مجله تک فرش

تاثير فرش بر دكوراسيون داخلي

فرش های ایرانی در همه جای دنیا به عنوان عضوی جدانشدنی و فوق العاده لوکس در دکوراسیون داخلی...
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
تاثير فرش بر دكوراسيون داخلي
  • تاثیر فرش بر دکوراسین داخلی خانه

    اگر بخواهیم در مورد نقش و تاثير فرش بر دكوراسيون داخلي بگوییم , باید بگیم فرش‌ها یکی از ساده‌ترین و مجلل ترین وسیله‌ها جهت زیباتر کردن دکوراسیون منزل است. امروزه فرش ها در تنوع مختلفی متناسب با نیازهای مختلف خانه‌داران تولید و بافت می‌شود؛ بنابراین نباید اهمیت فرش‌ها را در خانه ی خود فراموش کنیم.

    اگر قصد بازسازی خانه یا انجام دکوراسیون داخلی جدید برای خانه یا آپارتمان جدید خود دارید، تهیه و پهن کردن فرش یکی از مهم‌ترین وسیله‌ها است که باید در انتخاب آن دقت کنید. فرش ها می توانند عیب و ایرادهای خانه را پنهان کنند و زیبایی محیط خانه‌ی شما را بیشتر کنند.

    برای اینکه به تاثیر فرش بر دکوراسیون داخلی، بهتر پی ببریم، باید بدانیم که فرش‌های ایرانی در همه جای دنیا به عنوان یک وسیله‌ی فوق العاده لوکس در دکوراسیون داخلی به شمار می روند.

    فرش می تواند تاثیر قابل توجهی در دکوراسیون داخلی داشته باشد و بر ظاهر، احساس و عملکرد کلی یک فضا تاثیر بگذارد. در اینجا به برخی از تأثیرات فرش در دکوراسیون داخلی اشاره می کنیم:

    از فرش های دستباف ریزنقش گرفته تا انواع قالی، گلیم، گبه‌های رنگی و مدرن و فرش‌های سنتی، شما به راحتی می توانید دکوراسیون داخلی را مطابق سلیقه‌تان با فرش تکمیل کنید. برای مثال اگر سبک خانه‌تان مدرن با مبلمان راحتی است، گبه‌های دستباف گزینه‌ی مناسبی برای خانه شماست. ایجاد یک جلوه‌ی بصری مناسب در خانه، یکی از ویژگی‌های بارز فرش است. یک رنگ را مشخص کنید و متناسب با آن رنگ، وسایل منزل‌تان را انتخاب کنید. حتی می‌توانید یک رنگ اصلی برای فرش انتخاب کنید و باتوجه به آن، پرده و مبلمان بخرید.

    تاثير فرش بر دكوراسيون داخلي

    اهمیت فرش در دکوراسیون داخلی منزل

    فرش نقش بسیار مهمی در دکوراسیون منزل شما دارد و انقدری که فرش اهمیت دارد، ممکن است پرده و مبلمان اهمیت نداشته باشند. با انتخاب درست سبک فرش برای منزل‌تان، سبک کلی خانه‌ی شما مشخص می‌شود. البته با توجه به طرح های جدید و تنوع فرش های دستباف ایرانی و مدرن، به ویژه انواع گلیم و گبه، انتخاب سبک برای دکوراتورها بسیار ساده تر شده چرا که با مدرن شدن سبک خانه های ما، نیاز ما به فرش های امروزی نیز بیشتر شده است.

    چرا باید از فرش در دکوراسیون استفاده کرد ؟

    – عایق صدا و گرما:

    انتخاب کردن فرش مناسب باعث کاهش سر و صدا و اکو صدا در خانه می‌شود , این مورد هم یکی دیگر از تاثير فرش بر دكوراسيون داخلي است , اگر آپارتمان زندگی می کنید یا خانه‌تان چند طبقه است و همچنین کفپوش خانه از سرامیک و کاشی است، فرش انتخاب مناسبی برای جلوگیری از سر و صدا و گرما می‌باشد. 

    – چندین برابر کردن زیبایی خانه: فرش‌ها، به ویژه فرش‌های اصیل ایرانی، نوعی اثر هنری محسوب می‌شوند که در زیباتر کردن فضای خانه، بسیار تاثیر گذار هستند. حتی می‌توانید از فرش‌های سایز کوچک یا تابلو فرش روی دیوار، آویزان کنید.

    – افزودن رنگ به خانه :

    فرش یک وسیله‌ و انتخابی کاربردی جهت افزودن رنگ به فضای خانه می‌باشد. اگر قسمت‌های مختلف خانه‌تان رنگ خنثی دارد، انتخاب فرشی با رنگ مناسب روشی عالی می‌باشد.

    – مشخص کردن بخش‌های مختلف خانه :

    در خانه‌ای که بخش‌های مختلف آن تفکیک نشده است و مشخص نیست، برای مثال قسمت غذاخوری از اتاق پذیرایی تفکیک نشده است، می‌توانید با استفاده از فرش، هرکدام از قسمت‌ها را مشخص کنید

    نحوه‌ی استفاده از فرش در خانه :

    فرش یکی از برجسته‌ ترین قسمت دکوراسیون داخلی خانه محسوب می‌شود، پس حتماَ به بهترین نحو آن را انتخاب کنید و در نحوه‌ی پهن کردن آن دقت کنید. همانطور که می‌دانید قبل از خرید فرش توجه داشته باشید که اندازه و سایز فرش علاوه بر عوامل دیگر، یکی دیگر از فاکتورهای مهم در انتخاب صحیح فرش و تاثیر آن در خانه می‌باشد. 

    پس بهتر است اندازه‌ی دقیق فضای مورد نظر خودتان را داشته باشید. علاوه بر اندازه، انتخاب درست رنگ و سبک فرش متناسب با رنگ‌های اصلی خانه و سبک کلی فضا، بسیار حائز اهمیت است. مثلاَ اگر سبک خانه‌ی شما مدرن است، سبک انتخابی فرش شما هم باید مدرن باشد.

    به طور کلی، فرش می تواند نقش مهمی در افزایش جذابیت زیبایی، راحتی و عملکرد فضاهای داخلی داشته باشد و آن را به انتخابی محبوب برای بسیاری از صاحبان خانه و طراحان تبدیل کند.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    تلفن پشتیبانی 09338177908 | هر روز هفته از ساعت 8 صبح الی 18 پاسخ گوی شما هستیم

    فروشگاه اینترنتی تک فرش در سال 1394 و با هدف سهولت در خرید فرش ماشینی برای مردم نازنین ایران تاسیس شد , شما با ورود به تک فرش با انبوهی از طرح و نقش فرش ماشینی رو به رو خواهید شد و به راحتی می توانید فرش مورد نظر خود را مشاهده و خریداری نمایید . تک فرش, یک شهر فرش واقعی است که بواسطه حضور در شهر کاشان ( مرکز فرش ایران ) و همکاری را برندهای بزرگی همچون فرش محتشم , فرش لیلی , فرش برنتین , فرش مشهد اردهال , فرش داریوش , قالی سرام , فرش شاهکار صفویه , فرش شاهکار آریایی , فرش سبلان و … کاملترین ویترین فرش ماشینی را داشته باشد . شاید شما قصد داشته باشید برای فضای پذیرایی منزل خود فرش کلاسیک تهیه کنید و فرش های ماشینی با طرح های اصیل ایرانی را میپسندید پس فرش 1500 شانه , فرش 1200 شانه , فرش 1000 شانه , فرش 700 شانه و فرش های 500 شانه گزینه های خوبی برای شما هستند , و یا شاید به دنیال طرح های مدرن هستید و به فرش فانتزی مدرن علاقه مند هستید , از فرش طرح ترک , فرش چهل تکه ( پچ ورک )فرش آشپزخانه , فرش کهنه نما , فرش فرانسوی , فرش پرزبلند شگی , فرش مراکشی , گلیم , و گبه در سایت تک فرش دیدن کنید و طرح مورد را نظر خود را انتخاب و خریداری نمایید و همچنین اگر قصد دارید برای اتاق فرزند دلبندتان فرشی خریداری کنید حتما سری به فرش اتاق کودک در سایت تک فرش بزنید و زیباترین طرح فرش ها را مشاهده کنید . از مزیت های مهم تک فرش می توان به : خرید مستقیم فرش از کاشان با قیمت کارخانه , ارسال رایگان به سراسر کشور, و 7 روز ضمانت بازگشت وجه در صورت نارضایتی اشاره کرد.ما در مجموعه‌ی تک فرش جهت رفاه خرید فرش، خرید اقساطی فرش را نیز به مشتریان ارائه می‌دهیم


    کلیه حقوق این سایت متعلق به تیم تک فرش می باشد.    Copyright @2006 – 2022 Takfarsh.com

    ورود | ثبت نام
    شماره موبایل خود را وارد کنید

    ورود شما به معنای پذیرش شرایط تک فرش و قوانین حریم‌خصوصی است

    برگشت
    کد تایید را وارد کنید
    کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
    ارسال مجدد کد تا دیگر
    برگشت
    رمز عبور را وارد کنید
    رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
    برگشت
    رمز عبور را وارد کنید
    رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
    برگشت
    درخواست بازیابی رمز عبور
    لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
    برگشت
    کد تایید را وارد کنید
    کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
    ارسال مجدد کد تا دیگر
    ایمیل بازیابی ارسال شد!
    لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
    تغییر رمز عبور
    یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
    تغییر رمز با موفقیت انجام شد