مجله تک فرش

به این 6 دلیل مهم باید برای اتاق نشیمن خود فرش تهیه کنید

فرش را همه دوست دارند. آنها به راحتی پیدا می شوند و با آنچه می […]

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
به این 6 دلیل مهم باید برای اتاق نشیمن خود فرش تهیه کنید
  • فرش را همه دوست دارند. آنها به راحتی پیدا می شوند و با آنچه می خواهید مطابقت دارند و دارای طیف وسیعی از مزایای، از زیبایی شناسی تا کاربردهای عملی هستند. این یک قطعه تزئینی بسیار متداول در فضاهای نشیمن مدرن است، زیرا یک قطعه تزئینی بسیار آسان برای مقابله با آن است، به سادگی روی زمین در هر جایی که بخواهید قرار می گیرد. 

    داشتن فرش می‌تواند بر روی دکور تأثیر بگذارد، به این صورت که به عنوان یک قطعه کانونی عمل می‌کند یا از قطعات دکور اطراف آن تعریف می‌کند و در افزایش گرما و راحتی نقش دارد.

    1- فرش می تواند به افزایش گرما در اتاق کمک کند

    ممکن است هوا به طور غیرمنتظره ای سرد شود و شما دوست دارید هرچه زودتر گرم شوید به جای اینکه منتظر بمانید تا گرمایش شروع شود. شاید بخواهید هزینه های گرمایش را کاهش دهید و گزینه های پایدارتری را انتخاب کنید. 

    اینجا جایی است که فرش پشت شماست و می تواند همان چیزی باشد که شما می خواهید. فرش را می توان برای روزهای سرد استفاده کرد زیرا هوای گرم زیر الیاف فرش محبوس می شود و به عنوان عایق عمل می کند، فرش را گرم نگه می دارد و بنابراین یک راه فوق العاده برای گرم شدن سریع است. 

    این جایگزین بسیار بهتر از داشتن کفپوش سرد با سطح صاف در زیر شماست. علاوه بر این، از رنگ های اتاق و فرش می توان برای دستکاری درک گرما استفاده کرد. استفاده از فرشی با رنگ گرم‌تر مانند فرش قرمز و یا فرش نارنجی می‌تواند به تقلید احساس گرمای بیشتر کمک کند، حتی اگر افزایش دمای واقعی وجود نداشته باشد.

    فرش آبی

    2- همچنین می تواند آسایش را به ارمغان بیاورد

    جدا از زیبایی شناسی، یکی از فاکتورهای مهمی که در تصمیم گیری در مورد فرش باید در نظر گرفت، راحتی است. این به این دلیل است که وقتی در مورد دکوری مانند فرش تصمیم می گیرید، می خواهید هر بار که از آن استفاده می کنید راحت و دنج باشد و فقط به عنوان یک دکور بیکار عمل نکند. 

    حتی اگر با دکور ارتباط داشته باشد و اتاق را کامل کند یا به عنوان یک قطعه کانونی عمل کند، می‌خواهید که بتوانید از فرش به عنوان چیزی بیش از یک چشم نواز استفاده کنید، بلکه می‌خواهید آرامش‌ بخش و راحت باشد. 

    محیطی دلپذیر برای همه ایجاد کنید. برای بچه ها، فرش کمترین دغدغه آنها خواهد بود، به خصوص زمانی که چیزی در مورد دکوراسیون یاد نگرفته باشند. اطمینان از حفظ ظاهر و حالت فرش بدون مراقبت و توجه مداوم بسیار سخت است.

    فرش در منزل

    3- می توان از آن برای پوشاندن عیوب استفاده کرد:

    از هیچ خانه ای در هر شرایطی انتظار نمی رود که کامل باشد. همیشه نوعی آشفتگی یا چیزی نامناسب وجود خواهد داشت. با این حال، برخی عیوب کمی دارند که یا در فضای زندگی به وجود آمده است یا از طریق رویدادها ایجاد شده است، بیشتر بچه ها و حیوانات خانگی. نواقص چیز جدیدی نیستند، و بیشتر فضاهای زندگی آنها را دارند، اما این باعث نمی شود که داشتن آن کمتر دلپذیر باشد. 

    داشتن یک نقص روی زمین که از بین نمی رود، غیرعادی نیست، چیزی مانند کاشی ترک خورده یا وینیل خراب. یک راه حل بسیار ساده، پوشاندن محل با فرش است. این یک ایده عالی است، به خصوص برای کسانی که صاحب خانه نیستند و بیشتر در املاک اجاره ای زندگی می کنند. اگر ایرادی روی زمین دارید، به احتمال زیاد صاحبخانه آن را درست نمی کند یا اجازه نمی دهد کف را عوض کنید. بهتر است منطقه را با یک وسیله فرش بپوشانید و به آن توجه نکنید. 

    یک چیز خوب این است که قابل تعویض است و دائمی نیست، بنابراین هر سبکی مانند فرش سیاه و سفید را می توان پایین گذاشت و اگر چیز جدیدی خواست، می توان آن را به سرعت به فرش متفاوت ارزان قیمت بزرگ تغییر داد.

    4-در حالی که یک اتاق تاریک را نیز روشن می کند

    با تغییر زمان، روندها و سبک های خانه و زیبایی شناسی نیز تغییر می کند. روند کنونی در خانه های مدرن، داشتن کفپوش های بسیار تیره و صاف است. آنها نه تنها از نظر زیبایی با دکور مناسب خوشایند هستند، بلکه مزایای عملی خود را نیز دارند. 

    این گزینه‌ها و رنگ‌های کف‌پوش راحت‌تر تمیز می‌شوند و می‌توانند لکه‌ها و ریزش‌ها را خیلی بهتر از هر کفپوش دیگری و رنگ روشن‌تر پنهان کنند. تنها نقطه ضعف این است که آنها نور زیادی را از اتاق جذب می کنند و می توانند احساس تیره تری ایجاد کنند. باعث می شود مکان تاریک تر از آنچه هست به نظر برسد. 

    این مشکل زمانی است که شما از قبل نور طبیعی ندارید و اتاق به نور مصنوعی زیادی نیاز دارد تا روشن شود. قرار دادن یک فرش با رنگ روشن، چیزی مانند بژ روشن یا فرش طوسی می تواند به ایجاد کنتراست و روشن تر کردن ناحیه کمک کند زیرا مانع از جذب نور طبیعی می شود. شما می توانید کفپوش سطح تیره و نگهداری را تا حد امکان نور در داخل اتاق داشته باشید.

    فرش مشکی

    5- نویز در فضای زندگی قابل کاهش است

    سر و صدا چیزی است که همه می توانند روی آن توافق کنند تا آخرین چیزی باشد که می خواهید. به خصوص وقتی بچه ها درگیر هستند. زمانی که یک چیز تکراری باشد، زندگی با آن بسیار دشوار می شود. سطوح انعکاسی به دلیل افزایش صدا و اثرات پژواک ها شناخته شده اند، زیرا به امواج صوتی اجازه می دهند که مستقیماً از آنها منعکس شوند. 

    کاهش سطوح بازتابنده شانس پژواک را کاهش می دهد زیرا سطح را با لایه های بافتی پوشانده و امواج صوتی را به جای بازتاب آنها به فضای زندگی جذب می کند. بزرگترین سطح بازتابنده اغلب کف با سطح صاف و بزرگ است و با پوشاندن آن با یک فرش، بازتاب آن کمتر می شود. 

    نوع فرش نگران کننده نیست زیرا هر فرشی می تواند در کاهش صدا معجزه کند. به سادگی این است که هر چه فرش بزرگتر باشد، در کاهش صدا موثرتر است.

    6-یا فقط به عنوان یک آیتم تزئینی عمل کنید

    رک و پوست کنده این است که دلیل اصلی خرید فرش برای فضای نشیمن خود این است که زیبایی و جذابیت اتاق است. این عوامل می توانند در یک فضای نشیمن بسیار مهم باشند و معمولاً برای اکثر وسایل دکور و مبلمان تعیین کننده هستند. 

    یک فرش می تواند با ساده بودن به عنوان یک فرش سبک به عنوان یک قطعه تحسین برانگیز به بقیه دکورها عمل کند یا از طریق رنگ ها یا طرح ها و نقش های تند و تیره جذابیتی چشم نواز داشته باشد. 

    صرف نظر از اینکه از کدام مسیر تزئینی می روید، دوست دارید همه چیز با یکدیگر کار کند و به هم نخورد و به نظر برسد که به آنجا تعلق ندارد. در مکان‌هایی که پلان‌های طبقه باز وجود دارد یا اتاق‌های متصل به هم وجود دارد، استفاده از قطعات تزئینی مانند فرش می‌تواند به شما در تقسیم‌بندی فضا کمک کند و اجازه دهید مناطق زیبایی‌شناسی خاص خود را داشته باشند. معمولاً تفکیک با نوع مبلمانی که در نواحی مختلف وجود دارد اتفاق می‌افتد، اما با زیبایی‌شناسی متفاوت نیز می‌توان این کار را انجام داد.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    تلفن پشتیبانی 09338177908 | هر روز هفته از ساعت 8 صبح الی 18 پاسخ گوی شما هستیم

    فروشگاه اینترنتی تک فرش در سال 1394 و با هدف سهولت در خرید فرش ماشینی برای مردم نازنین ایران تاسیس شد , شما با ورود به تک فرش با انبوهی از طرح و نقش فرش ماشینی رو به رو خواهید شد و به راحتی می توانید فرش مورد نظر خود را مشاهده و خریداری نمایید . تک فرش, یک شهر فرش واقعی است که بواسطه حضور در شهر کاشان ( مرکز فرش ایران ) و همکاری را برندهای بزرگی همچون فرش محتشم , فرش لیلی , فرش برنتین , فرش مشهد اردهال , فرش داریوش , قالی سرام , فرش شاهکار صفویه , فرش شاهکار آریایی , فرش سبلان و … کاملترین ویترین فرش ماشینی را داشته باشد . شاید شما قصد داشته باشید برای فضای پذیرایی منزل خود فرش کلاسیک تهیه کنید و فرش های ماشینی با طرح های اصیل ایرانی را میپسندید پس فرش 1500 شانه , فرش 1200 شانه , فرش 1000 شانه , فرش 700 شانه و فرش های 500 شانه گزینه های خوبی برای شما هستند , و یا شاید به دنیال طرح های مدرن هستید و به فرش فانتزی مدرن علاقه مند هستید , از فرش طرح ترک , فرش چهل تکه ( پچ ورک )فرش آشپزخانه , فرش کهنه نما , فرش فرانسوی , فرش پرزبلند شگی , فرش مراکشی , گلیم , و گبه در سایت تک فرش دیدن کنید و طرح مورد را نظر خود را انتخاب و خریداری نمایید و همچنین اگر قصد دارید برای اتاق فرزند دلبندتان فرشی خریداری کنید حتما سری به فرش اتاق کودک در سایت تک فرش بزنید و زیباترین طرح فرش ها را مشاهده کنید . از مزیت های مهم تک فرش می توان به : خرید مستقیم فرش از کاشان با قیمت کارخانه , ارسال رایگان به سراسر کشور, و 7 روز ضمانت بازگشت وجه در صورت نارضایتی اشاره کرد.ما در مجموعه‌ی تک فرش جهت رفاه خرید فرش، خرید اقساطی فرش را نیز به مشتریان ارائه می‌دهیم


    کلیه حقوق این سایت متعلق به تیم تک فرش می باشد.    Copyright @2006 – 2022 Takfarsh.com

    ورود | ثبت نام
    شماره موبایل خود را وارد کنید

    ورود شما به معنای پذیرش شرایط تک فرش و قوانین حریم‌خصوصی است

    برگشت
    کد تایید را وارد کنید
    کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
    ارسال مجدد کد تا دیگر
    برگشت
    رمز عبور را وارد کنید
    رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
    برگشت
    رمز عبور را وارد کنید
    رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
    برگشت
    درخواست بازیابی رمز عبور
    لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
    برگشت
    کد تایید را وارد کنید
    کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
    ارسال مجدد کد تا دیگر
    ایمیل بازیابی ارسال شد!
    لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
    تغییر رمز عبور
    یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
    تغییر رمز با موفقیت انجام شد