مجله تک فرش

رنگ فرش مناسب برای مبلمان طوسی یا خاکستری

در این مقاله می‌خواهیم به این موضوع بپردازیم که رنگ فرش مناسب برای مبلمان طوسی […]

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
رنگ فرش مناسب برای مبلمان خاکستری
  • در این مقاله می‌خواهیم به این موضوع بپردازیم که رنگ فرش مناسب برای مبلمان طوسی یا خاکستری کدام است. چه خاکستری را دوست داشته و چه از متتفر باشید، این رنگ در دکوراسیون منازل بسیار محبوب و پرطرفدار است و یک مبلمان‌‌ خاکستری در اغلب خانه‌‌ها وجود دارد.

    یکی از مؤلفه‌هایی که باید بدانید این است که  مبل طوسی با چه فرشی ست میشود، پس شناسایی تثاژ رنگ‌ها اهمیت زیادی دارد. خاکستری به همان اندازه که خنثی است می‌‌تواند سرد هم به شمار بیاید و به همین دلیل افزودن رنگ‌‌های گرم‌‌تر به اتاق کمک کننده خواهد بود.

    یکی از راه‌‌های ست کردن فرش مناسب با مبل طوسی استفاده از فرش‌‌هایی است که به مبلمان‌‌های خاکستری می‌‌آیند. یک فرش مناسب می‌‌تواند نرمی، روشنایی و گرمای اتاقی با مبلمان خاکستری را بیشتر کرده و فضایی راحت بوجود آورد. علاوه بر این، به دلیل خنثی بودن رنگ خاکستری، می‌‌توان از فرش‌‌های مختلف و زیبایی در کنار آن بهره گرفت. در ادامه چند نمونه‌‌ی بسیار شیک از چند مدل متنوع از طرح و رنگ فرش برای مبل طوسی معرفی شده است تا بدانید مبل طوسی با چه فرشی ست میشه؟

    1. رنگ فرش مناسب برای مبلمان طوسی یا خاکستری در طرح مینیمالیستی

    طرح مینیمالیستی

    رنگ‌‌های سیاه و سفید به شکلی بارز با مبلمان خاکستری سازگارند، اما اگر بخواهید فضا را روشن‌‌تر و گرم‌‌تر کنید فرشی مانند این شکل انتخاب کنید که در آن تمرکز بیشتری بر روی رنگ سفید قرار گرفته و از رنگ سیاه برای افزودن آهنگ به آن استفاده شده است. نقشه‌‌ای کوچک روی فرش بیشتر به آن جلوه می‌‌دهد، و اگر به دنبال فضایی روشن و آرام هستید مطمئن شوید که به جای طرح‌‌های شلوغ از الگوهای سبک‌‌تر استفاده شده است.

    رنگ‌‌های سنتی در یک طراحی مدرن

    اگر دکوراسیون سنتی‌‌تر را ترجیح می‌‌دهید، رنگ‌‌های این فرش کاملاً با سلیقه‌‌ی شما سازگار است. در عین حال تفاوت‌‌هایی نیز وجود دارد چرا که در آن از الگویی مدرن‌‌تر استفاده شده است.

    قرار دادن این فرش در کنار مبلمان خاکستری در اتاقی کلاسیک احساس گرما را منتقل می‌‌کند بدون اینکه حس قدیمی بودن به ما دست بدهد. این نوع فرش مناسب مبلمان کلاسیک نیز هست.

    2. رنگ‌‌های سنتی در یک طراحی مدرن

    رنگ‌‌های سنتی در یک طراحی مدرن

    اگر دکوراسیون سنتی‌‌تر را ترجیح می‌‌دهید، رنگ‌‌های این فرش کاملاً با سلیقه‌‌ی شما سازگار است. در عین حال تفاوت‌‌هایی نیز وجود دارد چرا که در آن از الگویی مدرن‌‌تر استفاده شده است.

    قرار دادن این فرش در کنار مبلمان خاکستری در اتاقی کلاسیک احساس گرما را منتقل می‌‌کند بدون اینکه حس قدیمی بودن به ما دست بدهد. این نوع فرش مناسب مبلمان کلاسیک نیز هست.

    3. الگوی خنثی و بزرگ

    الگوی خنثی و بزرگ

    اینکه دوست داشته باشید اتاق‌‌تان از دکوراسیونی خنثی و ظریف‌‌تر برخوردار باشد اصلاً ایراد ندارد. مبلمان‌‌های خاکستری برای رسیدن به این هدف بسیار مناسب هستند! اگر دوست دارید دکوراسیون بخشی از خانه با سایر بخش‌های آن متمایز باشد، رنگ فرش برای مبل طوسی را به گونه‌ای ست کنید که آن هم کمی خنثی است. این مسئله باعث ایجاد نمای آرام‌‌تر و تحت کنترل‌‌تری خواهد شد. در عین حال الگوی بزرگ منجر به بوجود آمدن بافت و تنوع شده و به جای یکنواختی، زیبایی خاصی را به اتاق خواهد داد.

    4. چاپ با طرح گل و پر از زرق و برق

    چاپ با طرح گل و پر از زرق و برق

    می‌‌بینید این فرش چقدر زیبا و پر زرق و برق است؟ رنگ‌‌های روشن و چاپ طرح گل باعث شده این فرش از فرش‌‌های سنتی‌‌تر متمایز شده و قرار گرفتن در کنار صندلی خاکستری روشن در این عکس نمای فوق‌‌العاده‌‌ای را بوجود آورده است.

    رنگ‌‌های مختلف و زیبا در کنار رنگ خاکستری چشم‌‌نواز به نظر می‌‌رسد. در عین حال باید مطمئن شوید از مبلمانی بهره می‌‌گیرید که در سمت روشن‌‌تر تصویر قرار گرفته چرا که رنگ‌‌های مختلف فرض اگرچه روشن هستند اما باز هم ماهیتاً تیرگی بیشتری داشته و در صورت استفاده از رنگ‌های خنثی از جمله خاکستری باید نسبت به جایگاه تمامی اثاث منزل دقت لازم را داشت زیرا در صورت  چیدمان اشتباه  فضایی بیش از حد تیره با سایه‌‌ای نامناسب از رنگ خاکستری بوجود خواهد آمد.

    5. رنگ فرش مناسب برای مبلمان طوسی یا خاکستری در کنتراست گرم و ملایم

    کنتراست گرم و نرم

    انتخاب رنگ‌های سیاه و سفید برای فرش، از گزینه‌های عالی است که دیگر نگرانی موضوع با مبل طوسی چه رنگ فرشی ست میشه را نداشته باشید. این دو رنگ‌، همیشه با خاکستری عالی به نظر می‌‌رسند، اما کنتراست شدید، حس سرما را منتقل خواهد کرد. اگر این رنگ‌‌ها را دوست دارید و در عین حال می‌‌خواهید از خشونت فضا کم کنید باید به دنبال فرشی مانند این باشید. این یک فرش پرز دار است که گرمایی فوری به محیط می‌‌دهد اما طرح آن به شکلی انتخاب شده که خطوط میان رنگ‌‌های سیاه و سفید کنتراست ملایم تری دارند. بدین ترتیب همه‌‌چیز کمی مبهم جلوه کرده و ظاهری واقعاً جذاب بوجود می‌‌آید.

    6. فرش سفید پرز دار با مبلمان طوسی

     

    سفید پرز دار

    یک فرش نرم و پرز دار بزرگ احتمالاً کلاسیک‌‌ترین و مشخص‌‌ترین گزینه‌‌ی موجود خواهد بود. در عین حال وقتی این گزینه جواب می‌‌دهد چرا باید با آن مقابله کرد؟ یک فرش سفید فضا را سریعاً روشن کرده و در صورت نرم و پرز دار بودن احساس گرمای دلنشینی به محیط می‌‌بخشد. این کار باعث می‌‌شود دوست داشته باشید شمعی روشن کرده، پتویی ضخیم آورده و در حالی که کتاب مورد علاقه‌‌ی خود را در دست دارید روی مبلمان‌ خاکستری، خود را ولو کنید. در صورت تمایل پیشنهاد می‌کنیم دیگر مقالات ما با موضوع نحوه شستن فرش شگی یا همان فرش پرز بلند را نیز مطالعه نمایید.

    7. فرش‌های مشبک و تیره و ست کردن با آن با مبلمان طوسی یا خاکستری

    مشبک و تیره

    طرح مشبک از جمله سبک‌‌های محبوب برای فرش به شمار می‌‌آید، اما این مدل تفاوت‌‌های اندکی دارد چرا که خطوط مشبک سفید بوده و بخش‌‌های عمده‌‌ی فرش تیره هستند. این فرش مشکی در ترکیب با مبلمانی خاکستری بسیار زیبا جلوه می‌‌کند. اگر دوست دارید جذابیت بیشتری به اتاق اضافه کنید می‌‌تواند طیفی به رنگ کروم و بالش‌‌های خز را نیز مورد استفاده قرار دهید. هرچه درخشان‌‌تر، بهتر!

    8. آسمان خاکستری و طوفانی

    آسمان خاکستری و طوفانی

    رنگی دیگر برای ست کردن فرش مناسب مبل طوسی در دکوراسیون انتخاب طیف رنگی به رنگ مبلمان است. استفاده از فرش خاکستری مانند این است که در آن سایه‌‌هایی مبهم برای ایجاد عمق بیشتر، بدون فاصله گرفتن از طرح اصلی رنگ مورد استفاده قرار گرفته است.

    9. استفاده از طرح‌‌های سبز آبی (کله غازی)

    استفاده از طرح‌‌های سبز آبی (کله غازی)

    رنگ سبز آبی در کنار خاکستری بسیار خیره کننده به نظر رسیده و گرما و غنای فضا را بیشتر می‌‌کند. این روش باعث می‌‌شود وجود رنگ خسته کننده به نظر نرسد.

    فرشی که در عکس می‌‌بینید گزینه‌‌ی مناسبی برای قرار گرفتن در مبلمانی خاکستری به شمار می‌‌آید (وجود صندلی خاکستری این مسئله را اثبات می‌‌کند) چرا که طرح‌‌های سبز آبی که از رنگ پایه‌‌ی آبی تیره بیرون زده به شکلی باورنکردنی مکمل رنگ خاکستری به شمار می‌‌آید.

    10. جفت کردن خاکستری‌‌ها

    جفت کردن خاکستری‌‌ها

    وقتی به دنبال آن هستید که از بهترین رنگ فرش مناسب برای مبلمان طوسی یا خاکستری در دکوراسیون خود استفاده کنید، می‌‌توانید از سایه‌‌ای مشابه از رنگ خاکستری برای جفت شدن بیشتر بهره بگیرید. در این تصویر فرش کاملاً با مبلمان خاکستری جفت شده و وجود بالش‌‌های سفید رنگ فضا را روشن‌‌تر می‌‌کند. این چیدمان اگرچه عاری از هرگونه مقابله است اما با این وجود بسیار زیبا به نظر می‌‌رسد.

    11. پاستل‌‌های زیبا

    پاستل‌‌های زیبا

    نگاه کنید چطور این صندلی خاکستری با فرش یکی شده و به چشم این امکان را می‌‌دهد که به سمت رنگ‌‌های پاستلی جذب شود. فرشی که با مبلمان خاکستری جفت شده نمای فوق‌‌العاده‌‌ای برای اتاق ایجاد می‌‌کند.  برای اینکه از یکنواختی کار جلوگیری شود بهتر است چند بالش با رنگ روشن به مبلمان اضافه کرده و یا رواندازی سفید رنگ روی آن قرار دهید.

    12. رنگین کمانی از رنگ‌‌ها

    رنگین کمانی از رنگ‌‌ها

    رنگ فرش مناسب برای مبلمان طوسی یا خاکستری در صورت علاقه به تم های رنگی کدام است؟ بهترین نکته درباره‌‌ی رنگ خاکستری این است که می‌‌تواند فضا را ملایم کرده و یا پایه‌‌ی خوبی برای بسیاری از رنگ‌‌ها به شمار بیاید. در این عکس یک فرش رنگارنگ که با مبلمانی خاکستری جفت شده نمونه‌‌ای فوق‌‌العاده از فرش مناسب با مبل طوسی است.

    اگر دوست دارید از چنین فرش رنگارنگی استفاده کنید حتماً باید مسیر کلی چیدمان اتاق را در نظر بگیرید. صرفاً یکی دو رنگ از درون فرش را بعنوان طیف اصلی انتخاب کنید. این کار باعث می‌‌شود دکوراسیون شما دقیق‌‌تر به نظر برسد و از آشفتگی رنگ‌‌ها جلوگیری شود.

    13. سرخ خاک‌‌آلود

    گُل سرخ خاک‌‌آلود

    این رنگ در حال حاضر یکی از محبوب‌‌ترین رنگ‌‌ها در دکوراسیون منزل به شمار آمده و در کنار خاکستری بسیار خیره کننده به نظر می‌‌رسد. بدین ترتیب می‌‌توان فضا را بسیار نرم و زنانه جلوه داده و یا با استفاده از چیدمانی همانند عکس فوق حسی خوب به فضا داد. ست شدن این رنگ فرش برای مبل طوسی باعث گرم‌تر شدن و روشن‌‌تر شدن محیط می‌‌شود. افزودن رگه‌‌هایی از طلایی و سفید می‌‌تواند اتاق را فریبنده‌‌تر و چشمگیرتر کند.

    14. سیاه و سفید پر رنگ

    سیاه و سفید پر رنگ

    اگر به رنگ صورتی علاقه‌‌ای ندارید می‌‌توانید با استفاده از یک فرش سیاه و سفید پر رنگ استفاده کنید چون رنگ فرش مناسب برای مبلمان طوسی یا خاکستری می‌تواند سیاه و سفید هم باشد. کنتراست بالای رنگ‌‌ها باعث ایجاد فضایی مدرن و تمیز می‌‌شود. برای بدست آوردن این زیبایی خاص، باید مطمئن شوید فرش صرفاً سیاه و سفید است و در آن از رنگ دیگری استفاده نشده که فرش موجود در تصویر نمونه‌‌ی مناسبی از این مسئله به شمار می‌‌آید.

    15. آبی پر رنگ

    آبی پر رنگ

    تقریباً همیشه سایه‌‌ای از آبی کارکرد مناسبی با رنگ خاکستری دارد، اما استفاده از رنگ‌‌های آبی بسیار تیره در کنار خاکستری زرق و برق فضا را بیشتر خواهد کرد. جفت کردن مبل طوسی با فرش سورمه ای بسیار عالی خواهد بود (استفاده از طیف های طلایی در سراسر اتاق نما را بهتر هم خواهد کرد).

    این ترکیب رنگ به همان اندازه که زیباست می‌‌تواند کمی تیره هم باشد، بنابراین بهتر است با استفاده از نور طبیعی این تیرگی را کاهش دهید. اگر فضای شما تیرگی بیشتری دارد استفاده از آهنگ‌‌های سفید، لامپ‌‌هایی در سقف و کف و یک آیینه برای افزایش نور بسیار مفید خواهد بود.

    16. زرد روشن

    زرد روشن

    اگرفرد ریسک پذیری هستید وهمچنان به فکر این هستید که چه فرشی به مبل طوسی میاد پاسخ ما به شما رنگ زرد است. سایه‌‌ی خاکستری هرچقدر تیره یا روشن باشد در کنار زرد به خوبی جفت می‌‌شود! مبلمان خاکستری روشن و این فرش زرد نمونه‌‌ی فوق‌‌العاده از این ترکیب رنگ باورنکردنی به شمار می‌‌آیند. اگر زرد روشن کمی برای شما زیاد است به جای آن از رنگ خردلی استفاده کنید. این رنگ هنوز هم بسیار گرم است و در کنار خاکستری زیبا به نظر می‌‌رسد، اما در عین حال موجب خنثی‌‌تر شدن نما می‌‌شود.

    17. مشبک آبی و سفید

    مشبک آبی و سفید

    در اینجا باز هم از طرح مشبک استفاده شده که الگویی محبوب برای فرش‌‌ها به شمار می‌‌آید، اما این طرح خاص برای جفت شدن با یک مبلمان خاکستری بسیار عالی خواهد بود (به عملکرد فوق‌‌العاده‌‌ی آن با صندلی خاکستری موجود در تصویر نگاه کنید).

    بهترین نکته در مورد این فرش آن است که رنگ‌‌های سفید و آبی بصورت کاملاً یکنواخت توزیع شده و بدین ترتیب هیچ‌‌کدام جای دیگری را نمی‌‌گیرند. این آهنگ متعادل و مناسب، کارکرد فوق‌‌العاده‌‌ای با یک مبلمان خاکستری خواهد داشت.

    18. کرم با الگوی رنگارنگ

    کرم با الگوی رنگارنگ

    سفید همیشه با خاکستری جفت می‌‌شود، اما رنگ کرم هم به همین اندازه‌‌ی مکمل فوق‌‌العاده‌‌ای است. این ترتیب فضا را به همان شکل روشن‌‌تر می‌‌کند بدون اینکه کنتراست بالای رنگ سفید را بوجود بیاورد.

    با استفاده از ترکیب رنگی مانند عکس می‌‌توانید در فرش کرم رنگ‌ خود تنوع ایجاد کنید. بدین ترتیب بافت و رنگ به فضا اضافه شده اما بدون اینکه کنتراستی متضاد بوجود بیاید.

    19. داربست‌‌های آبی‌‌رنگ

    داربست‌‌های آبی‌‌رنگ

    اگر به دنبال یک نمای جذاب هستید، فرشی با الگوی داربستی برای شما فوق‌‌العاده خواهد بود. زیبایی این طرح به دلیل سادگی آن است که بدون مینیمالیستی بودن شکوفا به نظر می‌‌رسد. پس رنگ فرش مناسب برای مبلمان طوسی یا خاکستری می‌تواند آبی و طرح مناسب برای آن می‌تواند مدل داربستی باشد. این فرش خاص به دلیل داشتن سایه‌‌های آبی‌‌رنگ (که همیشه ترکیب خوبی با خاکستری است)، در یک اتاق پر از زرق و برق و کنار مبلمان‌‌ای خاکستری عملکردی عالی دارد و چشم‌‌ها را به سمت خود خیره می‌‌کند.

    20. اشاراتی از رنگ نارنجی

    اشاراتی از رنگ نارنجی

    به سادگی می‌‌توان عاشق این فرش شد. هر بخشی از آن زرق و برق خاص خود را دارد و به راحتی می‌‌توان آن را با مبلمان خاکستری جفت کرد. در عین حال تکه‌‌های نارنجی رنگ فرش است که برجستگی خاصی را بوجود می‌‌آورد. از آنجایی که نارنجی رنگی گرم‌‌تر است اغلب با کرم و قهوه‌‌ای ترکیب می‌‌شود، اما در کنار خاکستری هم کارکرد فوق‌‌العاده‌‌ای خواهد داشت! تکه‌‌هایی از این رنگ در فرشی مانند این تفاوت زیادی بوجود آورده و به فضا گرمای بیشتری خواهد بخشید و یکی از گزینه‌های متفاوت در انتخاب فرش مناسب با مبل طوسی خواهد بود.

    21. سایه‌‌هایی از رنگین‌‌کمان

    سایه‌‌هایی از رنگین‌‌کمان

    هر طیفی از خاکستری در کنار این فرش فوق‌‌العاده به نظر می‌‌رسد چرا که رنگ‌‌های زیادی در آن کار شده و در عین حال پایه‌‌ی آن سفید است. وجود رنگ‌‌های متنوع نمای فوق‌‌العاده‌‌ای به فضا می‌‌دهد بدون اینکه این رنگ‌‌ها خود را بیش از حد نمایان کنند.

    در اینجا می‌‌توان یکی دو رنگ از فرش بیرون کشیده و بعنوان طیف رنگی استفاده کرد. از آنجایی که طرح مورد استفاده شلوغ است بهتر است از آهنگ‌‌هایی ساده‌‌تر، همانند شکل فوق بهره گرفته شود.

    22. کلاسیک و روشن

    کلاسیک و روشن

    فرش موجود در این تصویر الگویی کاملاً کلاسیک و همیشگی دارد اما وجود رنگ‌‌های روشن در آن باعث مدرن‌‌تر جلوه کردنش می‌‌شود. اگر این فرش را با مبلمانی خاکستری جفت کنیم ترکیبی عالی از مدرن و سنتی بدست خواهد آمد.

    23. رنگ فرش مناسب برای مبلمان طوسی یا خاکستری، آلویی چشم‌‌نواز

    آلویی چشم‌‌نواز

    بنفش و خاکستری ترکیبی چشم‌‌نواز به شمار می‌‌آید که این عکس به خوبی آن را نشان می‌‌دهد. این دو رنگ سرد به خوبی در کنار هم جفت شده و نمایی کاملاً غنی و دستچین شده بوجود می‌‌آورند.

    فرشی مانند این نمونه‌‌ای فوق‌‌العاده برای استفاده از رنگ و تنوع بدون دور شدن بیش از حد از طیف خاکستری به شمار می‌‌آید. بنفش آلویی موجود اگرچه ظاهری شبیه به آبی سرمه‌‌ای دارد اما فضایی منحصربفرد ایجاد می‌‌کند چرا که بصورت معمول از این رنگ استفاده نمی‌‌شود.

    24. صورتی‌‌ها و بنفش‌‌ها

    صورتی‌‌ها و بنفش‌‌ها

    آیا عاشق رنگ‌‌های زنده هستید؟ پس نگاهی به این فرش بیاندازید! صورتی روشن، بنفش و زرد الگویی رنگین کمانی و فوق‌‌العاده ایجاد کرده‌‌اند. این فرش واقعاً ظاهری قدرتمند و چشم‌‌نواز دارد و جفت شدن آن با یک مبلمان خاکستری خنثی باعث می‌‌شود اندکی کم‌‌رنگ‌‌تر جلوه کند.

    این روشی مناسب برای افزودن نشاط به اتاق است بدون اینکه زیاده‌‌روی صورت گیرد. در صورت تمایل پیشنهاد می‌کنیم دیگر مقالات ما با موضوع انواع فرش ماشینی در بازار ایران و بهترین فرش ماشینی مال کجاست را نیز مطالعه نمایید.

    25. سورمه‌‌ای و صورتی

    سورمه‌‌ای و صورتی

    اگر استفاده‌‌ی زیاد از رنگ صورتی برای شما جذاب است، طرحی مانند این را مد نظر قرار دهید که در آن صورتی با سورمه‌‌ای ترکیب شده است. کارکرد این رنگ‌‌ها در کنار هم به شکلی است که باعث بیرون پریدن صورتی شده و ترکیبی فوق‌‌العاده با مبلمانی خاکستری هم بوجود می‌‌آورد.

    می‌‌توان برای تأکید بیشتر بر رنگ صورتی از همین آهنگ در سایر لوازم جانبی استفاده کرده و یا با استفاده از بالش‌‌هایی تیره‌‌تر و اندکی رنگ سفید این تأکید را کمتر کرد.

    جمع بندی

    یافتن یک رنگ فرش مناسب برای مبلمان طوسی یا خاکستری به تمایل شما برای نمایاندن فضایی که دارید بستگی خواهد داشت. خاکستری با توجه به خنثی بودن تقریباً با هر رنگی جفت خواهد شد. مثلاً می‌‌توانید از ترکیب صورتی و سورمه‌‌ای استفاده کنید و یا الگوهایی پر از طرح و رنگ را به کار بگیرید. هیچ‌ گونه کمبودی برای انتخاب فرشی در کنار مبلمانی خاکستری نخواهید داشت. پس اول فکر کنید می‌‌خواهید فضای شما چه نمایی داشته باشد و سپس به دنبال خرید فرش رؤیایی خود بگردید. اگر دوست دارید ویترین کاملی از انواع فرش‌های مدرن و فانتزی یا فرش‌های سنتی و فرش کهنه نما را مشاهده نمایید، پیشنهاد میکنیم حتما به سایت تک فرش مراجعه نمایید‌. در سایت تک فرش انواع فرش ماشینی در ابعاد و اندازه‌های مختلف و حتی فرش کناره وجود دارد که با بهترین و بالاترین کیفیت عرضه می‌شوند.

    سوالات متداول

    چه رنگ فرشی به مبل طوسی میاد؟

    تقریبا تمامی رنگ‌های موجود به خوبی با رنگ طوسی ست می‌شوند. برای انتخاب رنگ فرش در ست کردن با مبل طوسی می‌توانید هر رنگی را که مایل هستید در دکوراسیون خود به کار ببرید. از قرمز گرفته تا سبز و سفید و صورتی.

    به فرش طوسی چه مبلی میاد؟

    با توجه به مکمل بودن رنگ طوسی با تمام رنگ‌ها، نهایتا این شمایید که انتخاب می‌کنید چه فضایی داشته باشید.اگر به دنبال فضایی آرام و مینیمال هستید استفاده از رنگ‌های سیاه سفید و خاکستری پیشنهاد خوبی است. اما اگر دنبال از بین بردن یکنواختی محیط هستید و دکوراسیون شاد و سرزنده را می‌پسندید انتخاب مبلمانی به رنگ‌های زرد، آبی، قرمز و یا حتی استفاده‌ی بالشتک‌های رنگی گزینه‌ی مناسبی برای شماست.

    میانگین امتیازات ۴ از ۵
    از مجموع ۹ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    تلفن پشتیبانی 09338177908 | هر روز هفته از ساعت 8 صبح الی 18 پاسخ گوی شما هستیم

    فروشگاه اینترنتی تک فرش در سال 1394 و با هدف سهولت در خرید فرش ماشینی برای مردم نازنین ایران تاسیس شد , شما با ورود به تک فرش با انبوهی از طرح و نقش فرش ماشینی رو به رو خواهید شد و به راحتی می توانید فرش مورد نظر خود را مشاهده و خریداری نمایید . تک فرش, یک شهر فرش واقعی است که بواسطه حضور در شهر کاشان ( مرکز فرش ایران ) و همکاری را برندهای بزرگی همچون فرش محتشم , فرش لیلی , فرش برنتین , فرش مشهد اردهال , فرش داریوش , قالی سرام , فرش شاهکار صفویه , فرش شاهکار آریایی , فرش سبلان و … کاملترین ویترین فرش ماشینی را داشته باشد . شاید شما قصد داشته باشید برای فضای پذیرایی منزل خود فرش کلاسیک تهیه کنید و فرش های ماشینی با طرح های اصیل ایرانی را میپسندید پس فرش 1500 شانه , فرش 1200 شانه , فرش 1000 شانه , فرش 700 شانه و فرش های 500 شانه گزینه های خوبی برای شما هستند , و یا شاید به دنیال طرح های مدرن هستید و به فرش فانتزی مدرن علاقه مند هستید , از فرش طرح ترک , فرش چهل تکه ( پچ ورک )فرش آشپزخانه , فرش کهنه نما , فرش فرانسوی , فرش پرزبلند شگی , فرش مراکشی , گلیم , و گبه در سایت تک فرش دیدن کنید و طرح مورد را نظر خود را انتخاب و خریداری نمایید و همچنین اگر قصد دارید برای اتاق فرزند دلبندتان فرشی خریداری کنید حتما سری به فرش اتاق کودک در سایت تک فرش بزنید و زیباترین طرح فرش ها را مشاهده کنید . از مزیت های مهم تک فرش می توان به : خرید مستقیم فرش از کاشان با قیمت کارخانه , ارسال رایگان به سراسر کشور, و 7 روز ضمانت بازگشت وجه در صورت نارضایتی اشاره کرد.ما در مجموعه‌ی تک فرش جهت رفاه خرید فرش، خرید اقساطی فرش را نیز به مشتریان ارائه می‌دهیم


    کلیه حقوق این سایت متعلق به تیم تک فرش می باشد.    Copyright @2006 – 2022 Takfarsh.com

    ورود | ثبت نام
    شماره موبایل خود را وارد کنید

    ورود شما به معنای پذیرش شرایط تک فرش و قوانین حریم‌خصوصی است

    برگشت
    کد تایید را وارد کنید
    کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
    ارسال مجدد کد تا دیگر
    برگشت
    رمز عبور را وارد کنید
    رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
    برگشت
    رمز عبور را وارد کنید
    رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
    برگشت
    درخواست بازیابی رمز عبور
    لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
    برگشت
    کد تایید را وارد کنید
    کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
    ارسال مجدد کد تا دیگر
    ایمیل بازیابی ارسال شد!
    لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
    تغییر رمز عبور
    یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
    تغییر رمز با موفقیت انجام شد