای همچنین محرک حس قدرت و اطمینان پذیری است. رنگ نسکافه‌ای برای به کار رفتن در محیط کار نیز مناسب است؛ جالب است بدانید که وجود این رنگ در محیط کار باعث افزایش تمایل کارمندان به انجام وظایفشان می‌شود و قدرت تفکر منطقی را افزایش خواهد داد. در ادامه در مورد فرش نسکافه‌ای در دکوراسیون و راهکارهای ست کردن وسایل با آن صحبت می‌کنیم.

    فرش نسکافه ای در دکوراسیون

    فرش نسکافه‌ای در دکوراسیون با چه رنگ‌ مبلمانی هماهنگ می‌شود؟

    مبل و فرش اجزای اصلی تشکیل دهنده دکوراسیون سالن پذیرایی و هال هر خانه‌ای محسوب می‌شوند و به همین دلیل انتخاب مدل و رنگ‌ آن‌ها در دکوراسیون داخلی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. اگر وسایل خود را از یک مرکز حرفه‌ای تهیه کنید؛ می‌توانید اطمینان داشته باشید که در طراحی مبل‌ها، نکات هماهنگی بین رنگ‌ها رعایت شده است و دغدغه‌ای از این بابت نخواهید داشت؛ تنها کافی است به هماهنگی میان رنگ مبلمان و فرش نسکافه‌ای در دکوراسیون توجه داشته باشید.

    یکی از راه‌های ست کردن مبل و فرش در دکوراسیون منزل، این است که این دو وسیله را کاملا هم‌رنگ انتخاب کنیم. این کار ظاهری ساده و یکدست اما شیک در منزل شما ایجاد می‌کند. مثلا برای ست کردن مبلمان با فرش نسکافه‌ای در دکوراسیون، انتخاب مبلمان نسکافه‌ای یک درجه تیره‌تر یا یک درجه روشن تر از رنگ فرش، انتخاب مناسبی است. مشروط بر آن‌که سایر وسایل دکوراسیون منزلتان را به رنگ دیگری انتخاب کنید تا از بی روح شدن فضا جلوگیری کرده باشید.

    البته به خاطر داشته باشید که اگر از فرش نسکافه‌ای در دکوراسیون استفاده می‌کنید، الزامی برای استفاده از مبل نسکافه‌ای وجود ندارد و می‌توانید از دو رنگ متفاوت که از دو طیف کاملا مختلف هستند نیز استفاده کنید. البته باید به هماهنگی میان رنگ‌هایی که انتخاب می‌کنید، توجه داشته باشید فرش نسکافه‌ای در دکوراسیون را می‌توان با مبلمان به رنگ‌های کرم، سفید، مشکی، زرد، نارنجی و طلایی ست کرد.

    ترکیب رنگ کرم و نسکافه‌ای موجب روشن شدن فضا می‌شود. ترکیب رنگ سفید و نسکافه‌ای در دکوراسیون به علت تضاد میان این دو رنگ از جلوه جذابی به دکوراسیون می‌دهد. مبلمان رنگ مشکی فضا را اندکی تاریک می‌کند و بیشتر برای فضا‌های اداری مناسب است؛ همچنین اگر از این ترکیب در خانه‌های کوچک استفاده کنید، فضا محدودتر به نظر می‌رسد.

    رنگ زرد فضا را شاد می‌کند اما باید توجه کنید که مبلمان به صورت یک دست زرد رنگ نباشند؛ زیرا استفاده بیش از حد از این رنگ باعث بچه‌گانه به نظر رسیدن دکوراسیون منزل می‌شود. ترکیب رنگ طلایی و نسکافه‌ای فضا را به شکل کلاسیک و سلطنتی زیبا می‌کند. رنگ نارنجی و نسکافه‌ای به علت ویژگی‌های مشترک و تشابهی که دارند، ترکیب زیبایی خواهند داشت و حس صمیمیت را به مخاطب القا می‌کنند. با توجه به این نکات می‌توانید رنگ هماهنگ با فرش نسکافه‌ای در دکوراسیون را انتخاب کنید.

    برای انتخاب طرح مبل، باید به این نکته توجه کرد که اگر فرش انتخابی شما طرح و نقش شلوغی دارد، پارچه مبلمان ساده باشد؛ اما اگر فرش نسکافه‌ای در دکوراسیون استفاده می‌کنید که طرح و نقش ساده‌ای دارد، انتخاب مبلمان با پارچه طرح‌دار مناسب خواهد بود.

    در طراحی دکوراسیون داخلی اصلی وجود دارد که بیان می‌کند دو طرح شلوغ در کنار هم جالب به نظر نمی‌رسند و دو طرح خلوت نیز بیش از اندازه ساده است. بهترین انتخاب استفاده از یک طرح خلوت و یک طرح شلوغ در دکور است تا ظاهری جذاب برای منزل ایجاد کند.

    سِت کردن فرش نسکافه‌ای در دکوراسیون با کوسن‌های مبل نیز انتخاب مناسبی است. برای این انتخاب بهتر است جنس بدنه و رنگ پارچه مبل از طیف رنگی متفاوت با نسکافه‌ای باشند و رنگ کوسن‌ها هم‌رنگ فرش و به رنگ نسکافه‌ای انتخاب شود.

    فرش نسکافه ای در دکوراسیون

    فرش نسکافه‌ای در دکوراسیون با چه رنگ پرده‌ای ست می‌شود؟

    یکی دیگر از مهم‌ترین عناصر برای هماهنگی با فرش نسکافه‌ای در دکوراسیون منازل مسکونی، پرده است. پرده لباس منزل محسوب می‌شود. پرده‌ها در جنس، طرح، رنگ و مدل‌ بسیار متنوع هستند. شما می‌توانید بر اساس سلیقه خود، میزان نیاز به نور خورشید، سنتی یا مدرن بودن دکوراسیون منزلتان و سایر فاکتورها پرده مناسب را انتخاب کنید.

    برای زیبا‌تر شدن فضا و دکوراسیون، باید بین فرش، پرده و مبلمان هماهنگی ایجاد کرد. با انتخاب رنگ‌ها و طرح‌های هماهنگ می‌توانید هارمونی جذابی برای دکوراسیون منزل خود ایجاد کنید. بنابراین همراه با فرش نسکافه‌ای در دکوراسیون باید پرده مناسب نیز برای منزل خود انتخاب کنید.

    پرده‌ کلاسیک یا لوکس معمولا با فرش‌های سنتی و پر نقش و نگار ایرانی هم‌خوانی دارند. در پرده‌های کلاسیک از پارچه‌های سنگینی مثل مخمل، کتان و ابریشم و ساتن طرح‌دار استفاده می‌شود. پرده‌های مدرن که دارای تنوع مدل و جنس بسیار زیادی هستند، نیز معمولا با فرش‌های ماشینی مدرن و ساده‌تر ست می‌شوند.

    برای ست کردن پرده با فرش نسکافه‌ای در دکوراسیون، از رنگ‌های روشن مانند سفید و کرمی می‌توان بهره برد. البته سایر رنگ‌ها مثل آبی، سرمه‌ای، قرمز، زرد و طلایی هم ترکیب زیبایی با رنگ نسکافه‌ای خواهند داشت. مزیت رنگ‌های سفید و کرمی این است که باعث عبور نور از پرده می‌شوند و فضای منزلتان روشن‌تر خواهد شد.

    انتخاب طرح پرده بستگی به طرح و نقش فرش نسکافه‌ای در دکوراسیون دارد. اگر پارچه‌ مبل و فرش انتخابی شما ساده باشد یا طرح و نقش کمی داشته باشد، توصیه می‌شود از پرده با طرح‌ شلوغ و رنگ‌های متضاد نسکافه‌ای استفاده کنید. اما اگر فرش و مبلمان شما شلوغ و طرحدار است، پرده‌های ساده با رنگ‌های روشن انتخاب مناسبی خواهد بود.

    در پایان باید توجه داشته باشید که در کنار رعایت نکات استفاده از فرش نسکافه‌ای در دکوراسیون، به سلیقه خود نیز توجه داشته باشید. این که منزل شما حس خوبی برای شما داشته باشد، از همه چیز مهم‌تر است.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    تلفن پشتیبانی 09338177908 | هر روز هفته از ساعت 8 صبح الی 18 پاسخ گوی شما هستیم

    فروشگاه اینترنتی تک فرش در سال 1394 و با هدف سهولت در خرید فرش ماشینی برای مردم نازنین ایران تاسیس شد , شما با ورود به تک فرش با انبوهی از طرح و نقش فرش ماشینی رو به رو خواهید شد و به راحتی می توانید فرش مورد نظر خود را مشاهده و خریداری نمایید . تک فرش, یک شهر فرش واقعی است که بواسطه حضور در شهر کاشان ( مرکز فرش ایران ) و همکاری را برندهای بزرگی همچون فرش محتشم , فرش لیلی , فرش برنتین , فرش مشهد اردهال , فرش داریوش , قالی سرام , فرش شاهکار صفویه , فرش شاهکار آریایی , فرش سبلان و … کاملترین ویترین فرش ماشینی را داشته باشد . شاید شما قصد داشته باشید برای فضای پذیرایی منزل خود فرش کلاسیک تهیه کنید و فرش های ماشینی با طرح های اصیل ایرانی را میپسندید پس فرش 1500 شانه , فرش 1200 شانه , فرش 1000 شانه , فرش 700 شانه و فرش های 500 شانه گزینه های خوبی برای شما هستند , و یا شاید به دنیال طرح های مدرن هستید و به فرش فانتزی مدرن علاقه مند هستید , از فرش طرح ترک , فرش چهل تکه ( پچ ورک )فرش آشپزخانه , فرش کهنه نما , فرش فرانسوی , فرش پرزبلند شگی , فرش مراکشی , گلیم , و گبه در سایت تک فرش دیدن کنید و طرح مورد را نظر خود را انتخاب و خریداری نمایید و همچنین اگر قصد دارید برای اتاق فرزند دلبندتان فرشی خریداری کنید حتما سری به فرش اتاق کودک در سایت تک فرش بزنید و زیباترین طرح فرش ها را مشاهده کنید . از مزیت های مهم تک فرش می توان به : خرید مستقیم فرش از کاشان با قیمت کارخانه , ارسال رایگان به سراسر کشور, و 7 روز ضمانت بازگشت وجه در صورت نارضایتی اشاره کرد.ما در مجموعه‌ی تک فرش جهت رفاه خرید فرش، خرید اقساطی فرش را نیز به مشتریان ارائه می‌دهیم


    کلیه حقوق این سایت متعلق به تیم تک فرش می باشد.    Copyright @2006 – 2022 Takfarsh.com

    ورود | ثبت نام
    شماره موبایل خود را وارد کنید

    ورود شما به معنای پذیرش شرایط تک فرش و قوانین حریم‌خصوصی است

    برگشت
    کد تایید را وارد کنید
    کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
    ارسال مجدد کد تا دیگر
    برگشت
    رمز عبور را وارد کنید
    رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
    برگشت
    رمز عبور را وارد کنید
    رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
    برگشت
    درخواست بازیابی رمز عبور
    لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
    برگشت
    کد تایید را وارد کنید
    کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
    ارسال مجدد کد تا دیگر
    ایمیل بازیابی ارسال شد!
    لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
    تغییر رمز عبور
    یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
    تغییر رمز با موفقیت انجام شد