مجله تک فرش

آیا باید قبل از شستن فرش ها ، آن ها را جارو کشید؟

باید فرش ها را قبل از شستشو یا استفاده از دستگاه بخارشور، حتما جاروبرقی کشید؟ […]

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
چقدر وقت یکبار خانه ی خود را باید جارو بکشیم؟
  • باید فرش ها را قبل از شستشو یا استفاده از دستگاه بخارشور، حتما جاروبرقی کشید؟ آیا جارو کشیدن آن ها هدر دادن زمان نیست؟ پاسخ بله می باشد. همیشه ابتدا جارو بکشید. فرش ها باید مکرراً و مرتباً توسط خانه دارها به درستی جارو شوند به ویژه قبل از شستشو و بخارشور کردن آن ها. این کار باعث می شود که گرد و غبار و ذراتی که در هر خانه ای ممکن است وجود داشته باشد، به عمق الیاف فرش نفوذ نکند و در شستشو و تمیز شدن فرش موثرتر باشد. 

    هنگام استفاده از جاروبرقی ، ممکن است موارد کوچکی را روی فرش ها یا زیر مبلمان نیز مشاهده کنید که در هنگام تمیز کردن تمیز کردن ، می تواند باعث خراب شدن بخار شور شود ، مثل اکسسوری مو ، اسباب بازی های کوچک و سایر مواردی که می تواند شلنگ جارو برقی یا بخار شور را مسدود کنند. 

    فرقی نمی کند ، از کدام نوع پاک کننده فرش استفاده می کنید، استفاده از جاروبرقی قبل از تمیز کردن بسیار در تمیزتر شدن فرش موثر می باشند.

    در اصل وسایل پاک کننده و شستشوی فرش به صورت متنوع وجود دارند که اگر قبل از شستشوی فرش، فرش را توسط آن ها تمیز یا جارو نکنید و از فرایند جارو برقی چشم پوشی کنید، این ذرات به الیاف فرش نفوذ می کنند و کار و زمان شما را دو برابر و سخت تر می کند و ممکن است که در حین شستشو روی فرش لکه ایجاد شود. 

    تمیزکردن و شستشوی فرش با آب کثیف مانند شستن سطوح و کف با یک شامپو پاک کننده ای کثیف می باشد و نتایج خیلی خوبی ارائه نمی دهد. به همین دلیل ، شما باید فرش خود را قبل از شستشو، حتماً جاروبرقی بکشید. 

    خواندن دستورالعمل ها و کتابچه های راهنمای دستگاه نیز قبل از شروع به تمیز کردن اکیداً توصیه می شود. شما می خواهید از آن دستگاه در حالی که آب هنوز در مخزن داغ است استفاده کنید ، بنابراین تمرکز داشتن به معنی سریع تر تمام شدن کار است. توجه داشته باشید که برخی از ماشین آلات دارای ویژگی های گرمایش آب روی صفحه هستند.

    پس از تمیز کردن و خشک شدن کامل فرش، شما باید دوباره جارو برقی بکشید. این کمک می کند تا ذرات و گرد و غبارهایی که به سطح بالا آورده شده اند ، اما توسط دستگاه پاک نشده اند از بین بروند. توصیه می شود که حتما از شامپو و مواد تمیزکننده ی مخصوص فرش استفاده کنید و قبل از اینکه اقدام به شستشو کنید، حتما دستورالعمل ها را مطالعه کنید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    تلفن پشتیبانی 09338177908 | هر روز هفته از ساعت 8 صبح الی 18 پاسخ گوی شما هستیم

    فروشگاه اینترنتی تک فرش در سال 1394 و با هدف سهولت در خرید فرش ماشینی برای مردم نازنین ایران تاسیس شد , شما با ورود به تک فرش با انبوهی از طرح و نقش فرش ماشینی رو به رو خواهید شد و به راحتی می توانید فرش مورد نظر خود را مشاهده و خریداری نمایید . تک فرش, یک شهر فرش واقعی است که بواسطه حضور در شهر کاشان ( مرکز فرش ایران ) و همکاری را برندهای بزرگی همچون فرش محتشم , فرش لیلی , فرش برنتین , فرش مشهد اردهال , فرش داریوش , قالی سرام , فرش شاهکار صفویه , فرش شاهکار آریایی , فرش سبلان و … کاملترین ویترین فرش ماشینی را داشته باشد . شاید شما قصد داشته باشید برای فضای پذیرایی منزل خود فرش کلاسیک تهیه کنید و فرش های ماشینی با طرح های اصیل ایرانی را میپسندید پس فرش 1500 شانه , فرش 1200 شانه , فرش 1000 شانه , فرش 700 شانه و فرش های 500 شانه گزینه های خوبی برای شما هستند , و یا شاید به دنیال طرح های مدرن هستید و به فرش فانتزی مدرن علاقه مند هستید , از فرش طرح ترک , فرش چهل تکه ( پچ ورک )فرش آشپزخانه , فرش کهنه نما , فرش فرانسوی , فرش پرزبلند شگی , فرش مراکشی , گلیم , و گبه در سایت تک فرش دیدن کنید و طرح مورد را نظر خود را انتخاب و خریداری نمایید و همچنین اگر قصد دارید برای اتاق فرزند دلبندتان فرشی خریداری کنید حتما سری به فرش اتاق کودک در سایت تک فرش بزنید و زیباترین طرح فرش ها را مشاهده کنید . از مزیت های مهم تک فرش می توان به : خرید مستقیم فرش از کاشان با قیمت کارخانه , ارسال رایگان به سراسر کشور, و 7 روز ضمانت بازگشت وجه در صورت نارضایتی اشاره کرد.ما در مجموعه‌ی تک فرش جهت رفاه خرید فرش، خرید اقساطی فرش را نیز به مشتریان ارائه می‌دهیم


    کلیه حقوق این سایت متعلق به تیم تک فرش می باشد.    Copyright @2006 – 2022 Takfarsh.com

    ورود | ثبت نام
    شماره موبایل خود را وارد کنید

    ورود شما به معنای پذیرش شرایط تک فرش و قوانین حریم‌خصوصی است

    برگشت
    کد تایید را وارد کنید
    کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
    ارسال مجدد کد تا دیگر
    برگشت
    رمز عبور را وارد کنید
    رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
    برگشت
    رمز عبور را وارد کنید
    رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
    برگشت
    درخواست بازیابی رمز عبور
    لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
    برگشت
    کد تایید را وارد کنید
    کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
    ارسال مجدد کد تا دیگر
    ایمیل بازیابی ارسال شد!
    لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
    تغییر رمز عبور
    یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
    تغییر رمز با موفقیت انجام شد