مجله تک فرش

راهنمای آسان برای انتخاب فرش اداری مناسب

انتخاب بهترین فرش اداری برای فضای شما یکی از عناصر اصلی در ایجاد تن و سبک برای دفتر اداری شما است. فرش‌های اداری امروزه در اشکال، اندازه‌ها، مواد و سبک‌های مختلفی تولید می‌شوند تا گرما، راحتی و عایق صوتی مورد نیاز را برای دفتر شما فراهم کنند. امکانات و گزینه های زیادی برای انتخاب فرش اداری وجود دارد، بنابراین بیایید در مورد انتخاب ها صحبت کنیم.
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
انتخاب فرش مناسب اداری
  • انتخاب بهترین فرش مخصوص محیط اداری شما یکی از عناصر اصلی در ایجاد تن و سبک برای دفتر کار شما است. فرش‌های اداری امروزه در اشکال، اندازه‌ها، مواد و سبک‌های مختلفی تولید می‌شوند تا گرما، راحتی و عایق صوتی مورد نیاز را برای دفتر شما فراهم کنند. امکانات و گزینه‌های زیادی برای انتخاب فرش اداری وجود دارد، بنابراین بیایید در مورد انتخاب بهترین فرش مخصوص محیط‌های اداری، صحبت کنیم.

    مزایای فرش اداری

    نکات مهم نحوه انتخاب فرش اداری

    • اگر می‌خواهید فرش اداری زیر میز قرار بگیرد، اطمینان حاصل کنید که به اندازه‌ی کافی فرش بزرگ باشد تا میز و همه صندلی‌ها به راحتی روی فرش قرار گیرند.
    • فرش باید به طور کامل قسمت زیر همه‌ی صندلی‌ها را در قسمت نشیمن بپوشاند.
    • برای اینکه یک فرش اتاق را پر کند، فقط چند سانتی متر از فرش و دیوارها یا مبلمان اطراف آن فاصله داشته باشند.
    •  

    تعین سایز فرش اداری متناسب با انواع نیازهای شما بررسی می شود. اگر فرشی را صرفاً به دلایل تزئینی و دکوری می خواهید، اندازه ی آن باید با ایده ی دکور شما مطابقت داشته باشد. 

    به عنوان مثال، ممکن است بخواهید یک فرش گرد کوچک برای قسمت نشیمن، یک فرش بزرگ برای زیر میز و صندلی داشته باشید، یا ممکن است بخواهید که تقریباً فرش دیوار به دیوار باشد و کامل سطح زمین را بپوشاند.

    • اگر می خواهید فرش اداری زیر میز باشد، اطمینان حاصل کنید که به اندازه‌ی کافی بزرگ است تا میز و همه صندلی ها به راحتی روی فرش قرار گیرند.
    • فرش باید به طور کامل همه صندلی ها را در یک قسمت نشیمن بپوشاند.
    • برای اینکه یک فرش اتاق را پر کند، فقط چند سانتی متر از فرش و دیوارها یا مبلمان اطراف آن فاصله داشته باشند.

    یک نکته ی مهم برای فرش اداری موادی است که از آن بافته شده است، به خصوص اگر قصد دارید آن را در اطراف میز خود قرار دهید. یک فرش اداری دور میز باید به صندلی شما اجازه حرکت آزادانه بدهد. برای انجام این کار، بهتر است فرش نازک یا کم تراکم باشد. 

    یک فرش کم پرز یا پرز کوتاه نسبت به سایر فرش های پرز بلند، شیک و حجم کمتری دارد. آن ها اغلب در فضاهایی با تردد بیشتر دیده می شوند، اما این باعث نمی شود که آن ها مجلل یا ساده نباشند.

    جنس فرش‌های اداری

    پرزهای فرش می تواند کوتاه و کم یا الیاف ضخیم و یا بلند باشد. فرش کم پرز برای دفاتر عالی است زیرا اجازه می دهد مبلمان آزادانه حرکت کنند، خطر سر خوردن کم تر است و آثاری از مبلمان نشان نمی دهد. این قالی‌ها شامل بافت های پرزدار، گره دار یا بافته‌شده هستند. 

    فرش‌های پرزدار اغلب به صورت ماشینی از بافت ‌هایی از الیاف ساخته می‌شوند که از یک ماده پشتی کشیده شده و سپس به طول بریده می‌شوند تا ظاهری صاف و یکدست ایجاد کنند. یک فرش اداری بافته شده اغلب دستباف است و حتی می تواند یک فرش موروثی با کیفیت باشد. 

    این گران ترین و بادوام ترین گزینه است. قالیچه های بافته شده فرش های کم پرز هستند که با الیافی بافته می شوند که یکی یکی در جای خود گره خورده شده اند. این فرش ها نسبت به سایر گزینه ها ظاهری مجلل دارند.

    طرح فرش اداری

    فرش های اداری، مانند هر فرش دیگری، بسیار فراتر از یک تصمیم کاربردی هستند. این نیز یک توجه به سبک است. فرشی که انتخاب می‌کنید چیزی در مورد نحوه کار یا تجارت شما می‌گوید.

    هر نوع فرشی را که انتخاب می‌کنید، اطمینان حاصل کنید که ابتدا با عملکرد شما مطابقت دارد، سپس با نشان دادن سبک و شیوه کار شما تأثیرگذار باشد. ما بیشترین تنوع فرش اداری را در تمامی رنگ ها، شکل ها، بافت ها و سبک ها متناسب با نیاز شما داریم. مجموعه ما را در takfarshcom بررسی کنید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    تلفن پشتیبانی 09338177908 | هر روز هفته از ساعت 8 صبح الی 18 پاسخ گوی شما هستیم

    فروشگاه اینترنتی تک فرش در سال 1394 و با هدف سهولت در خرید فرش ماشینی برای مردم نازنین ایران تاسیس شد , شما با ورود به تک فرش با انبوهی از طرح و نقش فرش ماشینی رو به رو خواهید شد و به راحتی می توانید فرش مورد نظر خود را مشاهده و خریداری نمایید . تک فرش, یک شهر فرش واقعی است که بواسطه حضور در شهر کاشان ( مرکز فرش ایران ) و همکاری را برندهای بزرگی همچون فرش محتشم , فرش لیلی , فرش برنتین , فرش مشهد اردهال , فرش داریوش , قالی سرام , فرش شاهکار صفویه , فرش شاهکار آریایی , فرش سبلان و … کاملترین ویترین فرش ماشینی را داشته باشد . شاید شما قصد داشته باشید برای فضای پذیرایی منزل خود فرش کلاسیک تهیه کنید و فرش های ماشینی با طرح های اصیل ایرانی را میپسندید پس فرش 1500 شانه , فرش 1200 شانه , فرش 1000 شانه , فرش 700 شانه و فرش های 500 شانه گزینه های خوبی برای شما هستند , و یا شاید به دنیال طرح های مدرن هستید و به فرش فانتزی مدرن علاقه مند هستید , از فرش طرح ترک , فرش چهل تکه ( پچ ورک )فرش آشپزخانه , فرش کهنه نما , فرش فرانسوی , فرش پرزبلند شگی , فرش مراکشی , گلیم , و گبه در سایت تک فرش دیدن کنید و طرح مورد را نظر خود را انتخاب و خریداری نمایید و همچنین اگر قصد دارید برای اتاق فرزند دلبندتان فرشی خریداری کنید حتما سری به فرش اتاق کودک در سایت تک فرش بزنید و زیباترین طرح فرش ها را مشاهده کنید . از مزیت های مهم تک فرش می توان به : خرید مستقیم فرش از کاشان با قیمت کارخانه , ارسال رایگان به سراسر کشور, و 7 روز ضمانت بازگشت وجه در صورت نارضایتی اشاره کرد.ما در مجموعه‌ی تک فرش جهت رفاه خرید فرش، خرید اقساطی فرش را نیز به مشتریان ارائه می‌دهیم


    کلیه حقوق این سایت متعلق به تیم تک فرش می باشد.    Copyright @2006 – 2022 Takfarsh.com

    ورود | ثبت نام
    شماره موبایل خود را وارد کنید

    ورود شما به معنای پذیرش شرایط تک فرش و قوانین حریم‌خصوصی است

    برگشت
    کد تایید را وارد کنید
    کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
    ارسال مجدد کد تا دیگر
    برگشت
    رمز عبور را وارد کنید
    رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
    برگشت
    رمز عبور را وارد کنید
    رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
    برگشت
    درخواست بازیابی رمز عبور
    لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
    برگشت
    کد تایید را وارد کنید
    کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
    ارسال مجدد کد تا دیگر
    ایمیل بازیابی ارسال شد!
    لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
    تغییر رمز عبور
    یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
    تغییر رمز با موفقیت انجام شد